תובל שפיר, מגי אזרזר ויובל שרף בסדרה חדשה . צילום: רפי דלויה

תובל שפיר, מגי אזרזר ויובל שרף בסדרה חדשה

בקרוב תעלה סדרת רשת חדשה בשם "אלישע ודג הזהב" בהשתתפות כוכבים רבים וטובים. מי מגלם את אלישע ואיזה שחקן מפתיע ומוכר מדובב את הדג?

זמן רב שלא ראינו שורה של כוכבים גדולים ומוכרים משתפים פעולה בסדרה, ולא, אנחנו לא מתכוונים לקאסט של ארבעה - חמישה כוכבים, הפעם מדובר בהרבה יותר.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בקרוב תעלה סדרת רשת חדשה בשם "אלישע ודג הזהב", שנעשתה במסגרת תחרות "יוצרים ברשת 2.0". זוהי יצירה עצמאית של קסקט הפקות (אלעד גולדמן, עמרי שנהר וארז ברנהולץ) בשיתוף שמעון מימרן שמשחק בתפקיד הראשי את אלישע. מה שמיוחד בסדרת הרשת הזו הוא שכל המשתתפים (מלבד מימרן) משחקים בתפקידי אורח למרות שהם מוכרים ומפורסמים. הם נרתמו מתוך אהבה למימרן, הקולגה שלהם, שהוא שחקן תיאטרון.

שמעון מימרן
שמעון מימרן © צילום מסך מיוטיוב

בסדרה הוא מגלם שחקן תיאטרון, תפקיד שלא קשה לגלם כשאתה במציאות כזאת. רק שכאן אף אחד לא מכיר את אלישע. הוא מרגיש שלא רואים אותו וחמור מכך, שהוא לא רואה את עצמו. החיים שלו מתדרדרים, אשתו עוזבת אותו ובנו היחיד שמעריץ אותו מביא לו דג זהב שלא יהיה לבד. הדג מתחיל לדבר אליו ומציג עצמו כקואוצ'ר מוסמך ומדריך יוגה. תוך חודש אלישע הופך לכוכב הגדול בישראל. יחד עם ההצלחה מגיעים ההרהורים, הסדקים ושכרון הכוח. 

דווקא את התפקיד הקטן ביותר אך החשוב מכול, הדג, מדובב השחקן המוכשר משה איבגי, אז אין מצב שתפספסו את הקול המוכר שלו. עוד משהו שלא תפספסו הוא האיחוד המשפחתי של בית משפחת דביר. כזכור, בעונות הראשונות של סדרת הנוער "השמיניה" מימרן גילם את עמוס, אביהם של איה וניני אותם מגלמים הילי ילון וידידיה ויטל. גם כאן, ב"אלישע ודג הזהב", השלישייה מגלמת משפחה מתוסבכת שנתקלת בקשיים רבים. 

 

בסדרת הרשת החדשה נראה גם את הזגוריות יערה פלציג וחן אמסלם, כוכבת "להיות איתההילה סעדה ו"הבתולה" מגי אזרזר, ההריונית היפה יובל שרף, יובל סגל, אוהד שחר, שרונה אלימלך, יעל לבנטל, נעם פרנק, הלל מיטלפונקט, נתן דטנר, מוטי כץ, אורי וידיסלבסקי, אסף רוט, יגאל זקס, נטלי עטיה, גבי עמרני וכוכבי הילדים אליאנה תדהר ותובל שפיר

צפו בטריילר: 

"אלישע ודג הזהב"
 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות