רגע לפני החתונה: אמילי גומברג בראיון מיוחד. אייל קרול - eyal karol

רגע לפני החתונה: אמילי גומברג בראיון מיוחד

הערב (ה'), תינשא הדוגמנית וכוכבת הרשת אמילי גומברג לבן זוגה ליאון ולכן תפסנו אותה לראיון מיוחד בין כל ההכנות וביררנו איתה על ההחלטה להינשא, האפשרות שתהפוך לאמא צעירה כמו חברתה ליזה ביך וגם: האם סהר קליזו מוזמן לחתונה?

אמילי גומברג נכנסה אל חיינו במסגרת פרויקט הרשת "MYVIBE" של סהר קליזו אשר הפך להצלחה מסחררת. החשיפה ברשת הפכה את גומברג לכוכבת גם בפני עצמה, קטיפה קמפיינים, קיבלה את הטייטל דוגמנית, כיכבה בפרויקט רשת נוסף - "בלאגן" (ממנו פרשה די מהר) ולא הפסיקה לעבוד. הערב, תינשא הכוכבת לבחיר ליבה, ליאון לוי ורגע לפני שזה קורה - תפסנו את אמילי לראיון מיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך את מתכוננת לחתונה?

"עם כדורי הרגעה... סתם! אני בלחץ מטורף בעיקר כי אני הפקתי את החתונה שלי! סיימתי קורס הפקות אצל אירית רחמים ולקחתי את החתונה שלי כפרוייקט הראשון הגדול שלי כמפיקה".

מה מתוכנן בה?

"החלטתי שהחתונה שלנו תהיה שונה ממה שאתם מכירים. ליאון ואני בלבן, במקום סלואו - יהיה ריקוד שאנחנו מתאמנים עליו כבר שלושה חודשים ועוד הרבה הפתעות".

© אייל קרול - eyal karol

כמה היית שלמה עם ההחלטה להתחתן?

"לא תיארתי לעצמי שאתחתן בגיל הזה, אבל החיים מפתיעים... וכשמרגישים שזה זה - זה זה. לא משנה אם זה עכשיו או עוד שנה או עוד עשר שנים".

© אייל קרול - eyal karol

איך את וליאון הכרתם?

"זה סיפור ארוך. אקצר לכם בזה שחברה שלי שכנעה אותי לצאת איתו ואז הכרנו במסיבה אצלו בבית ולא הלך בינינו, ניתקנו קשר ואז חזרנו לדבר אחרי תקופה. כשנכנסתי לפרוייקט היוטיוב 'בלאגן' הייתי בורחת אליו, הוא היה המקום השקט שלי".

אהבה מפורסמת:
ליאון לוי חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכבת הרשת
יעל פיליפוביץ'
בעידן של היום, רובנו נוהגים לפרסם את הזוגיות שלנו ברחבי הרשתות החברתיות מול כולם. לרוב מדובר בחברים קרובים שרואים זאת, אך כשמדובר בזוגיות הכוללת כוכב רשת מוכר, זה כבר לא אותו דבר... בסדרת הכתבות החדשה ״אהבה מפורסמת״ שאליה נחשפנו כבר בשבוע שעבר, נציג כל פעם זוגיות עם כוכב אחר. הפעם: ליאון לוי, בן הזוג של כוכבת הרשת המצליחה אמילי גומברג, חושף לנו את כל האמת מאחורי זוגיות עם בת זוג מוכרת ואפילו מעניק לנו כמה טיפים חשובים במיוחד להצלחה בחיים הזוגיים ובכלל

חברתך הטובה, ליזה ביך, גם התחתנה לאחרונה ומצפה כבר להיות אמא, את גם שואפת להיות אמא צעירה?

"אני לא מוכנה לזה עדיין, אבל כמו שאמרתי החיים מפתיעים ואין לדעת מה יהיה. אני זורמת עם החיים".

בתור מי שרגילה לתעד את חייה - כמה החתונה תהיה מתועדת לרשתות שלך?

"כל הדרך לחתונה מתועדת כבר באינסטגרם שלי ושמור בהייליט 'בדרךלחתונה', וכמובן שגם החתונה הולכת לככב אצלי".

© אייל קרול - eyal karol

שאלה שמסקרנת את כולם משתי בחינות - האחת כי הוא פשוט נעלם מהרשתות והשנייה, כי עלו לא מעט פעמים תהיות על קשר רומנטי ביניכם: סהר קליזו מוזמן לחתונה? 

"לא הזמנתי אותו כי אנחנו לא בקשר, ואף פעם לא היה בינינו משהו מעבר לחברות".

© צילום פרטי
תגובות