לא להיט: "כוכב הצפון" לא מחדשת. צילום: פייסבוק

לא להיט: "כוכב הצפון" לא מחדשת

הסדרה "כוכב הצפון" שמשודרת בערוץ דיסני היא סדרה חדשה מהיוצרים של "יומני החופש הגדול". האם היא הביאה משהו אחר לעולם הילדים ועתידה להצלחה? ביקורת

לאחר שהגיעו הסדרות החדשות "שכונה" ו"משפחה שולטת" שהשאירו רף גבוה, הגיע הזמן ל"כוכב הצפון". מדובר בסדרה שאותה יצרו יוצרי "יומני החופש הגדול". הפרק הראשון נפתח כאשר מאיה (אריאל מורטמן) ואביה נוסעים באוטו ועוברים מהעיר תל אביב ליישוב בצפון כדי לנהל את "כוכב הצפון", בית מלון בקתות מהמם ששייך למשפחה של אם המשפחה, שנפטרה שנתיים קודם. מאיה מנסה לבנות לעצמה חיים חדשים אך הכל מסתבך בדרך.

בדרכם למלון משהו משתבש באוטו של אביה, הם עוצרים בצד ואביה מנסה לראות מה הבעיה, כשפתאום מגיע נער בשם שון (גיא קלי) עם טרקטורון ומנסה לעזור להם. כשמאיה רואה אותו היא מתאהבת בו וזו אהבה ממבט ראשון.
האורחים של בית המלון מכינים למאיה מסיבה לכבוד הגעתה, כאשר מאיה מגיעה היא רואה שאותו בחור שראתה בדרך, שון, נמצא גם שם. היא מאוד שמחה על כך, אך מיד אחרי זה בת הזוג שלו דניאל (איאן פינקוביץ') באה ומנשקת אותו מול עיניה ואז מאיה מבינה שאין להם שום סיכוי להיות יחד.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

השחקנים בסדרה עדיין לא נראו בתפקידים גדולים על מסכי הטלוויזיה, כאשר רואים שיש כאלה שלא יודעים לשחק וזה ניכר כבר מהפרק הראשון. חלקם מדקלמים את הטקסט או לא מביעים רגשות כמו שצריך, אך ישנה שחקנית אחת, אריאל מורטמן, שייתכן שהיא שחקנית טובה מאוד ונראה שתתפתח בתחום המשחק וההצלחה שלה תפרוץ.

הכוכבת של
הכוכבת של "כוכב הצפון" אריאל מוטרמן © ג'ואי כהן

בנוסף, פחות התחברנו לעלילה מכיוון שהסדרה נראית קצת בנאלית ומשעממת ואי אפשר לדעת כל כך מה הולך לקרות, לא מחדשים לנו שום דבר והסדרה נראית לא רצינית. הסדרה מזכירה מאוד את "יומני החופש הגדול" (אולי מכיוון שאלה אותם כותבים) ואפילו נראית כהעתקה או כעונה השלישית לסדרה. כבר בסצנה הראשונה אנחנו רואים שהסדרה צולמה בדיוק באותו מקום שצילמו את "יומני החופש הגדול", במסעדה בה אלינור מלצרה. נוסף לכך המעברים שיש ברקע של קליפ הפתיחה לא מתאימים ואפילו מעט מיותרים. למרות הכול, אי אפשר לשפוט את זה על פי הפרק הראשון בלבד, כנראה שנצטרך לחכות ולראות מה יהיה בהמשך.

הקליפ הרשמי
 

בעניין השחקנים, זו רק תחילת דרכם וככל הנראה הם ישחקו טוב יותר בשלב מאוחר. שיר הפתיחה הוא שיר קצר, קליט, קצבי שנחמד לשמוע אותו. בשיר הם אומרים "משהו טוב קורה פה", אנו מבינים שבמשך הסדרה יקרה למאיה משהו טוב, אנחנו משערים שאולי בהמשך הסדרה היא ושון יהיו ביחד והוא ייפרד מדניאל, מלכת השכבה.

הכול יכול לקרות ב"כוכב הצפון"
 
מקווים שזה ימשיך יותר טוב
מקווים שזה ימשיך יותר טוב © ג'ואי כהן
מזכיר לנו את
מזכיר לנו את "יומני החופש הגדול" © ג'ואי כהן

בנוסף אליהם מצטרף לחבורת "כוכב הצפון" יובל שבח שמוכר לנו מ"ראש גדול". שבח ישחק את עידו, נער מצחיק שנמצא בתחילת דרכו בתור דיג'יי. גם גל גולדשטיין ישתתף בסדרה, בתפקיד בן, החבר הכי טוב של שון. שתיים נוספות הן הילה לוזיה שתשחק את גל, נערה היפראקטיבית שמתחילה מערכת יחסים עם עידו ויובל אסף שתשחק את ליאור, החברה הפחדנית והחנפנית של דניאל. בין השחקנים החדשים נוכל לראות גם שחקנים יותר ותיקים בסדרה כמו אלון נוימן ("חשופים"), אפרת בוימולד ("השיר שלנו"), אלין לוי ("האח הגדול") ושלושה שחקנים אורחים ששיחקו ב"יומני החופש הגדול": מיכאלה אלקין, יונתן בשן וגאיה גור אריה.

© פייסבוק 

"כוכב הצפון", ערוץ דיסני (yes) בימים א'-ה' בשעה 14:30.

 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות