תרבחו ותסעדו: 10 הדמויות שהיינו מזמינים למימונה. צילום: שוקה כהן

תרבחו ותסעדו: 10 הדמויות שהיינו מזמינים למימונה

כדי שניכנס לאווירה המרוקאית כמו שצריך, החלטנו לבחור עשר דמויות שהיינו מזמינים למימונה המסורתית. אז מי תכין לנו מופלטות, מי תתעד את המימונה ומי יהיה אורח הכבוד?

השפית – ויויאן, "זגורי אימפריה"

כישורי המטבח שלנו שואפים לאפס, והכישרון היחיד שיש לנו בתחום הוא גרימת שריפה במטבח לאחר ניסיון לא מוצלח של הכנת קערת קורנפלקס. בדיוק בשביל זה החלטנו לגייס למשימה את ויויאן זגורי המוכשרת. חייבת להיות סיבה לכך שמשפחת זגורי לא יודעת שובע ממטעמיה של ויוי, ואנחנו בטוחים שהמופלטות הממכרות שלה יצילו את המימונה. בחינה של מירי האורחים פחות התמקדו במאכלים, אלא יותר בדרמות שסיפקה המשפחה, כך שבמימונה תהיה לויויאן שלנו הזדמנות לתקן ולהשוויץ במטעמים המעולים.

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "זגורי אימפריה"

הזמרת – שמש, "השיר שלנו"

חשבנו להזמין את כל להקת הנח"ל 2006 מהסדרה המוזיקלית "השיר שלנו", אבל בואו נודה באמת: שמש פרוסט היא המוזיקאית של הלהקה. שמש שכותבת, מלחינה ומבצעת שירים בכל הזדמנות שרק ניתנת לה, היא האורחת המושלמת כדי להכניס את כולנו למצב רוח מוזיקלי וצוהל. אנחנו בטוחים שהיא תמצא דרך להפתיע אותנו, בין אם בהכרזה על אלבום חדש, או שתקרא לשאר חברי הלהקה להופיע יחד איתה. כששמש בסביבה אין צורך להכין פלייליסט או לקנות דיסקים במיוחד לאירוע משום שהיא כבר תדאג שאף אורח לא יישב בשקט, סמכו עליה.

בלעדיה המימונה לא שווה!
 

האופנתית – נועה הולנדר, "להיות איתה"

אם כבר מימונה אז כדאי ללכת עד הסוף. כן, אנחנו מתכוונים גם לבגדים המסורתיים שנהוג ללבוש בעיקר באירועי חינה. השמלות הארוכות יכולות להיות מעט מביכות, וכאן נכנסת נועה הולנדר לתמונה. חוץ מקריירת דוגמנות מצליחה, הולנדר ידועה כאייקון אופנה שיודעת בדיוק איך להתלבש לכל מאורע. המלתחה של נועה היא החלום של כל אחת ואנחנו יכולים להגשים אותו לערב אחד. בקיצור, אנחנו סומכים עליה שתהפוך את הבגדים המיושנים לעדכניים, פריטי חובה בארון ואולי אפילו נלך איתם כך סתם ברחוב, ביומיום. 

© שידורי קשת

המתעדת – סופי, "החממה"

מה שווה כל ההשקעה במימונה אם היא לא תתועד? הבלוג של סופי הוא הכלי המושלם לתיעוד המאכלים, הריקודים, הבגדים ובעיקר האנשים. אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות להתפרסם בבלוג הכי שווה ברשת, ובטוחים שסופי תרצה להיות הראשונה שתכתוב על אירוע עתיר הכוכבים.

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "החממה"

אורח הכבוד – איצקו, "רמזור"

אין דבר שמצדיק הכנסת אורחים יותר מאשר מימונה, ובין המוזמנים הרבים שלנו החלטנו לכלול גם את איצקו, הבחור הקמצן ביותר שאנחנו מכירים. אנחנו בעצם עושים לו טובה: איצקו יזכה לכמויות מטורפות של אוכל בחינם, הדבר שהוא הכי אוהב. אנחנו בטוחים שהוא יהיה אסיר תודה על כך שעזרנו לו להשאיר ארנק קצת יותר שמן, וכדי להמשיך לשמח אותו החלטנו שאיצקו יזכה לתואר אורח הכבוד, סתם כי אנחנו פשוט מתים עליו.

