בשורה למעריצים: סרט של "זאב צעיר" יוצא לדרך. באדיבות yes

בשורה למעריצים: סרט של "זאב צעיר" יוצא לדרך

במלוא ארבע שנים לסיום הסדרה ב-mtv הכריזו על סרט המשך בו יככבו השחקנים המקוריים • כל מה שאתם צריכים לדעת

בדיוק ארבע שנים מאז הסתיימה, בערוץ MTV העולמי הכריזו לפני זמן קצר כי לאחר בקשות נשנות מצד המעריצים, בימים אלו הם עומלים על סרט מקורי חדש של "זאב צעיר" עם כוכבי הקאסט המקורי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פי סרטון הבשורה הסרט עתיד לעלות בשירות הסטרימינג "פרמאונט+" (שעדיין לא זמין בישראל) כבר במהלך שנת 2022.  הסדרה, שהסתיימה בשנת 2017 לאחר שש עונות ו-100 פרקים, נחשבת לאחת מסדרות הנוער האהובות והבולטות ביותר בכל הזמנים.

 

הסרט יספר על ליל ירח מלא בבייקון הילס שיביא איתו רוע אימתני חדש, מה שגורם לזאבים ליילל שוב ולקרוא ל״באנשי״, זאבי המדבר, כלבי השאול, קיטסונה וכל משני הצורה הליליים האחרים, אך רק איש זאב כמו סקוט מק׳ול, שהוא אומנם כבר לא בן נוער אך עדיין אלפא יכול לאסוף בעלי ברית חדשים ולאחד את חבריו הנאמנים נגד האויב החזק והקטלני ביותר שהתמודדו איתו אי פעם.

© באדיבות yes

יוצר ומפיק הסדרה, ג'ף דייוויס ישוב גם לסרט ואף יעבוד על פרויקטים חדשים ב-Paramount+ כחלק מעסקה כוללת מול אולפני הבידור של MTV, אחת מהן היא סדרה חדשה על זאבים בשם ״להקת הזאבים״ (Wolf Pack) שתבוסס על ספר בעל שם זהה. הסדרה תעקוב אחר נער ונערה בגיל ההתבגרות שחייהם משתנים לנצח כאשר שריפת אש בקליפורניה מעוררת יצור על טבעי ואימתני שמניע אותו לתקוף פקק בכביש המהיר מתחת לגבעות הבוערות. פצועים בתוהו ובוהו, הנער והנערה נמשכים זה לזה באופן בלתי מוסבר ולשני בני נוער אחרים שאומצו שש עשרה שנים קודם לכן על ידי סיירת הפארק, לאחר שריפה מסתורית נוספת. כשהירח המלא עולה, כל ארבעת בני הנוער מתאחדים כדי לחשוף את הסוד המחבר ביניהם - נשיכה ודם של איש זאב.

תגיות
תגובות