כל מה שאתם חייבים לדעת על ענבל רז. אהוד שגב, יחסי ציבור

כל מה שאתם חייבים לדעת על ענבל רז

היישר אל מדורי הרכילות: אחרי הדיווחים על זוגיות עם הזמר אלי חולי, החלטנו להביא לכם כמה פרטים שאתם חייבים לדעת על הטיקטוקרית והזמרת ענבל רז

על פי הדיווחים האחרונים, ולאחר השתתפותה בקליפ שלו - נראה כי הטיקטוקרית והזמרת ענבל רז מנהלת מערכת יחסים טרייה במיוחד עם הזמר אלי חולי. לכבוד הבשורה הרכילותית המרגשת - החלטנו להביא לכם כמה עובדות מעניינות על ענבל!

© חנן בר אסולין, צילום מתוך הקליפ

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שם משפחה

הידעתם? שם המשפחה האמיתי של ענבל הוא לא רז אלא רזמוביץ'!

לפני כולם

עוד הרבה לפני שהפכה לכוכבת, בשנת 2015 פרסמנו ראיון ראשון עם ענבל במסגרת פינה שהמליצה על חשבונות ששווה לעקוב אחריהם באינסטגרם, ותראו איפה היא היום...

© צילום פרטי

הכוכבת הבאה

בשנת 2017, ענבל נבחנה לעונה החמישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". לצערנו היא לא התקדמה הלאה בתכנית, אבל היא לגמרי המשיכה גם בקו המוזיקלי בטיקטוק, ביוטיוב ועם סינגל בכורה.

© מתוך הכוכב הבא 5, קשת 12

רואים כפול

הכפילה הלא רשמית של ענבל היא לא אחרת מחברתה הטובה, הטיקטוקרית אורי נוביק. השתיים מתבדחות לא מעט על כך שהקהל רואה בהן ככפילות. מה דעתכם?

© צילום מהטיקטוק של ענבל

מאמי, יש לי אקסים מזמרים

הרבה לפני אלי חולי, ומי שנחשב לאקס המיתולוגי של ענבל הוא לא אחר מהזמר קטריקס. השניים מזמן לא בקשר זוגי, אבל נראה כי נפרדו באווירה טובה.

© צילום מיוטיוב

השראה

אגב, אותו קטריקס שימש כהשראה לסינגל הבכורה שלה, "בסוף הדרך" אותו כתבו אילון ששון ואורי שכיב (שכיכב ב"אקס פקטור 1").

 

היכרות מוקדמת

אם חשבתם שענבל ואלי הכירו על סט צילומי הקליפ "תמיד זאת את", נספר כי הם הכירו עוד הרבה קודם! עוקביה של הכוכבת בטח הבחינו כי השניים נפגשו לא מעט בעבר, בעיקר באולפן ההקלטות של רובי פאייר, שם הקליטה קאברים חדשים.

 
תגובות