סדר בבלאגן: הליהוקים בסדרות החדשות על המסך. צילום מסך מהאינסטגרם

סדר בבלאגן: הליהוקים בסדרות החדשות על המסך

השנה המסך שלנו יוצף בשלל הפקות מקור וסדרות חדשות וגם עם קאמבק מפתיע במיוחד. בין כל הפרסומים על הליהוקים המפתיעים, באנו לעשות סדר - אז אילו כוכבים נראה בסדרות השנה? הרשימה המלאה

בכל שנה עולות סדרות חדשות למסך הטלוויזיה שלנו יחד עם ליהוקים חדשים ומעניינים. כדי שתשארו מעודכנים כבר מעכשיו אספנו בשבילכם את כל הליהוקים החמים בסדרות החדשות שאתם הולכים להתמכר אליהן השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

או בוי

הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי של להקת בנים יפנית. בגרסה הישראלית לסיפור, ללהקת הבנים יקראו 'או-בוי', והיא הלהקה הכי מצליחה בארץ עם עשרות אלפי מעריצים באינסטוש ובפייסבוק. סולני הלהקה הם טום באום, דניאל גד שבקרוב נראה אותו גם בסדרה שבאבניקים, לי בירן, גפן ברקאי וגיא סלניק. בתפקיד הסוכנת הקשוחה עומדת נלי תגר,  ובתפקיד מורה הלהקה-אלירז שדה.

מי שעוד יקחו חלק בסדרה הן יערה בנבנישתי, גילת אנקורי, ג'וי ריגר כחברת להקה,  ואליאנה תדהר שהצטרפה לאחר פרישתה של רוני דלומי לטובת המחזמר "עלובי החיים".

הסדרה שתשודר בערוץ הילדים לילדי YES צפויה להצטלם בחודשים הקרובים.

© רפי דלויה

שכונה 2

הסדרה האהובה "שכונה" מבית גיורא חמיצר שכבשה את לב הצופים בעונה הראשונה, חוזרת לעונה השניה! 

לקאסט המוכר והאהוב מצטרפים העונה שחקנים חדשים ומוכרים. דניאל ליטמן בתפקיד הכדורגלן העשיר במשכונת נרקיס, טל מוסרי בתפקיד מאמן הכדורגל, ואדם הירש המוכר לנו מ"ראש גדול" שחוזר למסך והפעם בתור ילד מהשכונה.

הסדרה סיימה להצטלם וצפויה לעלות לשידור כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה בערוץ ניקלודיאון לילדי HOT.

© צילום מסך מאינסטגרם

פול מון

עלילת "פול מון" עוסקת בקבוצת צעירים ישראלים שנסעו לתאילנד לטיול הגדול אחרי הצבא, וכל אחד מסיבותיו שלו, נתקע שם ולא חוזר הביתה. אך בין מסיבות הפול מון חסרות הגבולות, מגלה אחד מדיירי האי, לוחם לשעבר שאיבד את זכרונו, שחייו נמצאים בסכנה ומוצא את עצמו במרכז משולש אהבה בין בת הזוג מהאי, והאקסית המיתולוגית שמגיעה מישראל.

קאסט הסדרה מכיל שמות רבים ומוכרים מתעשיית הבידור, וכולל את דניאל ליטמן, ענבל ביבי שרק סיימה עונה ראשונה בנעלמים, רוסלנה רודינה שכבר מזמן לא רק "אשתו של",ירדן הראל, חן אמסלם, און רפאלי ועוד. שחקנית נוספת שהפעם עברה צד ונמנת מבין כותבי הסדרה היא גאיה שליטא כץ כוכבת החממה.

הטלנובלה, שמצטלמת בימים אלה, צפויה לעלות לשידור בדצמבר 2016 בערוץ HOT בידור ישראלי עם 100 פרקים שישודרו באופן יומי.

רגע לפני הצילומים
 
© אור גפן

ראש גדול

אחרי 7 שנים של ציפייה, הסדרה האהובה, ראש גדול, חוזרת בעונה שישית. למרות הזמן הרב שעבר, גיבורי העבר המיתולוגיים - תומר אופנר (שחר), רועי וויינברג (איתי), ספיר דרמון (יעל) ואלמה בן זאב (מור) שכיום בשנות העשרים לחייהם, יחזרו לקאסט הסדרה וימלאו תפקידי מפתח בחייהם של הגיבורים הצעירים והחדשים.

