קבלו אותם: אלו הפנים החדשות שנראה השנה על המסך. צילומים: אינסטגרם, רוני מטיאס

קבלו אותם: אלו הפנים החדשות שנראה השנה על המסך

התחילו לשנן: לכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם כמה מהשחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות ואלו שחוזרות עם עונות נוספות

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את נועה קירל, עומר חזן, לי בירן, אליאנה תדהר ודניאל ליטמן - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך בפעם הראשונה בתפקיד משחק בסדרת נוער. והשנה - רובם פרצו לתודעה בתחום אחר והחליטו שזה הזמן שלהם לנסות גם את תחום המשחק. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מורובוט 

סיטקום חדש מאת אלעד חן ושראל פיטרמן, מגולל את סיפורם של שני תלמידים המגלים כי המורה שלהם (מאיה ורטהיימר) היא בעצם רובוט. אם זה לא מספיק, הם אלו שילמדו אותה ויכוונו אותה לכל דבר בחיים. נשמע כמו גן עדן? האמת שזה קצת יותר מורכב ומצחיק ממה שהם דמיינו. בסדרה מככבים מאיה ורטהיימר, איתי תורג'מן, שני קליין, שראל פיטרמן ושלל ילדי פלא שנחשפים לראשונה על המסך. הסדרה תעלה באוקטובר בערוץ KIDZ לצופי HOT.

קאסט מורובוט
קאסט מורובוט © רונן פדידה

שי הראל

שי, בת 15 מהיישוב קדימה ואתם ככל הנראה ראיתם אותה על הבמה במחזמר "עלובי החיים" וכמובן בתור "אנני". הראל הכשרונית החלה את דרכה בכלל כדוגמנית של "קסטרו". התפקיד בסדרה "מורובוט" הוא התפקיד הטלוויזיוני הראשון של שי, שתגלם בסדרה את ליאן - מלכת הכיתה הבלתי מעורערת ובתו של מיליונר מפורסם. ליאן בטוחה שמגיע לה הכול ובאופן כללי המערכת די מתיישרת לכיוונה בנושא. לכסף של אבא יש כוח אדיר וכולם כולל המורים תמיד נחמדים ורגישים לצרכיה המוזרים. ליאן היא ילדת שמנת שקיבלה כל דבר בחייה בכפית של כסף.

שי הראל
שי הראל © רונן פדידה

נטע אורבך

בת 13 מרחובות. כבר מגיל קטן נדבק בנטע חיידק הבמה ולמרות גילה הצעיר יש לה כבר רזומה ארוך הכולל תפקידים בסרטים כמו "יונה", "מונטנה" ו"רכבת של ידיים", לצד תפקידים בפרסומות וסרטים קטנים נוספים. התפקיד ב"מורובוט" הוא התפקיד הראשון של נטע על מסך הטלוויזיה ובסדרה היא תגלם את מיכל, חברתו הטובה של התלמיד אושר ולמעשה ה"מבוגר" האחראי, המבט של הצופה בתוך הכאוס שמסביב. כשהיא מצוידת בשק כישורים של חוכמה, קור רוח, שליטה עצמית וחשיבה תחת לחץ היא תמיד זו שתגיד את הדבר ההגיוני ותנסה להציל את המצב.

נטע אורבך
נטע אורבך © רונן פדידה

נועם שני

ילד הפלא הבא של ישראל. נועם בן ה-15 כיכב בתפקיד קטנטן ב"מלכות" (HOT), אך בקרוב אנו נראה אותו בסדרה הקומית "מורובוט" בתפקיד משעשע למדי. אנחנו כבר מחכים לו!
 

אדם שיאון

בן 14, אדם משחק בימים אלו ב"גבעת חלפון אינה עונה" בהבימה - אותו כתב אסי דיין ז"ל, אחיה של סבתו. הוא אחיין של ליאור דיין והנכד של יעל דיין ובשנה הקרובה יגיע אל המסך כאשר ישחק בתפקיד אורח ב"מורובוט" ובסדרה "הדבר הגדול המיוחד" של התאגיד יחד עם אורנה פיטוסי ועינת ויצמן.

