אהבה מפורסמת: ליאון לוי חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכבת הרשת. צילום פרטי

אהבה מפורסמת: ליאון לוי חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכבת הרשת

בעידן של היום, רובנו נוהגים לפרסם את הזוגיות שלנו ברחבי הרשתות החברתיות מול כולם. לרוב מדובר בחברים קרובים שרואים זאת, אך כשמדובר בזוגיות הכוללת כוכב רשת מוכר, זה כבר לא אותו דבר... בסדרת הכתבות החדשה ״אהבה מפורסמת״ שאליה נחשפנו כבר בשבוע שעבר, נציג כל פעם זוגיות עם כוכב אחר. הפעם: ליאון לוי, בן הזוג של כוכבת הרשת המצליחה אמילי גומברג, חושף לנו את כל האמת מאחורי זוגיות עם בת זוג מוכרת ואפילו מעניק לנו כמה טיפים חשובים במיוחד להצלחה בחיים הזוגיים ובכלל

את כוכבת הרשת אמילי גומברג (21) שפרצה לחיינו לפני 3 שנים בפרוייקט הוולגים המצליח “My Vibe” - וודאי הספקתם להכיר. כיום היא מנהלת חשבון אינסטגרם משגשג עם קרוב ל-200,000 עוקבים, הספיקה להשתתף בעוד מגוון פרוייקטים מגניבים ואפילו לפתוח עסק משלה של מותג בגדים סופר אופנתיים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אם אתם עוקבים אחריה, סביר להניח שראיתם כי היא נמצאת כבר למעלה משנה וחצי בזוגיות מדהימה עם ליאון לוי (28) אותו הכירה דרך חברים משותפים. לאחר חצי שנה השניים הפכו לזוג ומאז הם בלתי נפרדים. הזוגיות הזו גרמה לנו לרצות להכיר קצת יותר את הבחור שלצידה ובראיון שערכנו עימו, הכרנו בחור ובן זוג מקסים ששיתף אותנו כיצד זה לצאת עם מישהי מוכרת, על החיבור והחוויות המשותפות ואפילו חשף בפנינו כמה סודות של ״מאחורי הקלעים״. 

ספר לנו איך זה להיות בזוגיות עם מישהו מוכר ובמה זה שונה מזוגיות ״רגילה״?

״אני נמצא בזוגיות עם אמילי כבר למעלה משנה וחצי וכל פעם אני מגלה עליה דברים חדשים. היא ילדה מדהימה, ממש כמו ״קופסת הפתעות״ שתמיד מפתיעה אותי לטובה מחדש. השוני העיקרי הוא למשל כשאנחנו יוצאים למקומות ופתאום המון ילדים ניגשים וקופצים עליה, מבקשים תמונות וסרטונים. זה משהו שהיה חדש עבורי אך כיום זה כבר הפך להרגל״.

© צילום פרטי

האם נתקלת בסיטואציה בה התייחסו אליך רק כ״בן הזוג של״? 

״לא מזמן נתקלתי בסיטואציה בה טיילתי בטיילת בבת ים ופתאום קפצו עלי חבורה של ילדים. הם צעקו לי ״הבן זוג של אמילי״ ואפילו משכו לי בחולצה אבל כמובן שהגבתי בצחוק ובאהבה. לעומת זאת, היחס שאתה מקבל מאנשים מבוגרים יותר, אני מאמין שזה מאוד תלוי בביטחון ובמה שאתה משדר לסביבה. ברגע שאתה משדר ביטחון אוטומטית מתייחסים אליך בתור אדם בפני עצמך״.

האם נתקלתם בתגובות רעות על הזוגיות שלכם? כיצד מתמודדים עם כך?

״האמת שתגובות רעות זה נושא מעט רגיש. אנחנו משתדלים שלא להתייחס ולהגיב בכלל בין אם זה תגובות והודעות שאמילי מקבלת באינסטגרם שלה ובין אם זה הודעות ששולחים לאינסטגרם הפרטי שלי. זה נכנס מצד אחד ויוצא מצד שני״. 

אמילי גולדברג
© צילום: עומר ליפשיץ

האם קרה שדעות/תגובות של אחרים השפיעו על מערכת היחסים ביניכם?

״לא. בנוסף, אני חושב שאם עברנו את שנת 2020, שום דבר לא יעצור אותנו״. 

מהם לדעתך היתרונות של זוגיות עם אדם מוכר על פני זוגיות שבה שני הצדדים לא מוכרים?

״בעיניי אחד היתרונות הוא ששני הצדדים מגלים ״עולם חדש״. אנחנו נפתחים לדברים שונים שלא היו תמיד במסלול ובחיים שלנו. יש מעין אפקט של הפתעה וכל פעם אנחנו נתקלים בסיטואציות, חוויות, אנשים וחברים חדשים״. 

האם החשיפה ״לעולם הבידור״ גרמה לך לרצות להיכנס לעולם הזה גם? 

״ברגע שהכנסתי את אמילי לחיים שלי והתחלתי לצאת עם מישהי מהתחום, זה קרה כבר מעצמו באופן טבעי. אני אישית לא חיפשתי להיכנס לתוך העולם הזה אבל למען אמילי אני מוכן לתת כל מה שצריך כדי שהיא תצליח״. 

אמילי גולדברג
© צילום פרטי

כיצד משלבים בין הזוגיות לעבודה וצילומים?

״זה כבר הפך לחלק מהשגרת חיים שלה אז זה משתלב באופן אוטומטי. בנוסף, אם אנחנו לדוגמה יוצאים לטייל או נוסעים לחופשה, אני זה שמצלם אותה ומנסה כמה שיותר לעזור. אני חושב שאנחנו מצליחים לשלב בין השניים כי זה פשוט הפך לחלק משגרת היומיום שלנו״.  

אם היית יכול, היית משנה משהו בזוגיות ביניכם?

״לא, לא הייתי משנה שום דבר. אני מאמין שצריך תמיד להסתכל קדימה לעתיד ולא לעבר. אני מאוד אוהב את הזוגיות שלנו, את אמילי ואת מה שהיא מביאה איתה״.

לסיום, אילו טיפים יש לך לשמירה על זוגיות טובה ומוצלחת?

״האמת שזה לא טיפ, זה יותר סוד וזה יכול להתאים להצלחה בזוגיות ובכלל בכל דבר בחיים. לא משנה אם מדובר בגבר או אישה, הסוד הוא לדעת לתת, לקבל ולהכיל אבל בשום פנים ואופן לא לדרוש. האהבה שלי לאמילי היא אהבה ללא גבולות. זה אומר שצריך לחלוק רגשות אמיתיים, כשהיא מדברת - להקשיב, אם היא נופלת - לתפוס אותה וכשהיא תמריא - לעזור לה להגיע הכי גבוה שאפשר״.

תגובות