איטגירלס 2: "חוזרת על עצמה, אבל יודעת לספק את הסחורה". צילום מסך מהפרק

איטגירלס 2: "חוזרת על עצמה, אבל יודעת לספק את הסחורה"

ארבעת הבנות הנכונות ממשיכות לטפח את אתר האופנה של ישראל וחוזרות אלינו בעונה חדשה. מה אנחנו חשבנו על פרק הפתיחה? ביקורת.

אחרי שנה ללא הבנות הנכונות- דנה, קים, אבישג ואדל, חוזרות למסך בעונה חדשה שתעביר לנו את הקיץ בסטייל. אז מה אנחנו חשבנו על הפרק הראשון של העונה החדשה?

עוד במדור הבידור של פרוגי:


הפרק נפתח בחגיגיות עם הרמת כוסית של ארבע הבנות לאחר שנה שבה הבנות לא נפגשו כיון שכל אחת הייתה עסוקה בפרויקטים שלה. אך לצערנו לאחר השלמת פערים, התחיל הריב הראשון שפתח את העונה, בו כל הבנות התאחדו ונזפו באדל. לאחר הריב, דנה ואבישג צילמו הפקת אופנה נוצצת במיוחד. בהמשך היום הבנות הלכו לפגישה בYNET, בה העורכים הזהירו את הבנות שאם האתר לא יתפתח מספיק, שיתוף הפעולה שלהן עם YNET יסתיים.

 

לדעתינו, הפרק הראשון התחיל ברגל שמאל החל מהריב שהוביל ללא מעט דמעות, ועד הפגישה הלא כל-כך מוצלחת (בלשון המעטה). העלילה נמרחה, ואפילו הפקת האופנה שהייתה אמורה להרים את הפרק לחיובי יותר, הפכה אותו לחוזר על עצמו ודי מזכיר את העונה הקודמת. מכאן עולה השאלה, האם יצליחו לחדש ולהביא פאן מרענן ותוסס בעונה הזו, או שימשיכו לשחזר מן העבר? ארבע הבנות הבטיחו בפרימיירה החגיגית שנערכה וסיפרו פה אחד שחל שינוי כלשהו בעצמן לעומת העונה הראשונה, ואת התהליך הזה אנו מצפים לראות בפרקים הבאים.

© צילום: אור גפן

עם זאת, לצפות בארבע בנות נוטפות סטייל על המסך זה תמיד מרענן את שורת הסדרות הבנאליות, ובמיוחד מרענן את הקיץ. ללא ספק ניתן להגיד שהן יודעות להוסיף עניין לסדרות הקיימות והדבר ניכר בקומיות של אדל, בתושייה של דנה, ברצינות של קים ובנאמנות של אבישג. נוסיף ונאמר כי זוהי תכנית הריאליטי הראשונה בארץ שעשתה עוד עונה עם קאסט זהה, דבר שמעיד על הצורך של האיט גירלס לקבל זמן מסך.

 

לסיכום, הפרק הראשון של העונה החדשה התחיל ברגל שמאל ואף הזכיר מעט את העונה הקודמת, אך אנו מצפים כי בהמשך הפרקים אכן נצפה ונראה תהליך (מלווה בסטייל כמובן) אצל הבנות. בכל אופן, אנחנו התגעגענו!

ITGIRLS#, ימי שני-רביעי בשעה 14:30 ב-HOT בידור ישראלי וחינם ב-HOT VOD.



תגובות