רוצים תחפושת מקורית? הדמויות שיעשו לכם את פורים. צילום: tumblr

רוצים תחפושת מקורית? הדמויות שיעשו לכם את פורים

לכולנו כבר קרה שחלמנו על תחפושות מקוריות שיגנבו את ההצגה בפורים, אבל אז נרדמנו בשמירה והחלום התנפץ. ייתכן שזה יקרה לכם גם השנה, אז בשביל זה אספנו עבורכם את הדמויות מהמסך שיעשו לכם את פורים קצת יותר מקורי

בארני סטינסון 

תיאור הדמות: "בארני סטינסון" (ניל פטריק האריס) מהסדרה "איך פגשתי את אמא" הוא כריזמטי, מוחצן וממש אבל ממש מצחיק. למי שלא מכיר, סטינסון הוא חברו הטוב של "טד מוסבי" (ג'וש רדנור) ומארשל אריקסון (ג'ייסון סיגל). הוא רודף שמלות, מת על המשחק "לייזר טאג" ומוכן לקבל עליו כל אתגר. הדמות הקורעת והמשגעת שלו מוכרת מאוד ברחבי העולם והיא כבר זכתה בהמון פרסים.

חומרים לתחפושת: חליפה מההורים, צבע ספריי צהוב לשיער ואתם מסודרים.

למה כדאי? כי אם אתם מכורים לסדרה "איך פגשתי את אמא" ומדברים עליה כל היום, וגם אם אתם לא רוצים לעבוד קשה על התחפושת אבל עדיין לגנוב את ההצגה, זו התחפושת המושלמת בשבילכם.

© צילום מסך מיוטיוב

המיניונים

תיאור הדמויות: המיניון הוא יצור צהוב חמוד ביותר המתפתח מיצור חד תאי, שמשרת את נבלי העל בסרטים "גנוב על הירח" ו"גנוב על המיניונים". הסרטים הם סרטים מצוירים שקיבלו המון אהדה מצד הקהל וכולם כבר מכירים אותם.

חומרים לתחפושת: סרבל ג'ינס, טוש שחור (לציור הסמל שעל הסרבל), חולצה צהובה, ולמשקיענים גוגלס שיכולים להיות משקפי סקי אם אין לכם בדיוק כמו של המיניונים, או אפילו משקפיים רגילים.

למה כדאי? גם כי המין של המיניונים לא ממש מוגדר בסרט, ולכן התחפושת הזו תתאים בקלות גם לבנים וגם לבנות. בנוסף, תצא לכם תחפושת שווה וחמודה מאוד שכולם יזהו.

© צילום מסך מפייסבוק

גיבורי על

תיאור הדמויות: הם שם מאז ומתמיד, כולנו אוהבים אותם וחלק אפילו מעריצים אותם. הדמויות של גיבורי העל אמנם מתחלפות לאורך השנים אבל הם תמיד שם כדי להציל את העולם.

חומרים לתחפושת: חולצה של גיבור על, גלימה, ולמשקיענים - טייטס שגם אפשר לשים מעליו תחתונים.

למה כדאי? כי למי מאיתנו אין איזו חולצה של גיבור על בארון? הגיע הזמן למצוא לה שימוש ופורים הוא הזמן המתאים ביותר לכך. חוץ מזה, זו תחפושת מגניבה וקלאסית ויחסית ממש קל להכין אותה.

© צילום מסך מפייסבוק

גילי ריד

תיאור הדמות: גילי היא אחותו הקטנה והמעצבנת של ארתור והיא תמיד מציקה לו, לא משנה מה הוא עושה.

חומרים לתחפושת: שמלה ורודה, חולצה לבנה ארוכה, סנדלים ורודים וגרביים לבנים.

למה כדאי? אם אתם מעוניינים בתחפושת קצת נוסטלגית וגם להצחיק קצת את החברים, גילי ריד היא מה שאתם מחפשים. 

© צילום מסך מפייסבוק

גרי מנדלבאום 

תיאוד הדמות: גרי מנדלבאום הוא הדמות המצחיקה ביותר בסדרה "הפיג'מות". הוא נשוי לשפרה, יש לו ארבעה ילדים והוא מתמחה בלהיות אומלל. הצופים מתים על הגישה השלילית שלו לכל דבר משום שהוא תמיד משלב אותה בהומור רב. 

חומרים לתחפושת: חולצה אפורה מכופתרת, מכנסיים שחורים ולמשקיענים קרחת מזויפת.

למה כדאי? התחפושת ממש קלה להכנה אבל היא מצחיקה לא פחות מתחפושות אחרות, ואין ספק שהיא תגרור אחריה הרבה תגובות אוהדות מהחברים בבית הספר.

© צילום מסך מיוטיוב

אביר זגורי 

תיאור הדמות: אביר זגורי (איל שיקרצי) הוא הילד הכי קטן במשפחת זגורי. הוא מרבה לקלל ולעצבן את אחותו אבל מעל הכל הוא אוהד שרוף של הפועל באר שבע, מה שמסביר את התספורת הייחודית שלו.

חומרים לתחפושת: צעיף של הפועל באר שבע וספריי אדום לשיער.

למה כדאי? למי שעוקב אחרי כל פרק של "זגורי אימפריה" התחפושת הזו מושלמת, ואם אתם אוהדים של הפועל באר שבע זה אפילו יותר טוב!

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "זגורי אימפריה"

חניכי "גאליס"

תיאור הדמויות: את הדמויות בסדרה "גאליס" אנחנו מאוד אוהבים. הסדרה כוללת דמויות כמו דני (אליאנה תדהר), יונתן (תובל שפיר), ליעם (דניאל מורשת) ועוד הרבה שכבשו את הלב של הצופים. הסדרה סובבת סביב חניכי המחנה המגוונים, כשלכל אחד מהם יש סיפור מיוחד משלו.

חומרים לתחפושת: חולצה בצבעי חולצות המחנה, תג של המחנה וכמובן שתמיד אפשר לקנות את התחפושת, שנמכרת במגוון חנויות.

למה כדאי? כי מעריצים מושבעים של "גאליס" לא באמת יכולים לוותר על תחפושת כזאת.

© צילום מסך


עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות