הראיונות המצולמים הראשונים של הסלבס בפרוגי.

הראיונות המצולמים הראשונים של הסלבס בפרוגי

החלטנו לצלול אל הארכיון שלנו ולאתר כמה מהראיונות המצולמים הראשונים של הסלבס אצלנו בפרוגי - לא תאמינו איך הם נראו ואיך הם התראיינו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נועה קירל - השקת פושרז 2

לא הרבה זוכרים אבל בתחילת הדרך שלה השתתפה קירל בתכנית הדוקו-ריאליטי ״פושרז״, וכבר בהשקת הסדרה היה אפשר לראות את הניצוצות עפים באוויר. היא ידעה מה היא רוצה, לא היססה להתראיין ולדבר כמו שרק קירל יודעת.

 

ניב סולטן - סוסי פרא באולפן

הרבה לפני שהפכה לשחקנית בינלאומית ולשם חם בתעשייה, סולטן כיכבה בתפקיד הראשי ב״סוסי פרא״. רגע לפני עליית העונה צילמנו תכנית נלוות מיוחדת לסדרה שם פגשנו לראשונה את ניב וארחנו אותה בחום ואהבה. פייר? התאהבנו מהר!

 

ריף נאמן - על הסט של ״ראש גדול: ראש חדש״

רגע לפני שהפכה לכוכבת ענקית ולשחקנית מבוקשת במיוחד, ריף נאמן עשתהא ת טבילת האש הראשונה שלה מול המצלמות שלנו על סט צילומי עונת הקאמבק של ״ראש גדול״.

 

עדי ביטי - ראיון על סט קמפיין

קצת אחרי שהוציאה את ״ביט הביטי״, ביטי קטפה קמפיין חדש והתייצבה לראשונה מול המיקרופון של פרוגי. כבר אז היו לה תשובות בוגרות במיוחד והמון רצון להצליח בתחום.

עדי ביטי
 

שירה לוי - הסוכה של פרוגי: עונה 1

כשרק עלינו עם פורמט ״הסוכה של פרוגי״, אי שם ב-2014, החלטנו לקחת את כוכבי ״סוסי פרא״ עוד בטרם עליית הסדרה. מה שלא ידענו שאחת מהאורחות, שירה לוי שמה, תהפוך לכוכבת נוער עסוקה במיוחד במרוצת השנים. כך יצא שהראיון הראשון שלה בפרוגי היה בעצם אירוח ככוכבת בסוכה!

 

בן אל תבורי ועומר אדם - בצבא

בזמן שירותם הצבאי, בן אל תבורי ועומר אדם הופיעו בפסטיבל ״יותר״ (לצד אליאנה תדהר, רוני דלומי, אליעד ועוד). כך הם נראו על מדים, בפעם הראשונה כשהתראיינו לפרוגי!

שירה נאור - בצבא

גם את שירה נאור תפסנו לראשונה לראיון במצלמות שלנו כשהיא הייתה על מדים. זה קרה בשנת 2013, רגע אחרי שהשתתפה בעונה השנייה של ״גאליס״. נאור סיפרה לנו על כך שהיא לא תמיד חיילת מצטיינת, מה שלימים הפך לאירוני בעקבות השתתפותה בסדרה ״תאג״ד״.

לאלי - בישראל!

הסיפור שלנו עם לאלי הוא סיפור אהבה משובח! בביקור הראשון של הכוכבת כזמרת בישראל (ולא במסגרת סדרה), תפסנו אותה לראיון במלון - שם לימדנו אותה לשיר את ״מה נשתנה״, ומבחינתנו הקטע הפך לאייקוני!

 
 
 קים אור אזולאי וגל גברעם - השקת איטגירלס
אנחנו לא מתפלאים שבהשקה האופנתית פגשנו לראשונה לראיון מול המצלמות את הכוכבות שהפכו לפאשניסטות מצטיינות ולכוכבות שלא מפסיקים לדבר עליהן. איך זה היה נראה? קבלו!
 

עומר חזן - השקת האפליקציה של פרוגי

את העובדה הראיון הראשון של עומר חזן היה בפרוגי אתם כבר יודעים, אבל איך היה נראה הראיון המצולם הראשון שלו אלינו? או! בדקנו בארכיון ומצאנו תיעוד של הכוכב בהשקת האפליקצייה של פרוגי בשנת 2016 לצד קים אור אזולאי.

סטפן - ראיון מיוחד במשרדי פרוגי

הוא כבש אותנו במהירות עם ״סטפ-פאן״ ומאז הפך לטאלנט מבוקש במיוחד. לכבוד צילומי קמפיין חדש שלו, סטפן התייצב לראיון ראשון מול המצלמות שלנו וכבש אותנו!

 

תגובות