גאיה סבן היא עדי ביטי? ביקרנו בסט של "כפולה 2". צילום: אבי חי

גאיה סבן היא עדי ביטי? ביקרנו בסט של "כפולה 2"

בזמן שהעונה הראשונה נמצאת בשיאה, העונה השנייה כבר מצטלמת בימים אלו. ביקרנו בסט של "כפולה 2" ושמענו מהכוכבים על התגובות שאחרי, למה דין הפנר מתנגדת להשוואה בין דמותה לבין עדי ביטי ואיך נועה קירל סגרה מעגל עם אליאנה תדהר? צפו

סדרת הנוער "כפולה" ממשיכה לצבור עוד באז ומעריצים. ההעונה הראשונה משודרת בימים אלו בערוץ KidZ ב-yes וב-HOT ומורכבת מכוכבי הנוער הכי לוהטים של התקופה כשבראשם נועה קירל, עומר דרור, תובל שפיר, ריף נאמן, דין הפנר ונוספים. עוד לפני עליית העונה הראשונה למסך כבר הוחלט כי עונה שנייה כבר יוצאת לדרך ובימים אלו היא אכן מצטלמת. הצטרפנו אל מאחורי הקלעים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: אבי חי | עריכה: יובל קאסנר
 

נועה קירל נכנסה השנה לראשונה לתפקיד בסדרת נוער ונדמה שהיא לא מתכוונת להיעלם משם בקלות. הכוכבת הצעירה כבר קוטפת לעצמה תפקידי משחק שונים (סרט, סדרת הנוער הזו ודרמה למבוגרים ב-HOT) ולפעמים נראה כי החיים של כוכבת הפופ לא שונים מדי מהדמות הנושאת את שמה גם בסדרה. ובכל זאת, קירל שבסדרה חייה תחת זהות כפולה כדי לשמור גם על חיי שגרה וחברה כמו כל נער אנונימי.

קאסט כפולה
קאסט כפולה © יחסי ציבור KidZ


עופר שכטר הופקד על תפקיד היחצ"ן, תפקיד שלדבריו לא היה מסוגל לעשות במציאות אלא היה רואה את עצמו יותר בתתחום הניהול אישי, תובל שפיר הוא הנער ששלא מעניין אותו כל הילת הפרסום, ריף נאמן היא החברה ההאקרית של קירל ואילו דין הפנר היא כוכבת הפופ הצעירה שמתחרה עם קירל בסדרה, יש שיגידו שזו בעצם אדפטציה של עדי ביטי - אך הפנר מדגישה כי אין קשר בין השתיים.

"כפולה", ימים א'-ד' בערוץ KidZ לצופי HOT ו-yes.

 

תגובות