מפתיע לצד צפוי: כל מה שקרה בטקס נבחרי ערוץ הילדים. צילום מסך

מפתיע לצד צפוי: כל מה שקרה בטקס נבחרי ערוץ הילדים

הילדים והנוער אמרו את שלהם: טקס ערוץ הילדים הכריז השנה על כמה זוכים מערוצים אחרים, והציג הרבה גלאם, הופעות ואף כמה סלבס שהמציאו קטגוריות מיוחדות משלהם. צפו

הטקס השנתי של ערוץ הילדים שודר היום והכריז על כמה זוכים מפתיעים לצד כמה כאלו שלא הופעתנו לראות אותם מקבלים את הפסלון הצהוב. למרות הורדת הערוץ גם מ-HOT בסוף השנה האזרחית, קיימות שמועות גם על ביטול הטקס בשנים הבאות, אך אנשי הערוץ וגם המנחים טוענים שהערוץ כאן כדי להשאר וכך גם הטקס. אז מה באמת קרה שם? קבלו את הקפיצה שלנו אל מאחורי הקלעים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: אורן טוב | צילום: אסף מגל | עריכה: אסף אושי |
 

כמדי שנה, גם הפעם התקיים טקס נבחרי הילדים לשנת 2017 ובו בחרו ילדי ישראל את אנשי השנה שלהם בתחומי הבידור, התרבות ומוזיקה בטקס נוצץ וחגיגי. זמר השנה הוא אליעד נחום, זמרת השנה היא עדן בן זקן, בפרס הרכב השנה זכו הצמד סטטיק ובן אל תבורי שזכו גם על "טודו בום". את פרס שחקנית השנה גרפה אליאנה תדהר (בפעם השישית ברציפות), שחקן השנה הוא דניאל ליטמן - מה שמפתיע כי מדובר בזכייה על פרס בסדרת ילדים ונוער מערוץ אחר ("צפוף") ומי שלראשונה שובר לתובל שפיר את רצף הזכיות. לראשונה מאז הסתיימה גאליס שזכתה ללא הפסקה: סדרת השנה היא "פלאשבק", סיטקום השנה הוא "צפוף" - גם כאן מדובר בקטגוריה מפתיעה שכן היא מערוץ אחר (ZOOM), כוכבת הרשת של השנה היא אנה זק ואת פרס הבטחת השנה, שהוענק השנה לראשונה, קטפה השחקנית הצעירה נאיה פדרמן.

רשימת הזוכים המלאה:

זמר השנה

אליעד נחום

זמרת השנה

עדן בן זקן

שיר השנה

טודו בום- סטטיק ובן אל

הרכב השנה

סטטיק ובן אל

תכנית הבידור של השנה

הישרדות

כוכבת הרשת של השנה

אנה זק

שחקן השנה

דניאל ליטמן

שחקנית השנה

אליאנה תדהר

סדרת השנה

פלאשבק

תכנית השנה

הבנים והבנות

סיטקום השנה

צפוף

מצחיקן/ית השנה

יובל סמו

הבטחת השנה - קטגוריה חדשה

נאיה פדרמן

תגובות