כמו בסדרות: המקומות שאנחנו רוצים להיות בהם. צילום: משה אבוטבול

כמו בסדרות: המקומות שאנחנו רוצים להיות בהם

בכל סדרה מסוימת יש את המקום המושלם שכולם היו רוצים להיות בו ביחד עם הדמויות מהסדרה ואפילו בלעדיהן, לכן אספנו עבורכם את המקומות מסדרות שהכי היינו רוצים להיות בהם!

תתארו לכם שהיינו נותנים לכם לבחור מקום שראיתם בסדרה האהובה עליכם ולהיות ממש חלק ממנו, בעיירה מסויימת, בית ספר או אפילו מחנה פופולרי (לא חשוב שמות) מצליח במיוחד. לכולנו הייתה את הפנטזיה הזאת בשלב מסויים בחיים (או עדיין) ולכן, הרחקנו צעד אחד קדימה ובררנו איך אפשר להיות באמת חלק מהמקומות האלו במציאות ואלו ישארו בגדר הדמיון.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בית הספר "החממה"

מלבד לואי טכנולוגי במיוחד ונוף לכינרת בכל יום, היינו רוצים ללמוד בבית הספר למנהיגות "החממה" מכיון שהוא לא עוסק בעיקר בלימודים, אלא מלמד את התלמידים בצורה קצת אחרת ובכל זאת מצליח ליצור את מנהיגי העתיד. עובדה, הם הצילו את העולם כבר כמה פעמים. אז עורבים או נשרים?

© משה אבוטבול

איך אפשר להיות שם? ובכן, פשוט לנסוע לכנרת ולספוג את האווירה, שכן בית הספר לא באמת קיים אך בניין החממה עצמו צולם בקיבוץ ליד גבעת ברנר.

שכונת השכונקים

יש משהו כיף ופשוט בלהיות בשכונה כזו מחממת את הלב, משפחתית, אך גם סוערת במיוחד עם השכנים שמסביב. אומנם סודות קשה לשמור שם, אך המקום, הצבעוניות והחברות האמיתית היא משהו שהינו רוצים גם לעצמנו בחיים, ממש כמו ב"שכונה".

© משה אבוטבול

איך אפשר להיות שם? זה כבר לא סוד שבניין השכונה הוא בניין אמיתי בו מתגוררים אנשים וכולם כבר יודעים שהוא נמצא, באופן אירוני, בשכונת המיליונרים בגבעת ברנר.

העיירה סטוריברוק

מה יותר טוב מעיירה משפחתית בה כולם מכירים את כולם? עיירה קטנה ומשפחתית שהתושבים בה הם דמויות מהאגדות! נכון, קורים שם דברים לא שגרתיים, אבל אין מצב שנוותר על המקום הזה אם הייתה לנו האפשרות להתארח בעיירה מהאגדות כמו זאת, לא היינו מוותרים לאכול ב"גראניז'", לקרוא בספרייה העירונית עם בל, לקנות קסמים ממר גולד, לבקר את רג'ינה בבניין העייריה ולשבת על קפה עם השריף החתיך.

השעון! © צילום מסך מהתכנית

איך אפשר להיות שם? מדי פעם מתקיימים סיורים מטעם ההפקה על הסט, אבל בשביל זה תצטרכו לרכוש כרטיס טיסה לארצות הברית.

מבצר "הקונכייה"

מעבר לעובדה שהמבצר הציל חיים מפני האסטרואיד, הוא מספק לנו שירות נפלא בסגנון חדרים מתחלפים, בגדים לפי הטעם שלנו, ואוכל בלי סוף. למרות שהאי כולל איתו את הצד האפל כמו מקס והלנה, היינו שמחים להתארח שם למספר ימים. 

© צילום מסך מהתכנית

איך אפשר להיות שם? עד כמה שהיינו רוצים, המבצר לא באמת קיים, אך מי שרוצה לראות את המרינה בה טומי פגש את דילן, מוזמן לעשות זאת במרינה של יפו.

הבית הקסום

מי לא היה רוצה לבלות בבית כזה, במיוחד בגלל העבודה שהוא קסום! חוץ מקסם וספרדית בכל מקום, נזכה גם להיות עםהדמויות האהובות עלינו ולהתחבר אליהם כמו שרובינו חלמנו בימי "כמעט מלאכים".

© צילום מסך

איך אפשר להיות שם? גם הבית הקסום לא מקום אמיתי, ומעבר לזה, הוא צולם באולפנים מיוחדים וגדולים שנתנו לנו אווירה שמדובר ברחוב אמיתי למדי. הגעגועים!

מושב "אשמורת"

עדיין לא מזהים את השם? אולי מפני שמדובר בסדרה יחסית חדשה - "נעלמים" שהצליחה מהר מאוד להכנס לנו ללב. אומנם היישוב עצמו די מרתיע, בכל זאת נעלמו שם שלושה ילדים וגם המים שם רעילים, אך האווירה האפלה והמיוחדת ועצם העובדה שאלו ילדים במושב מצליחים לגרום לנו להסתקרן.

© צילום מסך מיוטיוב

איך אפשר להיות שם? אז אין באמת מקום כזה שנקרא "אשמורת", הצילומים נערכו במושב נורדיה ליד נתניה, שם בכלל לא נעלמו ילדים והמים שם בריאים לחלוטין.

מחנה גאליס

כולנו היינו רוצים שאת החופש הגדול נעביר בצורה קצת לא שגרתית מאשר להיות מול המסכים. לכן בחרנו את מחנה גאליס כדי להעביר בו את החופש הגדול, ומלבד העובדה שמדובר בחידות ופעילויות שוות במיוחד, מדובר במחנה עם תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל מורשת וכל האהובים עלינו! אז איפה נרשמים?

© צילום מסך מהתכנית

איך אפשר להיות שם? כמעט כל מעריץ איתי הספיק לבקר בלוקיישן האמיתי של גאליס בכפר הנופש של נחל אכזיב.

חוות החופש

"סוסי פרא" רק הסתיימה אתמול בפרק סיום גדול ובספיישל חגיגי אצלנו, אך אנחנו לא באמת רוצים להפרד מהסדרה ומהאהבה לסוסים שהיא הביאה לחיינו. בסדרה ראינו את חוות החופש של יורם בה חבורת החווה וחבורת הפיילוט התחרו כל הזמן עד לתחרות הארצית המדוברת שבה ניצח נתי את ליבי בגדול. החווה סיפקה לנו שלל רגעים על המסך וביניהם גם את ההתאהבות של עלמה ונתי.

© צילום מסך מהתכנית

איך אפשר להיות שם? החווה צולמה ב"הכפר הירוק" ברמת השרון, כך שהיא באמת נגישה. תדהרו לשם!

 
תגובות