הסדרות המצוירות הכי נוסטלגיות. netflix, מתוך הסדרות

הסדרות המצוירות הכי נוסטלגיות

הרבה לפני "בובספוג", "הרעשנים" או "גרוויטי פולס", שודרו לא מעט סדרות מצוירות שנחשבות לאהובות במיוחד גם היום, במיוחד בקרב ההורים שלנו. בין אם צפיתם ובין אם לא - קבלו כמה כאלו שאתם חייבים להשלים!

סדרות מצוירות רבות מהוות קלאסיקה אמיתית, כשהן נמצאות דורות על מסכי הטלוויזיה ומרתקות למסך המוני ילדים צעירים שמוכנים לראות את כל הפרקים שוב, ושוב. אספנו לכם כאן את הסדרות המצוירות המדוברות ביותר של העולם, שיעוררו בכם ובדורות שלפניכם רגשות נוסטלגיים וישנים מהילדות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נילס הולגרסון

הבאד בוי שהפך לגמד קטנטן בעקבו תעונש שקיבל מקוסם. נילס יוצא עם אוגי האוגר האהוב שלו ועם להקת האווזים האגדית למסע אל לפלנד בחודשי הקור והחורף. הסדרה שודרה בעבר בחינוכית וחמישים ושניים הפרקים שלה מעוררים בכולנו רגשות ישנים ואוהבים. נילס הקטן לומד את הלקח שלו ובפרק מרגש במיוחד (גם לגילנו!) מסתיימת הסדרה האהובה שכיף לראות גם בפעם החמישית. אגב, מאז הסדרה חודשה וקיבלה גרסה חדשה באנימציגה עדכנית יותר.

 

הלב

הסדרה (המבוססת על ספר איטלקי) שכל ילד בישראל מכל דור שהוא ראה אי פעם והיא - "הלב". סיפורו סוחט הדמעות של מרקו, הילד הקטן מגנואה, שאמו נוסעת לארגנטינה כדי לחפש עבודה וכמעט מתה. החל מהפרק הראשון מרקו מרגש אותנו ומצליח לגעת בלבנו אפילו בתור צעירים בוגרים יותר. שיר הפתיחה תקוע כבר לכולנו בראש ותמיד כיף לראות את פרק הפתיחה עם הרבה מאוד טישו. למרות שעד היום אנחנו לא בדיוק מבינים איך זו הייתה סדרת ילדים בעיקר בגלל חרדת הנטישה שהיא פיתחה בכולנו ותכל'ס היה מעניין לראות מה היה קורה למרקו בתקופת הקורונה עם כל המסע. נקודה מעניינת: הרבה לפני "בית הנייר" כבר בסדרה הזאת שרו את "בלה צ'או".

 

המומינים

גם כאן מדובר בסדרה נוסטלגית לחלוטי ועם לא מעט תיאוריות קונספירציה. משפחת המומינים המתוקים וחבריהם - סניף, סנופקין, מאי הקטנה וסנורקה הן דמויות פשוט מתוקות שכיף לראות על המסך. מודים שלא תמיד הצלחנו לעקוב אחר העלילה, אבל משהו במתיקות של כולם הצליח לכבוש את ליבנו, לרצות לבקר בעמק המומינים האמיתי ואפילו קצת לפחד מכמה יצורים ובעיקר מהגרוק. כמו עם נילס, גם "המומינים" שודרגה לגרסה חדשה ותלת מימדית ממש לא מזמן.

 

פיטר פן

לא מדובר כאן בסרט המוכר של דיסני - אלא על הסדרה המצויירת. סדרת האנימה שהדביקה את כולנו אל הטלוויזיה. סיפורו של הילד שלא גדל, פיטר פן, ו-וונדי ואחיה, שעפים אל האי שום מקום, בסיפורים עם מעט טוויסטים ודברים שלא נראה בסרטים המוכרים אלא יחודיים לסדרת האנימה עם הטעם הטוב שלה.

 

הקוסם מארץ עוץ

גם כאן מדובר בעיבוד מתוק במיוחד של הסיפור המוכר, עם טוויסטים קטנים ומסע מורכב הרבה יותר. דרך האבנים הצהובות, דורותי, כלבה טוטו וחבריהם איש הפח, הדחליל והאריה הולכים אל הקוסם מארץ עוץ - שיעזור להם לקבל את מבוקשם. גם הקוסם מארץ עוץ היא אחת מהסדרות שתמיד כיף לראות ולהצטר למסע שלהן עם השיר המדבק.

 

גברת פלפלת

אחת מהסדרות הזכורות ביותר שלנו בתור ילדים קטנים. סדרה שהייתה קיימת דורות ותישאר לדורות. פלפלת עם הכפית הקסומה וסיפוריה הקומיים, פשוט עשו לנו את הילדות בשלמותה. אחת מהאנימציות הכל כך מוכרות ואהובות בארץ שפשוט הרכיבו את הילדות שלנו כמו בפאזל.

 

הקטקטים

טיפטיפ המתוקה, טיפטיפון החמוד וכמובן חבריהם הקטנטנים שגרמו לנו לחייך כל פרק מחדש. הסיפורים הקצרים והכיפיים שאפשר לראות עם האחים, האחיינים או גם החברים בערב נוסטלגי ומרגש. הקטקטים היא אחת מהסדרות המצוירות שלגמרי בא לנו שיאהבו גם כיום. אז אל תשכחו לקחת שק אחד גדול מלא שמחה וצחוק!

 

הדרדסים

סרטים בדו ותלת מימד, סדרת ספרים, בובות, חוברות צביעה וכמובן הסדרה המדהימה הזאת - הדרדסים. כפר הדרדסים הוא לגמרי מקום שכולנו חלמנו לבקר בו בילדות, וחתחתול הוא החתול הכי מעצבן שנפגוש וגרגמל? טוב נו, אנחנו כבר מרחמים עליו. איך הכול התחיל? פייר קוליפור, יוצר הסדרה, ביקש מחברו להעביר לו את המלח ובמקום להגיד "מלח" הוא אמר "דרדס". מכאן הגיע לו רעיון לסדרה על יצורים קטנים שחיים בכפר קטן - והשאר היסטוריה. אחד מצירופי המקרים שאנחנו שמחים מאוד שקרו בעולם ואחת מהסדרות המתוקות שראינו שמצליחות עד היום ובצדק. אם תהיו טובים, אולי תצליחו לראות אותם!

 

 

 
תגובות