לא רק בסוכות: הסלבס שמארחים בכל ימי השנה. צילומים מהאינסטגרם של לי וליאור

לא רק בסוכות: הסלבס שמארחים בכל ימי השנה

רגע לפני שמסתיים לו חג האירוחים האולטימטיבי, הכנו רשימה של כמה המסלבס שהכי אוהבים לארח לכל אורך השנה • מי ברשימה?

גם אנחנו כבר מבולבלים מהחגים והארוחות המשותפות, ואולי אפילו קצת נמאס (אבל הנה עוד אחד ודי!), אבל יש את הסלבס שנהנים לעשות את זה כל השנה, בתוספת של רעיונות למתכונים, טיפים לאירוח מוצלח וסרטונים מצחיקים עם החברים והמשפחה. זה הזמן לבדוק מי המארחים המפורסמים האמיתיים שהדלת שלהם פתוחה בכל ימי השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מירי כהן

איך אפשר לדבר על אירוח מבלי להזכיר את המאסטרית מירי כהן? מירי מעלה מדי יום סטוריז מגרים על האוכל שמכינה לילדיה או אפילו לאורחים שלה. התיעודים שלה לגמרי עושים לנו חשק לצלצל בדלת ותהרגיש בנוח. אנחנו צריכים להודות לאלין כהן שבעזרתה מירי מעלה מתכונים מעולים לאורחים שבאים (למשל החביטורטי האייקונית!). מירי תשמרי לנו מקום אנחנו בדרך!

© אור גפן, יחסי ציבור

ליאור קוקה

מי שעוקב אחרי ליאור יודע שהיא המארחת האולטימטיבית. הבית שלה תמיד מסודר ונקי (גם עוד טרם מותג חומרי הניקיון שהוציאה), היא דואגת לתת לטיפים לאירוח לפני החגים, מעלה מתכונים מגרים והכי חשוב גם סטוריז מצחיקים עם המשפחה והחברים שמתארחים שם ללא הפסקה. לא משנה מתי או באיזה חג, היא תמיד פותחת את הדלת בחיוך וסט פיג'מה חדש.

© אור גפן, יחסי ציבור

דניאל עמית

כנראה זה קטע של כוכבות הידועות בשל יכולות הידיים שלהן שגורם להן רק לרצות ולארח אנשים. גם במקרה של דניאל עמית, הבית שלה פתוח לרווחה לחברים הטובים שמגיעים לטעום ממטעמיה ולא רק! לנהל שיחה כייפית, מצחיקה וכזו שאנחנו גם חייבים להקשיב לה מתישהו. עמית, נדבר אחרי החג?

© לנס הפקות

לי ואליאנה

מאז שהשניים עברו לגור במושב, הם הפכו למוקד עלייה לרגל ולא סתם! הם פשוט אוהבים להזמין למקום הפסטורלי והמדהים את החברים הקרובים, המשפחה ולתת להם פשוט המון כבוד, שיחה טובה, מוזיקה טובה והמון המון אהבה כמו שרק לי ואליאנה יודעים להעניק. אנחנו יכולים לעבור לגור איתכם? פלייייז!!!

© רפי דלויה, יחסי ציבור

קווין ודניאלה

ואם בר עסקנו בזוג שאוהב לארח - אי אפשר לפספס את קווין ודניאלה! כמעט כל מכר שלהם מקבל הזמנה לבקר אותם בראש העין והשניים האלו פשוט יארחו את המוזמן שלהם בהמון אהבה, צחוקים מטורפים, שיחות מעניינות והמון גוד ווייבס.

© צילום מאינסטגרם @kevinrubin120

דנית גרינברג וליאל אלי

יש שמארחים בבית ויש שמארחים גם בפודקאסט. דנית וליאל למשל מארחות, כל אחת בנפרד ומדי פרק את חבריהם, חברותיהן ואנשי התעשייה בפודקאסט שלה. כל אחת עוסקת בנושאים המעניינים אותה. לדנית יש תכנית בשם "שיחת בנות" שליטרלי עוסקת בשיחה מעניינת בין שתי בנות ובכל פרק יש אורחת חדשה ונושאים חדשים. ליאל מגוונת בכל פרק עם נושא חדש, בין אם מוזיקה או האמת מאחורי עולם הבידור או אפילו איך מייצרים תדמית טובה לישראל. כל אחת בוחרת את האורחים בקפידה ויוצרת שיח מעניין, כזה שגורם לנו להרגיש חלק מהאירוח.

© צילומים מהאינסטגרם של ליאל ודנית
תגובות