פלמח

הסדרה היא מז'אנר ההרפתקאות והעלילה מתחרשת בשנת 1946, שנתיים גורליות לפני הקמת המדינה, בחוות הכשרה תמימה לכאורה, שלמעשה משמשת כמחנה אימונים סודי לגיוס נוער מצטיין לפלמ"ח ובסיס יציאה לפעולות מיוחדות נגד הבריטים. בסדרה מככבים כמה שמות שכבר פרצו בעולם המשחק כמו: עומר חזן, אביב פנקס, עדי אלון, מאיר תמם, דולב מסיקה, עומר גולדמן וכמה פרצופים חדשים בעולם המשחק. הסדרה תעלה בשנה הבאה בערוץ טין ניק לצופי yes.

 

 

נאיה בינשטוק

בת 18. ונחשבת כאחת ההבטחות הבאות של עולם המשחק. נאיה משחקת בתפקיד הנשי הראשי בסרט "פול גז" שיוצא בתחילת חודש אוקטובר, ובימים אלו מתחילה צילומים לפלמח, שם תגלם את אלינור, אחד התפקידים הראשיים בקאסט.

נאיה בינשטוק
נאיה בינשטוק © באדיבות סרטי יונייטד קינג

יעל שלביה

גם הדוגמנית המצליחה יעל שלביה, רק בת 18, תגיע לראשונה אל המסך בתור שחקנית ב"פלמח". שלביה תלבש את מדי החאקי מלפני קום המדינה ותגלם את רות שהיא גם בת הזוג של אורי (עומר חזן).

© אינסטגרם

גל פרנק

בנם של השחקן גיל פרנק ("מלכות", "חצויה") ושל השחקנית מרב גרובר (לנצח טובה גמזו מ"האלופה") ואחיו למחצה של השחקן הצעיר נעם פרנק ("צפוף", "זה לא הגיל", "נחמה"), לוהק לפרויקט הראשון שלו ויעבור לראשונה למסך הטלוויזיה שלכם בתפקיד בכורה.

גל פרנק
גל פרנק © סוכנות לביאה הון

אברהם ארנסון

הצטלם בקיץ לתפקיד אורח בעונה החדשה של "אחותי קפצה כיתה" ואף השתתף ב"בית הכלבים" - אך הפריצה הגדולה כנראה תהיה בסדרת הנוער הראשונה שלו בתור אחת הדמויות הראשיות בפלמח. 

אברהם ארנסון
אברהם ארנסון © צילום מסך מאינסטגרם

לילי אבגי סימון

בת 22. אחותה (למחצה) הצעירה של השחקנית זוכת הפרסים דאנה אבגי ובתו של השחקן משה איבגי. ללילי יש ניסיון קל בעולם הקולנוע אך לראשונה היא תגיע אל מסך הטלוויזיה כשגם היא מתייצבת לקאסט.

לילי איבגי
לילי איבגי © צילום מסך מאינסטגרם

תברחו

סדרת נוער אימתית חדשה של אילן רוזנפלד ("חצויה") וטל גולדברג ("אני לא מאמין אני רובוט"). העלילה עוסקת בחבורה של ילדים אשר יוצאת לחגוג יום הולדת של אחד מהם בחדר בריחה. מה שהם לא יודעים הוא שחדר הבריחה מותאם לחיים האמיתיים של כל אחד מהם, ושהם יכלאו שם ולא יצאו עד שכל הסודות שלהם יתגלו. עוד מככבים בסדרה: בן זיני ומיקה צור. הסדרה תעלה בחודשים הקרובים ב-HOT VOD young. 

