חזרו בגדול: מערכון האיחוד של הפיג'מות. צילום יחסי ציבור

חזרו בגדול: מערכון האיחוד של הפיג'מות

זה קרה! חבורת הפיג'מות התאחדה למערכון קומי מיוחד, חמש שנים מאז ירדה הסדרה מהאוויר. סרטון האיחוד עוסק בקורונה ובבידוד ואפילו אלונה טל השתתפה בו. צפו

חמש שנים מאז ירדה מהמסך, קהל המעריצים לא הפסיק לקרוא לאיחוד של "הפיג'מות" או לבקש עונה עשירית. כל זה קרה לרגל משבר הקורונה, שיצר לא מעט איחודים מיוחדים וגם כאן המערכון נעשה ברוח התקופה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקורונה הצליחה לאחד את רוב משתתפי הסדרה המצליחה והאהובה ובמסגרתה: ברכה התגלתה בקבוצת הסיכון, קובי רוצה לאכול עטלף, עודד ממשיך לחרפן את כולם, ימית מתנדבת במד"א - כלומר היא עובדת חיונית, דנה נעולה במרפסת כי נתן לא רצה לשמוע אותה שרה (שרה כמובן את "סוף עונה" של דקל וקנין), גרי מתקשה טכנולוגית עם שיחת הזום ובוכה על הסגר עם שפרה והילדים, המסך הלבן מהסדרה בו הכוכבים דיברו לקהל - גם הוא בקאמבק ואילן מתגלה חולה קורונה מה שמסבך את הכל. אך יש עוד רגע שהפתיע בגדול, מי שהתפנה לה זמן להשתתף במערכון ההיסטרי היא הצלע הנשית הראשונה בסדרה - אלונה טל היישר מ-LA. בלטה בחסרונה: רוני מנדלבאום (אלי קרן אסף).

 

מערכון האיחוד לא איכזב וסיפק רגעים מצחיקים מיוחד שהזכירו למה אנחנו רוצים קאמבק רציני של החבורה אל המסך. כזכור, בעבר הכוכבים הביעו נכונות לחזור לסרט פיצ'ר באורך מלא, אך סיפרו שלצורך כך הם יצטרכו תקציב שמתאים - מה שלא קיים כרגע.

2015
אילן רוזנפלד: "יש תסריט מוכן לסרט של הפיג'מות"
חן אביב
כוכב הפיג'מות סיפר לנו על מאחורי הקלעים ועל הרצון לעשות סרט לחבורה המצחיקה
תגובות