רכילות בקטנה: כוכבת הנוער שהתארסה. adobestock אילוסטרציה

רכילות בקטנה: כוכבת הנוער שהתארסה

השבוע ב״רכילות בקטנה״: מקיף מילאנו מגיעים לכנסת, טיילור מלכוב משיקה, המסיבה המפתיעה של הכוכבים וגם: מי יצאו נגד אייל גולן?

אם הייתם עסוקים השבוע בבילויים ובשיעורי הבית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גדלה בשנה!

כמו בכל שנה, מיכל ויצמן, כוכבת הילדים חגגה יום הולדת בענק. בין האורחים שהגיעו לפרגן: ירדן ויזל, מאיה ג'ריס, אורטל עמר, מיכאל גבעתי, דניאל גרינברג, שרית פולק, ליאור סושרד, יובל המבולבל, קובי מחט, פאני בר מוחא ובן הזוג, אביבית בר זוהר, גיא פינס, אנג'ל ברנס ורבים נוספים.

© אור גפן

מקיף בכנסת

סדרת הנוער "מקיף מילאנו" של כאן חינוכית הגיעה לכנסת. יוצרי הסדרה אבנר ברנהיימר ויאיר פרי הוזמנו לכנסת ישראל לדבר בועדת החינוך בראשות חברת הכנסת שרן מרים השכל, בנושא "מרחב בטוח לנוער להטבי במסגרות חינוך הבלתי פורמלי". ברנהיימר שיתף על הטיפול בנושא שנעשה בסדרה אותה יצר. החשיבות של ייצוג בטלוויזיה, בסדרה שיש בה דמויות להט"ביות ועיסוק בנושאי ליבה של הומופוביה, יחס של הורים לילד גיי, מעורבות חברתית בנושא (הפגנה), יציאה מהארון. בנוסף, על קו עלילה שעוסק ביחסים בין נערה ואיש מפורסם מבוגר, שיש לו כוח עליה. איך אפשר לפנות לנוער בדרכים אלה, במטרה לחזק את הביטחון העצמי שלהם וכך הם יהיו פחות חשופים להטרדות.

דו איט!

יואב מאיר וטיילור מלכוב השיקו השבוע את תחרות היצירה החדשה בהנחייתם בערוץ Zoom ב-yes שתיקרא ״דו איט!״ ותעלה ביום ראשון למסכים.

© באדיבות יחסי ציבור, ערוץ ZOOM

משיקים לחורף

מותג האופנה האמריקני טומי הילפיגר לפקטורי 54, השיק השבוע את קולקציית החורף החדשה לשנת 2021. בין האורחים בהשקה: נטע ברזילי, טיטי איינהו, בר זומר, עומר דרור, טום באום, ליבר בלילתי, שלמור שטרוזמן, שי מיקה, אביב פנקס, אבי אבורומי, נדב גדג', שחר סאול, עדן מאירי, נורוז ועוד.

© לנס הפקות

הפארטי של לוי

השבוע התקיימה יריית הפתיחה של הופעות החורף של איתי לוי בהאנגר 11 ת"א. איתי אירח את הזמר והיוצר המוערך דודו טסה ויחד הם ביצעו את "איזה יום" ואת "הגולה". מבין אלפי האנשים שהיו בקהל היה ניתן למצוא גם את חבריו הקרובים לתעשייה שהגיעו להרים ולפרגן: עופר חיון, אוראל צברי, ישראל אטיאס, ירדן ויזל והארוס פלג ועוד אורחים רבים נוספים.

© באדיבות יחסי ציבור

מאורסת

השחקנית יסמין גנדיס (״דאנסטורי״) רק חזרה לאחרונה מצילומי סדרת נוער חדשה בכיכובה בפולין (״כל עוד בלבב״), והשבוע היא כבר הופתעה  לקבל הצעת נישואין מבן זוגה הראפר והרקדן ליאור ״הולידיי״ קוגן. מזל טוב!

© צילום פרטי, ליאור הולידיי

שלפו ניידים

השבוע נערכה ב"סינמה סיטי" גלילות, הפרימיירה של "זרים מושלמים", סרט הקולנוע הראשון בבימויו של ליאור אשכנזי. בפרימיירה השתתפו כוכבי הסרט: רותם אבוהב, חנן סביון, יוסי מרשק, מורן אטיאס, שירה נאור, גיא עמיר ואבי גרייניק. בין האורחים: ליאת הר לב, ערן זרחוביץ', ליאור שליין והשרה מירב מיכאלי, אסי כהן, עוז זהבי, מאור שוויצר, עופר חיון, תום יער, טום באום ונוספים.

© רפי דלויה

יש להם סאיי

השבוע פורסם כי אייל גולן מתכנן להוציא ליין של סיגריות אלקטרוניות, אלא שהאגודה למלחמה בסרטן ראתה במהלך מסר חמור לבני הנוער והצעירים שעוקבים אחר הזמר:  "יום עצוב בישראל כשזמר ידוע ונערץ על ילדים ובני נוער בוחר לשווק ולקדם סיגריות אלקטרוניות ממותגות בשמו – פוטנציאל להשפעה הרסנית על בני נוער וצעירים! לדברי ראש שירותי הבריאות האמריקני, כל שימוש בסיגריות אלקטרוניות בצעירים אינו בטוח, גם אם הוא אינו מתפתח לעישון סיגריות. החשיפה לניקוטין בגיל ההתבגרות יכולה להזיק לתהליך התפתחות המוח, ולהשפיע על הלמידה, הזיכרון והקשב, וכן להגביר את הסיכון להתמכרות עתידית לחומרים מסוכנים אחרים. סיגריות אלקטרוניות ומכשירי אידוי שונים, אינם מוצרים תמימים ובטוחים לשימוש. הם מכילים חומרים רעילים, ממכרים וחלקם ידועים כמסרטנים. נמצא כי השימוש עלול לגרום נזק לריאות, ללב ולכלי הדם, ובמחקרי מעבדה נמצאו עדויות לגידולים סרטניים... עצוב, שלכאורה, כל מה שרואה לעיניו זמר פופולארי זה רווח כספי, על חשבון בריאות הצעירים שעלולים להתמכר לניקוטין ולהפוך לצרכני עישון רגיל, למרות שלא עישנו קודם לכן". 

רצים על זה

פיטר פלצ׳יק, שגיא מוקי ואורי ששון הגיעו לרוץ לצד קהילת הריצה של אדידס במירוץ הלילה נביעות תל אביב. לאחר הריצה, שארכה 10 קילומטרים, נהנו השלושה ממסיבה פרטית של המותג.

© באדיבות יחסי ציבור

״הוואן של אן״

אן זיווי הגיעה השבוע לנקודות המכירה של מכשירי ה-Samsung Fold ברחבי הארץ להגריל פרסים שווים לעובדים המסורים.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות