משיקים את "אחשלירוח": מי קרא לקווין רובין שטן?. צילום: שוקה כהן

משיקים את "אחשלירוח": מי קרא לקווין רובין שטן?

לי בירן, יובל סגל וקווין רובין השיקו את סדרת הנוער החדשה שלהם שתשודר ביוטיוב באירוע חגיגי ועמוס כוכבים. מי רדוף רוחות כמו בסדרה, מי היה רוצה לגור עם מפורסם וגם - מי חשב שקווין הוא השטן? צפו

סדרת נוער חדשה מגיעה ליוטיוב והיא לגמרי מסמנת כדבר המצחיק והחם הבא ברשת. לי בירן, יובל סגל וקווין רובין חברו יחד להפקה מקורית משלהם בשם "אחשלירוח" ואמש (א') הם השיקו את הסדרה האירוע השקה חגיגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אל ההשקה שנערכה בחסות מחלבת טרה הגיעו: דניאלה קריסטיה - בת הזוג של רובין, עמנואל לוי, חנן סביון וגיא עמיר, עודד פז שני כהן, אליאור בילוקס, בר מיניאלי, טל טרינגל, אוראל צברי, תובל שפיר ונוספים. בלטה בהיעדרה - אליאנה תדהר שנוכחת בימים אלו בצילומי קמפיין בחו"ל.

 
תובל שפיר
תובל שפיר © צילום: שוקה כהן
טל, קווין ואוראל
טל, קווין ואוראל © צילום: שוקה כהן

הסדרה תגולל את סיפורו של גיא (רובין) שעקב עצלנותו נזרק מביתו על ידי בת הזוג שלו, המציעה לו חזרה לבית תמורת שינוי התנהגותו לטובה. עקב עזיבתו, גיא מוצא דירה זמנית לגור בה. בזמן שהותו בדירה חייו משתנים מן הקצה אל הקצה כשהוא מגלה שחתם על חוזה שכירות עם השטן. חתימתו של גיא על החוזה מאפשרת לרוח רפאים הזויה ושנויה במחלוקת (בירן) לרדוף אותו. בין השחקנים הנוספים שיופיעו בסדרה נוכל לראות את תובל שפיר, טל טירנגל, אסף פריאנטה, ירדן לויתן, ובנוסף הופעות אורח של השחקנים המוכרים: אליאנה תדהר, עודד פז, אילן רוזנפלד ועוד ובעונה השנייה (שצולמה מראש) גם עמנואל לוי תצטרף. הסדרה נעשתה בהפקת חברת ההפקות של בירן - Rowbot.

יובל, קווין ולי
יובל, קווין ולי © צילום: שוקה כהן

בכל שבוע ישודרו שני פרקים חדשים בימי שני וחמישי בשעה 16:00 בערוץ היוטיוב של הסדרה.

 
תגובות