בית ספר למוסיקה בעונה חדשה: "הולכת לחמם לנו את החורף". צילום מסך מהפרק

בית ספר למוסיקה בעונה חדשה: "הולכת לחמם לנו את החורף"

אמש (א') שודרה העונה השלישית והחדשה של "בית-ספר למוסיקה" בה מחפשים את הזמרים הצעירים. הפעם עם מורים שונים, וילדים חדשים. האם למרות השינויים הצליחה העונה החדשה לספק את הסחורה? ביקורת

בפעם השלישית נפתחות הדלתות של בית ספר למוסיקה, בהם ילדים חדשים מנסים לצלוח את מזלם ולהיכנס לבית ספר הכי שווה במדינה, בו עוסקים במוסיקה בלבד. רובינו כבר אהבנו את הרעיון, אך האם הצליחה התוכנית להפתיע גם בפעם השלישית?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

התחלת התכנית הייתה מרשימה ביותר יחד עם השיר של מורי בית הספר, קרן פלס, יהורם גאון, רוני דלומישרית חדד והמנחה צביקה הדר. אחרי הפוגה רבה מהתכנית, הפתיח המרשים הוא ללא ספק הדבר לו ציפינו - השילוב של אוטובוס הילדים הישן יחד עם סגל המורים החדש עשתה את העבודה, ולמרות שלפתיח עצמו אין באמת משמעות על תוכן העונה, אנחנו בטוחים שמסתתר מאחורי זה משהו טוב.

 

 
 

מה שייחד את העונות הקודמות של התכנית הייתה האהבה של הילדים למוסיקה, הכוונות הטהורות והרצון באמת להצליח. מפה עולה השאלה האם גם הפעם האותנטיות של הפורמט תישאר? או האם הליהוק יכנע לילדים ששרים יפה ורק מחפשים את הפרסום והעוקבים באינסטגרם?

בדור של היום שנקרא גם "דור הסלפי" או כל שם אחר שתמציאו, הרצון לפרסום ולתהילה הוא אחד מן המרכיבים המשלימים את התדמית שכבר מאוסה עלינו, הצופים. מה שבאמת משך לנו את העין, בכל העונות, היה הפשטות, התמימות והרוך של הילדים, שהרצון שלהם לשיר ולהגשים את החלום, כל כך אמיתי וכנה, וזה בעצם מה שעושה את העבודה. במהלך כל הפרק שאלת ה"מאני טיים" שהצגנו היא זו שקובעת את האיכויות האמיתיות של התכנית, עד כמה הליהוק היה מוצלח או כושל והאם באמת נמשיך לצפות בה בהמשך.

© צילום מסך מהפרק

עוד שאלה שנשאלה היא האם המורות החדשות (דלומי וחדד) יצליחו "להחליף את מקומם" של המורים מהעונות הקודמות, משה פרץ ומתי כספי. את התשובה המלאה נצטרך לקבל במהלך כל העונה, אבל ההתרשמות מהפרק הראשון בהחלט הביאה לסיפוק עצום שאלו הן המורות החדשות. הן בהחלט הביאו חידוש עם הסגנון המוסיקלי שלהן, והביאו לגיוון התוכנית.

 

לעומת הרצון הטהור שיש בילדים שללא ספק עושה את התוכנית, עם זאת יש גם חסרונות. במהלך העונות הקודמות וכמו כן במהלך הפרק הראשון, לעולם לא הראו את הילדים שלא התקבלו לתוכנית, והדבר קצת מפריע למהלך הצפייה. למרות שאלו ילדים ולפעמים הם לא מגיבים טוב למילה "לא", הדבר הורס את קומץ הדרמה שהתוכנית הזו יכולה לייצר, ואף יש אנשים שיגידו כי זו צביעות.

© צילום מסך מהפרק

בשורה התחתונה, למרות שלב האודישנים המפרך (בלשון המעטה) אין ספק שמצאנו את התכנית שהולכת לחמם לנו את החורף מתחת לפוך עם השוקו החם. צפייה מהנה! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות