מה הקשר? כל הדברים שלא ידעתם שקשורים לכוכבים שלנו. צילום: רפי דלויה

מה הקשר? כל הדברים שלא ידעתם שקשורים לכוכבים שלנו

כולנו נוהגים לעקוב באדיקות אחרי כל מה שהכוכבים שלנו עושים, אבל האם אנחנו יודעים עליהם הכל? אז מה הקשר בין ידידיה ויטל לצחי נוי? ואיך שלומי שבת קשור ל"כוכב הצפון"? בדקו את עצמכם!

כוכבת מאז ומתמיד

מה הקשר בין רוני דלומי לעמית יגור? הרבה לפני "כוכב נולד", רוני דלומי השתתפה במופע "שיר נולד" לצד ילדים נוספים שהפכו לכוכבים וביניהם: עומר אדם, חן אהרוני, מאי מלר ועמית יגור ולצד הכוכבים הגדולים: נינט טייב, יהודה לוי, אגם רודברג וכמובן אלי פיניש, מריאנו אידלמן וטל מוסרי שאיתם העבירה דלומי שוב את מופעי חנוכה על בימת "משחקי הפסטיגל".

התלתלים כבר היו אז. 2005, שיר נולד
התלתלים כבר היו אז. 2005, שיר נולד © יוטיוב
 

טלנובלה בע"מ גרסת המציאות

מה הקשר בין "החממה" לסדרת המתח "מתים לרגע"? השחקנית אלי קרן/אסף שמככבת ב"הפיג'מות" וב"החממה" והשחקנית ורד פלדמן מ"מתים לרגע" ו"האלופה" הן בעצם אחיות מצד האבא! ויותר מזה - השתיים גילו את העובדה שהן אחיות רק בשנה האחרונה בעקבות מות אמה של ורד. מי אמר שהחיים הם לא טלנובלה?

האם יכתבו על זה סדרה בכיכובן?
האם יכתבו על זה סדרה בכיכובן? © אינסטגרם

השיר שלה

מה הקשר בין שלומי שבת ל"כוכב הצפון"? את השיר המצליח של הזמר שלומי שבת, "תרצי בי" כתבה לא אחרת מהשחקנית אפרת בוימולד, אותה הכרנו ב"השיר שלנו" וכיום היא מככבת בסדרה "כוכב הצפון". בוימולד תנחה בקרוב את תכנית הסאטירה של הערוץ הראשון לצד אושרי כהן. בנוסף ליצירת הסינגל, בוימולד מככבת גם בקליפ של השיר המרגש.

התאהבנו. גם בשיר גם באפרת!
 

זה הגדול - גדול יהיה!

מה הקשר בין ידידיה ויטל ל"אסקימו לימון"? אי שם בשנת 2001, ידידיה ויטל עשה את התפקיד הראשון שלו על מסך הקולנוע כשהשתתף באחד מסרטי הקאלט המצליחים בישראל (המיועדים לקהל בוגר יותר) "אסקימו לימון - החגיגה נמשכת". ידידיה שיחק את הילד המעצבן שמנגן בחצוצרה, וחשוב לציין שהוא לא היה דומה לעצמו. הכי הלם!

אל תבכה!
מזהים? © צילום מסך
אל תבכה!
כמה ביצים? © צילום מסך

קרב קומיקאים

מה הקשר בין מיקי גבע לניקי גולדשטיין? את השחקן והקומיקאי מיקי גבע אין סיכוי שאתם לא מכירים מהסדרות בהן שיחק והופיע כדוגמת "מלבי אקספרס", "צחוק מעבודה", "חסמבה", "האי" ולמי שעוד זוכר, גם הנחה בערוץ הילדים. מה שלא כל כך זוכרים מגבע, זה את הדרך בה החל את דרכו בערוץ הילדים - הוא לא הצטרף כמו כל מנחה רגיל אלא הצטרף בסוג של ריאליטי שהערוץ הקים.

שידור הפרידה ממיקי גבע
 

במסגרת התחרות, הקהל בבית היה צריך לבחור שני מנחים חדשים לערוץ מתוך מגוון המשתתפים המוכשרים, מנחה ממין זכר ומנחה ממין נקבה. את משבצת המנחה הנשית תפסה דנה מרמור ואילו במסגרת המנחה הגברי היה דו קרב צמוד בין מיקי גבע לניקי גולדשטיין ("שלכת", "תנוחי", "פנטזיה אלף לילה ולילה"). למרות הקרב הקשה, גבע הוא זה שזכה בסוף ושרד בערוץ שש שנים, ואילו ניקי המשיך לפתח קריירה מצליחה בכל מקום אפשרי.

