הפיג'מות המפחידות: הצצה ראשונה לסדרה "תברחו". צילום: חגי דקל

הפיג'מות המפחידות: הצצה ראשונה לסדרה "תברחו"

סדרת נוער חדשה של HOT תגיח השנה למסכים ומדובר בסדרה מז'אנר האימה שתעסוק סביב חדרי בריחה. הצטרפנו לסט הצילומים וחשפנו כמה סודות מבן זיני, טיילור מלכוב, מיקה צור והכוכבים החדשים וגם: איך הפיג'מות נכנסו לכל העניין? צפו

מוכנים לסדרת נעור חדשה ועוד מז'אנר האימה? כי זה ממש נמצא בתנור. בתוך שבועיים בלבד הספיקה להצטלם לה סדרת הנוער החדשה והמסקרנת של דרסט - "תברחו" שתעלה בהמשך השנה רק ב-HOT VOD young ואם זה לא מספיק לשכנע אותכם אז מדובר בסדרה מבית היוצר של "חצויה". הצטרפנו לסט וזה מה שגילינו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

העלילה עוסקת בחבורה של ילדים אשר יוצאת לחגוג יום הולדת של אחד מהם בחדר בריחה. מה שהם לא יודעים הוא שחדר הבריחה מותאם לחיים האמיתיים של כל אחד מהם, ושהם יכלאו שם ולא יצאו עד שכל הסודות שלהם יתגלו.

החבורה כוללת, כפי שכבר חשפנו כאן בעבר, את בן זיני וטיילור מלכוב, שמשחקים וולוגרית מצליחה ויוצר וידאו שמאוהב בה, אגם בוחבוט היא הילדה החדשה שמגיעה לעיר, עם סוד גדול שהיא מסתירה מכולם, פריצת השנה במשחק לשנת 2018 / מיקה צור שחוזרת למסך בפעם הראשונה אחרי "אילת", שחר טבוך (״משפחה בהנפקה״, "סתאאאם"), הכוכב המבטיח והעולה עומר דהן שצילם לאחרונה את הסרט "רפסודה" לצד אנה זק ועידן שקרוקה, רומי אבירם (״כפולים״) ואורי איתן. את הסדרה יצרו וביימו טל גולדברג ("אני לא מאמין אני רובוט") ואילן רוזנפלד שכבר חתום על כמה להיטי נוער גדולים.

 
תגובות