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "רמזור"

גם דמויות מהעולם מוזמנים למימונה שלנו:

החכם – שלדון, "המפץ הגדול"

חושבים שאתם יודעים הכל כשמדובר בהיסטוריה ובמנהגי המסורת המרוקאית? חשבו שוב, כי מסתבר שהסיפורים של קרובי המשפחה בערבי שישי לא מספיקים. לא מאמינים? תשאלו את שלדון, המוזמן הראשון למימונה המושקעת שלנו. שלדון הוא אמנם דוקטור לפיזיקה, אך הידע הרחב שלו לא מאכזב באף תחום. לא יזיק לנו להשכיל וללמוד מעט על מקורות המנהגים, ושלדון הוא האורח המושלם כדי להעשיר אותנו בפרטים, וגם אם תשתעממו בהתחלה, תסמכו על שלדון, הוא תמיד יצליח לשעשע אותנו בדרכיו המיוחדות.  

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "המפץ הגדול"

המעצב – קמרון, "משפחה מודרנית"

אין מה לעשות, קמרון טאקר חי ונושם עיצוב. סידורי פרחים ותקציבי בלונים הם הנישה שלו, ואנחנו לא יכולים לחשוב על אדם מתאים יותר שיעזור לנו לסגנן את המקום לכבוד המימונה, כי כישורי העיצוב שלנו לוקים בחסר. אנחנו סומכים על קמרון שיכניס ססגוניות וצבע בעקבות הניסיון שצבר בעת תכנון חתונתו עם מיטשל, ובנוסף חוץ מהסגנון הייחודי, שמחת החיים של קם תעלה לכולם את מצב הרוח והחשק לרקוד ולהתפרע. קמרון, אתה יותר ממוזמן ונשמח אם תבוא גם במימונה הבאה.

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "משפחה מודרנית"

מסמר הערב – בארני, "איך פגשתי את אמא"

באמת חשבתם שלא נזמין את הבחור שבעזרת נוכחותו בלבד, הופך כל ערב ללא פחות ממדהים? אחרי תשע עונות של "איך פגשתי אמא" יצאנו עם מסקנה אחת: אין ולא יהיה כמו בארני. כל פרק בעל השתלשלות אירועים מפתיעה מתחיל ונגמר בבארני, ואנחנו יודעים שעם אורח כזה המימונה שלנו תהפוך לאירוע בלתי נשכח. הוא לא יחסוך באמצעים כדי לגרום לכולם לדבר על המימונה הכי שווה בעיר, ועם הקשרים שיש לבארני, לא נופתע אם גם חדי קרן ושדונים יעשו גיחה באירוע.

© מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של "איך פגשתי את אמא"

המרקידה – בריטני, "גלי"

למרות ש"גלי" כבר הסתיימה, הריקודים של בריטני עדיין חיים ובועטים. המעודדת הקופצנית בהחלט יודעת איך לזוז, ותפקדה במשך כל השנים כרקדנית של הסדרה. למרות שהמימונה ידועה כאירוע שמח ורועש, לא חסרים אורחים רדומים שלא מוכנים לקום מכיסא אם לא בעבור מגש מופלטות נוסף. כל מימונה זקוקה למרקידה אנרגטית שתעורר את המשתתפים ותעזור להם לצאת מאזור הנוחות ואין ספק שבריטני היא מושלמת למשימה, ובמקרה שלא תצליח להרקיד את האחרים, עדיין נהנה לצפות בריקודים ובכוריאוגרפיות פרי עטה.

© מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של "גלי"

המצחיק – צ'נדלר, "חברים"

נכון שבחגיגות המימונה אנחנו עסוקים בקיום המנהגים השונים, אבל זה אומר שלא נוכל לצחוק מדי פעם. כסף למימון הופעת סטנדאפיסט אין לנו, אבל זה לא משנה כי בבדיחות השנונות של צ'נדלר שמצליחות להפיל אותנו מצחוק כל פעם, אף אחד לא יכול להתחרות. ההומור החכם והעוקצני הוא מה שהפך את צ'נדלר לאהוב עלינו במיוחד, ואנחנו יודעים שערב בלי השנינויות שלו הוא ערב מבוזבז.

© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של "חברים"

 

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

 

תגובות