שלכת
 

חדל פסטיגל!

מה הקשר בין הפסטיגל לנוער העובד והלומד? כל מי שצופה פסטיגלים מושבע, בטח שם לב שמשנת 2009, השנה בה התקיים מופע "קונג-פו פסטיגל", לא משתתפים יותר במופע הגדול של השנה ילדי פסטיגל. לאלו שלא צפו או לא יודעים, ילדי פסטיגל הם ילדים המשתתפים בכל שנה במופעי חנוכה לצד הכוכבים ואפילו מקבלים נאמבר משלהם במופע, מופיעים בקליפים ורוקדים עם הכוכבים. אז למה זה הופסק? בשנת 2007, הרבה לפני מחאת "שיר הסלפי", קמה מחאה אחרת כנגד הפסטיגל ובה תנועת "הנוער העובד והלומד" מחאה נגד העסקת ילדי הפסטיגל כי טענו שהמפיקים לא שילמו להם את שכר המינימום הנדרש לעבודתם הקשה.

ילדי פסטיגל 2007. מזהים פה את מי שעכשיו נהיה כוכב?
 

בצעד מפתיע, הוחלט להפסיק לאלתר את מנהג "ילדי הפסטיגל" ומאז לא נצפו יותר ילדים על בימת המופע (אלא אם כן היו כאלו שהתפרצו לבמה..) וכמו שכולנו כבר יודעים, הפסטיגל ממש לא נפגע מכך. בין ילדי הפסטיגל שהפכו לכוכבים בעצמם ניתן למנות את אביגל כהן ("פרויקט הלהקה 2"), גל גולדשטיין ("כוכב הצפון"), מיטל מיכאלי ("גאליס") ואפילו את שירי מימון. אתם הייתם רוצים להופיע בפסטיגל עם תובל ואליאנה?

שירי מימון בפסטיגל 1991
  

מי מפחד ממשפחת רפאלי?

מה הקשר בין בר רפאלי לאביב גפן? לא, לא התבלבלנו, אנחנו יודעים שאביב גפן ב"דה וויס" ובר ב"אקס פקטור", אך הקשר המדובר בין השניים הוא אחר וישן לגמרי. בשנות ה/70, בו תעשיית הבידור בישראל רק החלה לייצר כוכבים אמיתיים, יצר יהונתן גפן, אבא של אביב, את השיר - "מי מפחד מגברת לוין?" שבוצע במקור על-ידי להקת "השלושרים".

גברת לוין ב"דה וויס"
 

אז מה הקשר לבר רפאלי? גברת לוין מהשיר היא לא אחרת מאשר סבתא של בר, עליה נכתב השיר. כזכור, גם אמה של בר רפאלי הייתה מבין הדוגמניות המצליחות במדינה, ציפי לוין, בתה של גברת לוין מהשיר. אנחנו דורשים להמציא שיר כזה על בר!

מה יש לך גברת רפאלי?
מה יש לך גברת רפאלי? © רפי דלויה

לא שרים הקשיבו כולם!

מה הקשר בין השיר "לא זזים" להפתעה לא מתוכננת? אין ספק שהסדרה "שכונה" כבר הוכתרה כלהיט גדול ולהצלחה בין אם זו אהדת הקהל, אפליקציה, אלבום מדבקות ובקרוב ייצא גם מופע. אחד הדברים שעושים את הסדרה לכזו מהנה היא שיר הנושא, "לא זזים!" אותו מבצעת אושרת אינגדשט ('לילוש').

את הפרצוף שלהם אתם כבר מכירים. שיר הנושא
 

מה שלא כולם יודעים על השיר, זה שבמקור כל השחקנים הקליטו את שיר הנושא בביצועם ובסוף הוחלט ונבחר הביצוע של אושרת כביצוע שיוצרי התכנית הכי אהבו. אנחנו בטוחים ששאר הקאסט פירגן בענק ולכן אנחנו אוהבים אותם כל-כך! 

כוכבת © רפי דלויה

 

  
תגובות