פרסום ראשון: שירלי לוי לוהקה לסדרת נוער ראשונה. צילום מאינסטגרם

פרסום ראשון: שירלי לוי לוהקה לסדרת נוער ראשונה

כוכבת הרשת והמגישה, שירלי לוי, עושה צעד ראשון בעולם המשחק ולפרוגי נודע כי היא לוהקה לסדרת נוער חדשה ומסקרנת במיוחד

מעכשיו גם שחקנית: כבר כמה שנים טובות ששירלי לוי היא אחת מכוכבות הרשת הבולטות והמצחיקות שיש, ויעידו על כך גם שתי זכיות רצופות בתואר "כוכבת הרשת של השנה" בטקס נבחרי השנה של השנתיים האחרונות בפערים משמעותיים משאר המתמודדים. כעת, אחרי שביססה את מעמדה ברשתות החברתיות עם כחצי מיליון עוקבים, לוי עושה טבילה ראשונה בעולם המשחק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי לוי, בת ה-23, לוהקה לסדרת הנוער המתהווה, "זיגי", שתשודר בערוץ טין ניק ב/HOT ונחשבת כהבטחה גדולה על המסך בז'אנר. עבור לוי מדובר בסדרה ראשונה בחייה וכאמור, בתפקיד משחק ראשון על המסך. מקורות מוסרים כי גם הדמות בסדרה צפויה להיות מצחיקה במיוחד, בדיוק כמו השחקנית עצמה. 

© נעם פינבליט

כזכור וכפי שחשפנו לראשונה, מי שעתיד לככב באותה הסדרה הוא לא אחר מהשחקן וכוכב הנוער עומר חזן, איתו כבר חלקה פרויקטים בעבר.

עומר חזן ושירלי לוי
עומר חזן ושירלי לוי © פרוגי

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי (אותו יגלם שחקן חדש בשם אמיתי הרמן), נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

אמיתי הרמן
אמיתי הרמן © רפי דלויה

בשנה האחרונה לוי עשתה מעבר גם אל מסך הטלוויזיה כשנבחרה להנחות את "הקומה האחרונה" באותו הערוץ לצד שמות גדולים כמו: עומר חזן, שירה לוי וקים אור אזולאי ובלטה במיוחד (ואף עתידה להצטלם לעונה החדשה שלה), מנחה את "הבידודית", נבחרה כמי שהנוער היה רוצה לראות בפסטיגל הבא והנחתה שתי תוכנית קיץ נוספות בערוץ KIDZ. בנוסף, דווח כי הגיעה אל השלבים הסופיים להצטרפותה בעונה שהסתיימה ל"מועדון לילה". כזכור, רק לאחרונה סיפרה הכוכבת בפרק האחרון של פורמט היוטיוב המצליח שלה, "שירלי לוי מחפשת אהבה", כי היא לוקחת הפסקה מהיוטיוב לטובת התמקדות בתחומים נוספים עליהם תמיד חלמה. 

 

 

תגובות