 

טיילור מלכוב

אחרי שבן זיני עשה צעד ראשון לפניה בעולם המשחק כשהצטרף ל"התחנה", כעת טיילור מדביקה את הפער וגם היא קוטפת תפקידי משחק. בעולם הקולנוע נזכה לראות אותה בסביבות פסח בסרט "אל תחכי לי" עם עומר חזן, אך בז'אנר סדרות הנוער נוכל לראות אותה ממש בקרוב ב"תברחו" לצד בן הזוג. השניים יגלמו וולוגרית מצליחה ויוצר וידאו שמאוהב בה.
טיילור מלכוב
טיילור מלכוב © צילום מסך מאינסטגרם

עומר דהן

בא לשכונה בחור חדש. בן 18 והוא לגמרי שם שיש אומרים שעוד נשמע הרבה שגם הגדירו אותו בפנינו כ"עומר חזן הבא". דהן הצליח עם הכשרון והלוק הנכון להתלהק לשני פרויקטים גדולים במיוחד. הראשון הוא סרט הקולנוע "רפסודה" שיעלה בחנוכה, שם יככב לצד אנה זק ועידן שקרוקה ועל המסך תוכלו לראות אותו גם בתפקיד הראשון שלו ב"תברחו" מבין הדמויות הראשיות.
 
עומר דהן
עומר דהן © באדיבות ניב עשת כהן

אגם בוחבוט

זה סוף סוף קורה - אחרי שנים בתעשיית הבידור, אגם בוחבוט ובגיל 15 - סוף סוף בתפקיד משחק ראשון בטלוויזיה. אחרי סיבוב במחזמר חנוכה בשנה שעברה, אחד נוסף השנה ("רובין הוד"), תחלוק תפקיד בתיאטרון עם רוני דלומי ("מאמא מיה") ובמקביל לליהוקה לסדרה ב"קשת 12" לצד אגם רודברג, בוחבוט הצטלמה השנה ותככב ב"תברחו" שם תגלם את היא הילדה החדשה שמגיעה לעיר, עם סוד גדול שהיא מסתירה מכולם.
 
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט © צילום: עדי אורני

שחר טבוך

בן 20. אם השם והפנים שלו די מוכרים לכם - זה מפני ששחר השתתף בעבר בתוכנית המתיחות "סתאאם" ואף ניסה את מזלו ב"כוכב הבא לאירוויזיון" עם שיר שכתב לאהוב ליבו, כעת מסתמנת שנת תש"ף כשנה שלא תעיזו לפספס את השם שלו. טבוך יככב השנה בקומדיה "משפחה בהנפקה" (HOT בידור) לצד בר מיניאלי וקווין רובין, בדרמת האקשן "שעת נעילה" (כאן 11) וגם ב"תברחו" - שם יגלם את החנון בחבורה שחגג יום הולדת בחדר בריחה וסיבך את העלילה. בנוסף, טבוך יככב בסדרת נוער נוספת השנה - "סקיי" (בהמשך הרשימה). בהחלט מרשים!
 
שחר טבוך
שחר טבוך © צילום מסך מאינסטגרם

רומי אבירם

בת 16. גם רומי אבירם היא אחת מהשמות החדשים והמסקרנים בקאסט של "תברחו". בניסיון הטלוויזיוני הקצר אפשר למנות את "כפולים 2", אך כעת זו מגיע לתפקיד גדול ראשון בסדרת נוער. יהיה מעניין!
 
רומי אבירם
רומי אבירם © אינסטגרם

אורי איתן

השחקן הבא מגיע מעולם התיאטרון ובוגר "תלמה ילין" ונדמה שהוא הולך להיות קומי במיוחד. גם מאחורי הקלעים גילינו בחור מצחיק ובולט שינסה לכבוש את ליבינו בעונה הראשונה של "תברחו".

התחנה 3

העונה השנייה של הסדרה האהובה תעלה בקרוב, אבל דווקא בעונה השלישית (שמצטלמת בימים אלו) צפויים לנו פרצופים חדשים. העונה השלישית תמשיך לעקוב אחרי חברות הנערים האהובה וההרפתקאות שהם עוברים במהלך התנדבותם במד"א ותציג מספר דמויות ותפניות חדשות. מחכים לראות כיצד הפרצופים החדשים ישתלבו בקאסט האהוב הכולל את שירה לוי, גפן ברקאי, לירון רביבו, קובי מימון, רעות אלוש, יובל גונן, דליה לי שטורך, יוני מלס, ירון בן הרוש ועוד. העונות החדשות ישודרו בערוץ KIDZ לצופי HOT העונה השנייה צפויה לעלות בקרוב ואילו השלישית בתחילת שנת 2020.

התחנה
התחנה © צילום: באדיבות HOT KIdZ

אסף גורן

זוכה "האח הגדול" מפגין כישורים רבים בדוגמנות, ריקוד ובשנה האחרונה הוא התגלה גם כזמר לא רע בכלל עם סינגלים שהפכו ללהיטים. כעת, מפתיע בתפקיד משחק ראשון בעונה השלישית של הסדרה המצליחה "התחנה" לצד בת הזוג שירן סנדל (המגלמת את הרעה בעלילה). גורן יגלם את יאיר בן ה-17, אחראי מתנדבים בתחנת רעננה. יאיר הוא מנהיג, אחראי ומלא בטחון עצמי, חוץ מכל הנוגע בענייני אהבה. כשהוא מתאהב כל הפאסון נעלם, הוא נרגש, מתרגש, לא תמיד אומר את הדבר הנכון ונבוך בקלות. יש לו יחסים בעיתיים עם אבא שלו, שם מתגלה יאיר תקיף, שיודע לעמוד על שלו.

אסף גורן
אסף גורן © ענבר לוי

רוני מרון קליין

בת 24 מאבן יהודה. זהו התפקיד הראשון של רוני ואנחנו מחכים לראות אותה פורצת על המסך. רוני תגלם את יסמין, בשנות ה-20 לחייה, אשת העולם התחתון ונכדתה של סשה (גילה אלמגור). יסמין היא "חתולת רחוב", קצת טום-בוי וקשוחה מאוד. אינטילגנטית, חריפה ואתלטית, אבל יכולה גם להראות צד פגיע ורגיש כשצריך.

רוני מרון קליין
רוני מרון קליין © ענבר לוי

שיר זוארץ

הזמרת והחיילת הצעירה שכבשה לנו את הלב עם סינגלים כיפיים שגם התחבבו ברדיו מגיעה לראשונה לתפקיד קבוע על המסך. אומנם את זוארץ ראינו להבלחה קצרה בסדרת הנוער "אילת" כתפקיד אורח- אך הפעם מדובר בתפקיד רשמי לכל דבר. שיר תגלם את אלה, "אחותו החורגת" של נימי (ירון בן הרוש). אלה היא נערה מתבגרת שיוצרת מוזיקה וחולמת לפרוץ כזמרת. היא ישירה, כנה מדי ולא מפחדת מכלום. אלה גדלה רק עם אבא ולכן מחוברת אליו מאוד ובעיניה – אין צורך בעוד תוספות למשפחה. כשהיא מרגישה מאויימת, אין לה שום עכבות והיא תעשה הכל (אבל הכל) כדי להשיג את מה שהיא רוצה.

שיר זוארץ
שיר זוארץ © ענבר לוי

שחר גולן

בן 16 ממושב גן שומרון - גולן מגיע אלינו בכלל מעולם הספורט הדוגמנות וב"תחנה" ישיק את תפקיד הבכורה שיפתח לו את הדלת אל עולם המשחק. בעולם הדוגמנות כיכב בקמפיין ארצי למותג Hoodies וצילומים לקסטרו, מיוצג בסוכנות הדוגמנים ״בריק ניהול אישי״. גולן משחק בקבוצת הנוער של הפועל חדרה בתפקיד שוער, כבר 10 שנים - כך מעניין יהיה לראות את השוער מוריד את הכפפות ומתחיל לשחק.

© באדיבות בריק

אבא מטפלת

אב חד הורי מובטל שמנסה להעניק לבתו, שקד, חיים טובים אך ללא הצלחה, כך שביום הולדתה ה-12 הוא מבין שהוא לא ממש מצליח כשאחותו מבטיחה לשקד כרטיס טיסה לפריז בזמן שהוא מגיש לה מתנה די עלובה. מאותו רגע, סמו מנסה לעשות הכל בשביל לקנות את כרטיס הטיסה בעצמו אך ללא הצלחה רבה כי אף אחד לא מוכן להעסיק אותו - מה שגורם לו לנסות להתקבל לעבודה כאופר בבית משפחה עשירה, אלא שבמקום לעשות את זה כגבר הוא מחליט להתחפש לאישה בשם לילי שמיד מתקבלת לחיק המשפחה והופכת לסופר נני המצחיקה והמפתיעה. עוד מככבים: יובל סמו, דין הפנר, גאיה בר גורוביץ' ועוד. הסדרה תעלה בפברואר 2020 בערוץ טין ניק.

אבא מטפלת
אבא מטפלת © אינסטגרם

מור עזריה

בת 10. משתתפת כבר שש עונות בלהיט ה-DIY לילדים, "מסיבת יצירה" (ניק). עזריה הצעירה תראה לנו לראשונה את יכולות המשחק שלה כשתגלם את בתו של יובל סמו בקומדיה "אבא מטפלת".

מור עזריה
מור עזריה © באדיבות ייצוג 1

ספיידרז

דרמת נוער האקשן-ריגול החדשה "ספיידרז" ("Spyders") של ניקלודיאון ב-HOT, עליה קראתם כאן לראשונה, תשודר במהלך 2019 ותעסוק במשפחה עם חיים כפולים כמרגלים. אך זה לא רק מה שמיוחד בסדרה מבית היוצר של מיכל קופר קרן ("כדברא"), מדובר בהפקה ישראלית-בינלאומית (מופקת על ידי NUTZ הפקות מבית ענני תקשורת) יחד עם ניקלודיאון העולמית. מה זה אומר? זו הפקה ראשונה מסוגה בישראל וכבר מראש סוכם כי זו תשודר במקביל ב-170 מדינות מסביב לעולם. עוד מככבים: קים אור אזולאי, נאיה פדרמן, טל מוסרי, קובי מימון, עדן סבן ונוספים.

© אינסטגרם

יהודה בוחבוט

בן 18. את יהודה אתם כנראה תזהו מהעונה הראשונה של "הבנים והבנות", אם כי הוא ממש התבגר . אחרי שקט ממנו מאז התקופה הפופולרית - כעת הוא חוזר ובגדול. בוחבוט מצטלם בימים אלו לתפקיד בסדרה "ספיידרז", שם יגלם את שון, בן הזוג של קים אור אזולאי בעלילה - מי שכיכבה איתו באותה עונה ב"הבנים והבנות".

יהודה בוחבוט
יהודה בוחבוט © רוני מטיאס

עומר נודלמן

הדוגמנית העולה ואחת הכוכבות הזכורות מהעונה האחרונה של "המירוץ למיליון". אולי את המיליון היא לא קטפה, אך לגמרי הרוויחה ובגדול. מעבר לכך שהיא מככבת במדורי הרכילות בזכות הזוגיות עם הזמר לירן דנינו, נודלמן קוטפת קמפיינים ומסתבר שגם תפקידי משחק - גם נודלמן לוהקה ל"ספיידרז" ותככב בתור אחת הדמויות בקאסט הראשי בעלילה.
 
עומר נודלמן
עומר נודלמן © צילום מסך מאינסטגרם

עמית הכטר 

את עמית שכטר אולי יצא לנו כבר להכיר פה ושם ("בית הכלבים", "מדינת הגמדים"), אך השנה הקרובה שלו מסתמנת גם אצלו כשנת הפריצה בעולם הנוער. הכטר לוהק לתפקיד ראשי בספיידרז, ויגלם את אחיה של קים אור אזולאי במשפחת המרגלים. ואם זה לא מספיק לכם - הכוכב הצעיר הספיק במקביל להצטלם לעונה השלישית של "אחותי קפצה כיתה" שתעלה בהמשך השנה בערוץ Kidz ב-yes לצד בר מיניאלי, מאיה בכובסקי, עומר חזן, עמית מורשת, טלי אורן ונואל ברקוביץ'. 
 
אחותי קפצה כיתה 3
אחותי קפצה כיתה 3 © ענבר לוי
בעונה החדשה עמית יגלם את יורגן, תלמיד שמגיע לבית הספר לפגוש את רוני (בר מיניאלי) במסגרת חילופי תלמידים עם פינלנד, אלא שאז מתגלה שהוא בעצם ישראלי שעבר להתגורר שם עם הוריו במסגרת רילוקיישן. אכזבתה של רוני שלא קיבלה פיני אמיתי מתחלפת בתדהמה כשהיא מגלה שהיא.... מאוהבת בו. בהמשך השנה יככב עמית גם ב"חיה" - דרמה למבוגרים ב-HOT שתעלה ב-2020.

סקיי

סדרת נוער חדשה ומסקרנת של גיורא חמיצר (יחד עם נועה פניני) שאחראי על להיטי הנוער הגדולים על המסך. עלילת הסדרה עוד נשמרת בסוד אך מראיונות שהעניק עד כה חמיצר בנושא נודע כי היא תעסוק בחייזרית שמגיעה אל כדור הארץ ומשתלבת בין בני האדם הרגילים. צילומי הסדרה יחלו בדצמבר 2019 והיא מיועדת לשידור בערוץ TeenNick בהמשך השנה העברית. בסדרה יככבו שחקנים חדשים לצד מעט שמות שכבר הספקתם להכיר כמו בר מיניאלי שככל הנראה תגלם את דמות החייזרית, רביד רונן (זואי ב"אלישע") ושחר טבוך שהכרתם ברשימה הזאת.

סקיי
סקיי © באדיבות יחסי ציבור

עידו טאקו 

השחקן החדש והסקרן עוד לא התפרסם וכבר לוהק לשניים מהפרויקטים המסקרנים של השנה. אחד מהם היא הדרמה החדשה של HOT - "הקיבוצניקים" והשנייה היא כאמור "סקיי" שמכוונת אל קהל הנוער. מאיפה יגיעו יותר מעריצים ומעריצות?

עידו טאקו
עידו טאקו © אינסטגרם

מעיין רחימה

הפרט הכי חשוב והכי מעורר קנאה שאתם חייבים לדעת על הכוכבת החדשה - היא העובדה שאת ילדותה העבירה בחנוכה כילדת פסטיגל מוצלחת ("מהסרטים", "גיבורי על" ו"הממלכה האבודה"), אך חדי העין בטח יזכרו אותה בתור הדייט של אודי בן דוד ובת הדודה של מצליח בסדרה "שכונה" - כעת היא מגיעה לתפקיד קבוע בסדרה אחרת של חמיצר.
 
מעיין רחימה
מעיין רחימה © אינסטגרם

אופק פסח

בגיל 18 גם אופק פסח נחשב לאחד מהשמות המבטיחים על המסך כשמאחוריו תפקיד מצליח בתור הילד הבעייתי ב"בת אל הבתולה", הפעם הוא יפציע בסדרת נוער ויהיה מעניין לראות מה יהיה אפיון הדמות שלו הפעם.
 
אופק פסח
אופק פסח © אינסטגרם 

 

תגובות