עוד עונה? "השמיניה" בחוץ, "גאליס" בפנים. צילום: שוקה כהן

עוד עונה? "השמיניה" בחוץ, "גאליס" בפנים

ככל הנראה, השמיניה לא תחזור לעוד עונה, לעומת זאת, "גאליס" תחזור בפברואר לעונה החמישית שלה לאחר הופעה בהיכל נוקיה וסרט

הסדרה שכבשה אלפי ילדים ובני נוער בישראל, "השמיניה", ככל הנראה לא תחזור לעונה נוספת, לאחר ששלוש העונות הראשונות שעלו בשנת 2005 זכו להצלחה אדירה וגרמו לצופים להתאהב בשחקנים החדשים ביניהם עדי הימבלבלוידון לני גבאי, מיכאל אלוני וידידיה ויטל שכיום הפכו לכוכבים לא קטנים בתעשייה. נדמה שחזרתה לעונה רביעית כעבור שבע שנים לא גרמה לצופים להתגעגע יותר מידי, ויצרה פחות באזז מהעונות הקודמות. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

השמיניה הקודמת הצליחה לגרום לנו להתאהב בה
השמיניה הקודמת הצליחה לגרום לנו להתאהב בה © פייסבוק

העונות הראשונות מראות לנו את "השמיניה" - שמונה בני נוער בני 15 מחוננים, שכל אחד מוכשר בתחום אחר: מתמטיקה, מחשבים, ציור, מוסיקה ושפות. השמונה מצטרפים לפרויקט ממשלתי סודי, למרות שיש אנשים שרוצים להשתלט על הפרוייקט על מנת להרוויח כסף מה"למדא" שהשמיניה מייצרים, ובדרך השמיניה עוברת הרבה חברויות, התאהבויות ואכזבות.

העונה הרביעית לעומת זאת הביאה לנו את "השמיניה - הדור הבא" שבה חברי השמיניה הישנה שכחו את העבר שלהם ביחד ונמחק להם הלמדא והם צריכים ללמד ולהגן על שמונה בני נוער חדשים עם למדא, והפעם הלמדא משמשת אותם גם ככוח על, שלכל אחד יש כח על משלו, לא יכולים להפגע, להיעלם, לראות את העתיד ולזהות שקרים.

השמיניה הדור הבא
השמיניה הדור הבא © אוהד רומנו

לעומת זאת, בדור הבא ציפינו שיגיע ההמשך להצלחה ויגרום לנו אחרי שבע שנים להתאהב מחדש במשחק שח או בקריאת ספרים אבל לעומת זאת קיבלנו עלילה שיצאה מפרופורציה. במקום הדברים הפשוטים שהשמיניה הקודמת אהבה, הדור הבא התקדם וכל אחד קיבל כוחות על, מה שגרם לנו להפסיק להאמין לסדרה. צופי הסדרה גם התבגרו במהלך השנים האלה והם לא מאמינים לסדרה שמראה לך שלגיבורי על יש כוחות שם יכולים להפוך לאנשים או להיעלם, לעומת העונות הקודמות שגרמו לנו להבין שבסדרה הגיבורי על היחידים הם בני נוער בדיוק כמונו פשוט חכמים.

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: " לשמיניה צולמו שתי עונות חדשות ששודרו כמובטח, ולגבי עונות נוספות כשיהיה מה לעדכן נשמח לעשות כן".

הזוג של גאליס
הזוג של גאליס © פיני סילוק

לעומת זאת, הצלחה מסחררת לא פחות שדווקא כן חוזרת לעונה חדשה וחמישית במספר, היא "גאליס" שתחזור לעונה חדשה ב22 בפברואר והצליחה לצבור לא מעט מעריצים ולשחזר את ההצלחה הקודמת של "השמיניה". לאחר שמילאו את נוקיה, הוציאו סרט, ספרים ובקרוב גם העונה החדשה, נדמה שמה שהם עושים הוא נכון. לא סתם הסדרה זכתה בטקס נבחרי ערוץ הילדים בתואר "סדרת השנה" ושני השחקנים ראשיים בשחקני השנה. 

אם חשבתם שהסדרה תיגמר בעונה החמישית, טעיתם. הסדרה מתכוננת לצילומים לעונה השישית שלה, ואפילו גם לשביעית. כנראה שלצעירים לא נמאס לראות את תובליאנה ושירניאל על המסך שלהם. שיהיה בהצלחה. 

גם בתור סרט זה עובד!
גם בתור סרט זה עובד! © רן מנדלסון

עוד שתיים מסדרות הנוער שיחזרו אלינו בקרוב הן "החממה" שגם אותה יצר גיורא חמיצר והצליחה לסחוף אחריה קהל מעריצים גדול והיא צפויה לעלות למסך ללקוחות יס בניקולודיאון ב15 לפברואר. הסדרה השנייה היא "הפיג'מות" שתעלה בערוץ הילדים ומספרת על להקה כושלת שהגיע מנתניה לתל אביב במטרה להצליח ותחזור לעונה תשיעית ב4 לינואר. החלק השני של הסדרה "שכונה" גם של חמיצר תעשה הפסקה ותחזור לשידור בעוד שבועיים, וסדרה חדשה שתעלה ב2015 היא סוסי פרא של ערוץ זום שתנסה להכנס לליבם של הצופים.

© אייל בי ויוסי צבקר
© אור גפן
"שכונה" מהסדרות שילחמו על מקום בליבכם © פייסבוק

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות