רכילות בקטנה: מה קורה עם נועה ומרגי?. פרוגי

רכילות בקטנה: מה קורה עם נועה ומרגי?

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכבת שאיבדה מאה אלף עוקבים בגלל תמונה, אריאנה גרנדה נזכרת בתחילת הדרך והפרידה של נועה ומרגי ממשיכה להעסיק את הקהל

אם הייתם עסוקים מדי בגשם הראשון ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אופס...

בשבת האחרונה, מבלי לשים לב, אורטל עמר חשפה את פניו של בנה, תו פרינס, בסטורי תמים עם סבו (מהצד של עמר). כידוע, היא ובן אל לא חושפים אותו ברשתות החברתיות.

© צילום מאינסטגרם

עוד סיפור אחד של השקה

ביום שישי שעבר התקיימה הפרמיירה של "עוד סיפור אחד" - סרטו של גורי אלפי בכיכובם של דינה סנדרסון, גורי אלפי, מעיין בלום, דניאל גל, ליאור אשכנזי, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ', שני קליין, אביב אלוש, קובי פרג' ועוד.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

הכי וואו

התאומות נוי והדר מובילות את הקמפיין של WOW London; שווי הקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים. מדובר בקמפיין תחת הסיסמה "זה לא פילטר - זה "WOW".

© באדיבות יחסי ציבור, המותג WOW

פנים חדשות

יהונתן קדוש (16), כוכב תוכנית הדגל של ערוץ הילדים ו-BIGI "הבנים והבנות" ומאפר מקצועי, נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של YOLO במדיות החברתיות.

תמונה אחת שווה מאה אלף עוקבים

בילי אייליש טוענת שהיא איבדה 100,000 עוקבים באינסטגרם בגלל תמונה באינסטגרם. מדובר בתמונה שלה במחוך עם הדפס עגבניות. "איבדתי מאה אלף עוקבים, רק בגלל הציצים. אנשים מפחדים מציצים גדולים", סיפרה הכוכבת בראיון למגזין ״אל״.

© צילום מאינסטגרם

נעליים מהכוכב

ג'ון לג'נד משיק את אוסף הנעליים החדש שלו עם Sperry בלוס אנג'לס. הוא מספר: "היה כל כך תענוג לעבוד עליהם בשנים האחרונות. ריכזתי את סגנונות הנעליים האהובים עליי וזה כל כך מרגש לצאת בעיצוב קולקציית הקפסולות הראשונה שלי".

מאמי, יש לי אקסים.ות

הפרידה של נועה ומרגי ממשיכה להכות גלים והפעם התפתחות בגזרת האקסים של השניים. מצדו של מרגי - השבוע החזיר מארכיון התמונות באינסטגרם תמונות זוגיות עם בת הזוג לשעבר חן פינצ׳וק, זאת בנוסף לטענות שהיא הגיעה לבקר אותו בביתו. מצידה של קירל - היא ממשיכה לשהות בארצות הברית, שם שוהה האקס ברק שמיר. לשניים יש חבר משותף בשם ירין - והם בילו איתו באותו הזמן בדיסינילנד.

© רועי עידן

נזכרת

אריאנה גרנדה הגיעה להתארח בתכניתה של קלי קלרקסון ושיתפה בהגעתה בפעם הראשונה ללוס אנג׳לס, רגע לפני שהחלה לככב בסדרה ״ויקטוריוס״ של ניקלודיאון. "הייתי כל כך צעירה. הייתי בת 14, אבל מעולם לא הייתי כאן עד שיחות ה׳קול באק׳ (שלבים באודישנים), ואז אמא שלי שאלה, 'את חושבת שתוכלי לעשות את זה? נקבל מקום, צריך לקנות דירה..." אריאנה גם זכרה שהמתינה "הרבה זמן" בין שיחות טלפון לגבי האודישנים לבין שהות במלון, מה שגרם לאמא שלה לחתום על חוזה שכירות על דירה.

 
תגובות