נוספים שיחזרו לסדרה הם איציק כהן בתפקיד אלחנן-מנהל בית הספר, וחנן סביון הלא הוא מירון-בעל הקפיטריה.

העונה השישית עתידה להצטלם כבר באוגוסט הקרוב וצפויה לעלות לשידור במהלך שנת הלימודים הבאה בערוץ הילדים (yes).

© צילום: יחסי ציבור
וכך הם נראים היום
וכך הם נראים היום © צילום מסך מאינסטגרם

קשורים

קשורים זהו השם הזמני לסדרה שתגולל את סיפורם של זוג הורים גרושים שמתאהבים, פותחים פרק ב' בחייהם ומחליטים לעבור לגור יחד עם ילדיהם מהנישואים הקודמים. העלילה תנוע סביב הסיטואציות המוזרות והמורכבות שיש במשפחות שהורכבו מחדש, החל מנקודת המעבר למגורים המשותפים ועד נושאים כמו קבוצת ווטסאפ משפחתית, התרגלות לאחים חדשים, להורים חדשים ולחיים בבית חדש ואת כל הריבים שיכולים לצאת מכל הסיטואציות המתבקשות האלו.

את יובל, אב המשפחה יגלם אלי פיניש, ואת אם המשפחה,נירית, תגלם יעל שרוני (שכונה). כוכבת סוסי פרא-שירה נאור תגלם את ביתו של יובל מהנישואים הקודמים.

הסיטקום עתיד להצטלם באוגוסט הקרוב, ולעלות לשידור בסוך שנת 2016 בערוץ "זום" (HOT).

© צילום: ענת מוסברג, אור גפן

פלאשבק

פלאשבק תגולל את סיפור התבגרותם של ניר, זמרת מצליחה שאותה תגלם משי קליינשטיין, ודידי, כדורגלן מבוקש, וחבריהם לתיכון "קציר". העלילה תעסוק בימיהם הראשונים של הנערים בתיכון, לפני פרסומם ועלייתם לכותרות.

בין חברי הקאסט הוותיקים יותר בתעשייה אפשר למצוא את גלית גוטמן שתגלם את דמותה של שלי- זמרת מצליחה והישגית בת 50 שמככבת באופן קבוע במדורי הרכילות, את יוסף סוויד שהשתתף לאחרונה ב"משחקי הכס" תוכלו לראות בתור מאמן קבוצת הכדורגל, ובתפקיד מנהל תיכון קציר תוכלו לראות את השופט והסוכן אסף אטדגי.

שחקנים נוספים שמשתתפים בסדרה הם: לירון רביבו בתפקיד טלוויזיוני ראשון אחרי "הישרדות" והתארחות במופע "יצא משליטה", כוכבי "סוסי פרא"/ עמית רהב ושירה לוי, ליאון שניידרובסקי, ונואל ברקוביץ' המוכרת לנו "משוברי גלים 2" ו"יומני החופש הגדול".

הדרמה המוסיקלית שמצטלמת בימים אלה, בהפקת ADD, צפויה לעלות לשידור במהלך השנה בערוץ הילדים לילדי HOT.

© צילום מסך מאינסטגרם

היי סקול פסטיגל 2

הפקת חנוכה של השנה מתקרבת, והליהוקים נמצאים בעיצומם. מי שעשה קאמבק ותפס כבר את מקומו בפסטיגל הוא תובל שפיר, אליו יצטרפו אליאנה תדהר, דניאל מורשת, והליהוק המפתיע והמרענן של בן אל וסטטיק.

עוד צפויים לקחת חלק בהפקה המובילה של חנוכה הם שירן סנדל, עומר דרור, נווה צור ורמי קליינשטיין.

מי שוויתר על תפקיד בפסטיגל הוא יהודה לוי שבשנה שעברה תפס את משבצת המורה בבית הספר. השנה, לראשונה המופע יהיה מופע המשך והקונספט של המופע הקודם יישמר, והפעם ייקרא "היי סקול פסטיגל 2".

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות