אילת: משחק מעולה, תוכן שחוזר על עצמו . צילום: אוהד רומנו

אילת: משחק מעולה, תוכן שחוזר על עצמו

היום (א') עלתה בערוץ HOT 3 סדרת הנוער החדשה - "אילת". בדקנו בשבילכם אם היא שווה צפייה ובמה היא שונה משאר סדרות הנוער. ביקורת

הפרק הראשון והכפול של הסדרה החדשה "אילת" עלה היום (א') לשידור בערוץ HOT 3 ומצפייה ראשונה בו הבנו שלמרות השינויים הגיאוגרפיים הניכרים, "אילת" היא לא סדרה שתצליח למשוך אותנו אליה ישר מההתחלה. הסדרה מספרת על קבוצת בני נוער המגיעים לאילת בחופשת הקיץ, כל אחד ממניעיו, שעתידים להפגש עם פושעים מקומיים שיאיימו על בריאותה של אחת הדמויות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרק הראשון נחשפנו לדמויות הראשיות של הסדרה ביניהן עומרי (עומר חזן) שמגיע למלון באילת בשביל תחרות סנוקר בגלל סיבות מסתוריות, תום (ניב סולטן) בתו של עובד במלון שמסתמנת כדמות מקסימה, נועה (קים אור אזולאי) יזמית צעירה ובתו של בעל המלון, עדן ונתי (יונתן רוזובסקי ולידור אדרי) העובדים במלון ומאוהבים בסתר וניסן וצחי (יואב רוטמן ונוה צור) שבאו לאילת כדי להשיג את הנשיקה הראשונה של ניסן.

אזולאי ושני קליין המשחקת את מנהלת המלון
אזולאי ושני קליין המשחקת את מנהלת המלון © מתוך אילת באדיבות HOT VOD Young

מבחינת המשחק נהננו לראות את הסדרה. השחקנים הותיקים יותר כמו ניב, נוה ויואב היו טובים כהרגלם והשחקן עומר חזן שמופיע לראשונה בתפקיד הראשי בדרמת נוער צלח את הפרק הראשון. הקאסט של "אילת" מלא לשמחתנו בפרצופים חדשים שאנחנו בטוחים שנתאהב בהם בעתיד הקרוב כמו יונתן ולידור. בנוסף, יש לשבח את קים אור אזולאי שלמרות שרק השנה היא נכנסה לתחום המשחק, הצליחה להצחיק אותנו בתור נועה, שבדומה לשחקנית המגלמת אותה היא כוכבת רשת מצליחה המשיקה ליין אופנה. כבר יכולנו לזהות שנאהב את קווי העלילה המסתמנים כקומיים של נועה, צחי וניסן.

הצחיקה אותנו - קים אור אזולאי בסלפי עם זהר שטראוס שמשחק את אביה
הצחיקה אותנו - קים אור אזולאי בסלפי עם זהר שטראוס שמשחק את אביה © מתוך אילת באדיבות HOT VOD Young

למרות שהפרק הראשון לא היה רע והמשחק היה טוב, התאכזבנו מכך שבאופן כללי הסדרה לא חידשה יותר מידי בז'אנר סדרות הנוער. עוד מוקדם לדעת בדיוק מה טיב הסדרה אך בניגוד להרבה סדרות נוער אחרות שהראו משהו חדשני כבר בפרקים הראשונים, "אילת" הראתה לנו את הדפוס הקבוע של חבורת נערים, דפוסי אהבה מוכרים וסיפור מתח שהנערים עוברים. ציפינו לראות משהו מיוחד שיתפוס אותנו כמו קרס כבר בהתחלה אך לא מצאנו אותו.

ועדיין, שודר רק פרק אחד מתוך כל הסדרה וכפי שאמרנו, מוקדם לדעת האם היא תמכר אותנו או לא. אנחנו רוצים לקוות שנראה בה משהו חדש שיגרום לנו לזכור אותה גם בעוד כמה שנים אבל עדיין לא מצאנו רמז לאיך היא תעשה זאת.

שתי צלעות מתוך משולש האהבה המרכזי - סולטן וחזן
שתי צלעות מתוך משולש האהבה המרכזי - סולטן וחזן © מתוך אילת באדיבות HOT VOD Young

כן יאמר לזכותה של הסדרה שבכמה סעיפים היא כן חידשה לנו. התחום שהרגיש לנו הכי פורץ דרך בסדרה היה התחום החברתי. בפרק הראשון ראינו ניצוץ של התעסקות בנושא הגזענות ובנושא העובדים הזרים בקו עלילתה של נועה. קו זה, שיתפתח לאורך הסדרה, הוא קו עלילה שלא ראינו עד היום בסדרות נוער אחרות ואנחנו מקווים שהסדרה תמשיך להתעסק בו ואף תגרום לסדרות אחרות להעלות את המודעות לנושאים החשובים האלה בקרב בני נוער. 

דבר נוסף שהרגיש לנו חדש בסדרה הוא תחום היזמות בנוער. בשנים האחרונות אנחנו נחשפים ליזמות די רחבה אצל הנוער הכוללת כתיבת ספרים, הקמת חברות והשקת מוצרי אופנה וטיפוח, ולכן אהבנו לראות שהסדרה התייחסה לתופעה והציגה נערה יזמית ועוד בכיכובה של יזמית אמיתית בתחום האופנה.

החברים הכי טובים מגיעים לאילת - רוטמן וצור
החברים הכי טובים מגיעים לאילת - רוטמן וצור © מתוך אילת באדיבות HOT VOD Young

לסיכום, אילת היא לא סדרה שתפסה אותנו מהרגע הראשון, אבל אנחנו נוטים להאמין בה. היא כוללת מוזיקה טובה, קווי עלילה מצחיקים ופוטנציאל בתחום החברתי. אנחנו מקווים שככל שהסדרה תתקדם נוכל להתמכר לעלילה ושהסדרה תוכל להפוך ללהיט כקודמותיה.

עומר חזן וניב סולטן
עומר חזן וניב סולטן © מתוך אילת באדיבות HOT VOD Young

"אילת" משודרת בימים א'-ד' בשעה 15:10 בערוץ HOT 3 וב-HOT VOD Young.

 

תגובות