רכילות בקטנה: ההחלטות המפתיעות של צ'ארלי, דיקסי וסטפן. Gettyimages.IL/Michael Loccisano ואינסטגרם

רכילות בקטנה: ההחלטות המפתיעות של צ'ארלי, דיקסי וסטפן

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסכסוך של קים וקניה, דיווחים על פרישה של אסי ורותם ולהיילי ביבר נמאס מההשוואות לאקסיות של ג'סטין

הייתם עסוקים בעדכונים חדשותיים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עזבו רשמית

בשבוע שעבר הצגנו בפניכם את כל הסימנים שהעידו על כך שהאחיות דמילו עזבו את בית ההיפ, אך כעת זה אושר רשמית, ואין צורך עוד בחשדות ותהיות - האחיות צ'ארלי ודיקסי דמילו אכן עזבו את חבורת הטיקטוק הכי פופולרית ("הייפ האוס"). באתר הוליוודי נחשף כי האחיות התרחקו מבית ההייפ, אך נאמר גם כי "אמנם העסקים שלהם נפרדים, אבל החברויות שלהם עם חברי הבית נמשכות". עצוב, אבל מבינים את ההחלטה, ובטח שאי אפשר לשכוח שצ'ארלי וצ'ייס נפרדו, וזה לא פשוט לעבוד לצד האקס. 

משפחת דמילו
משפחת דמילו © צילום מתוך אינסטגרם

מגביר הילוך

ליבם של המוני מעריצים נשבר כשהם שמעו על הפרידה של בן זיני וטיילור מלכוב, אך מסתבר שלמרות שעברו כבר מספר שבועות מאז - הפרידה ממשיכה להיות מתוקשרת, והפעם מנפצת את החלום לקאמבק. בשבוע שעבר הופצו שמועות על כך שמלכוב כבר נמצאת בזוגיות חדשה עם הכדורגלן ירדן שועה, אבל כעת, גם זיני מראה לנו ניצוצות של זוגיות חדשה. מסתבר כי כוכב הרשת בתחילת מערכת יחסים חדשה עם בר אביבי, האקסית של ליאור דואק (נזכיר כי בן פירסם בעבר ביקורת על התנהגותו של דואק בבית האח, וכשדואק יצא מבית האח הגדול הוא הגיב על הביקורת ועקץ את בן זיני). אם חשבתם שזוהי רק דרך לגרום לטיי לקנא, אז תחשבו שוב, מפני שזיני אמר על הפרידה בראיון למושיקו שטרן כי: "אני לא מערבב יותר בין מקצוע ובין רגשות. זאת סמטוחה. צר לי לאכזב, אבל זה לא יקרה, אנחנו לא נחזור", בהמשך השבוע הוא גם העלה סטורי ראשון עם אביבי.

© אינסטגרם

ממשיכה הלאה

גם טיילור מלכוב המשיכה הלאה, מכה בברזל כל עוד הוא חם וכובשת פסגה נוספת בקריירת הדוגמנות שלה. הכוכבת הצעירה נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים החדש של חברת TWENTYFOURSEVEN.

© סהר נווה, באדיבות יחסי ציבור

על אותה משבצת 

לפני שלהקת הבנות פיפת' הארמוני התפרקה - תמיד הרגיש שיש בינה ובין להקת הבנות ליטל מיקס סוג של תחרות ויריבות. בכל זאת, שתי להקות דומות מאוד, שאפילו היו מיוצגות באותה החברה. כעת, למרות שפיפת' הרמוני כבר התפרקה - נחשפה הדעה האמיתית של ליטל מיקס עליהן: השבוע סיפרו הבנות לאתר הבינלאומי - BuzzFeed שהן אמנם מאוד אוהבות את פיפת' הרמוני, אך הן הובכו מכך שקבוצת בנות אחרת נחתמה על אותה תווית. 

© צילום: gettyimges.ILJeff Spicer

עולם אחר

בשבוע שעבר, השחקנית האהובה דון לני גבאי, ילדה בת שנייה. השחקנית היא אמא לזוהר, ובשעה טובה ביום שני האחרון היא השתחררה מבית החולים יחד עם בעלה, עופר רוטנברג. שיהיה במזל!

© צ'ינו, באדיבות יחסי ציבור

חשבון נגוע

השבוע, הזמר סטפן לגר חגג את יום הולדתו ה-22. במהלך חגיגות יום הולדתו, הצטלם לרשת TWENTYFOURSEVEN שהשיקו קולקציית גברים לראשונה, ויככב בתור פרזנטור של המותג (לצד נטע אלחימיסטר שמככבת כפרזנטורית של קולקציית הנשים). אם שאלתם את עצמכם למה באותו היום נעלמו כל תמונות האינסטגרם שלו - נספר כי בעקבות הקריירה שסטפן עובד עליה בחו"ל, הזמר החליט להשמיד את התמונות בחשבון האינסטגרם שלו ולפתוח דף חדש באותו המשתמש.

© דורון ברסקי

המתיקות בשיאה

אויש, אתם פשוט חייבים לצפות בדבר המתוק הזה! קיילי ג'נר החליטה לאתגר את בתה סטורמי - היא הניחה מולה קערת שוקולדים ובחנה האם היא תוכל להתאפק ולא לגעת בשוקולדים. אנחנו לא נעשה לכם ספויילר ונגלה לכם את התוצאה - אבל אתם לגמרי לא יכולים לפספס ולא לצפות במתיקות של סטורמי! אנחנו כבר מאוהבים, ומוכנים להביא לה שוקולד על חשבוננו! 

 מיוחדת בפני עצמה

כבר תקופה שהיילי וג'סטין ביבר מדברים על חייהם ועל מערכת היחסים שלהם בסדרת הסרטונים שלהם "The Bibers". הפעם למעריצים סוף סוף הייתה אופציה לשאול את הזוג הנוצץ מה שתמיד רצו לדעת. באחת השאלות, מעריץ שאל אותם איך הם מצליחים לנהל מערכת יחסים כאשר כולם מדברים עליה ונכנסים לחיים שלהם? מה שהוביל את היילי לשתף את דעתה בנוגע להשוואתה לאקסיות אחרות של ג'סטין. "יכולתי להגיד הרבה על השאלה הספציפית הזו, בנושא זה. זה בהחלט לא קל. ג'סטין יודע שממש קשה לי עם הרבה מהדברים שאנשים אומרים והרבה מהדרכים בהן אני מרגישה שאנשים עשו השוואות ופשוט הציבו אותי במצב בו הם גרמו לי באמת להרגיש פחות אישה", שיתפה היילי בכאב. היא מספרת שבדר כלל אלו שיוצרים את ההשוואות האלו הם המעריצים מה שהופך את כל המצב הזה להרבה יותר קשה.

© צילום מסך מיוטיוב

בקצוות שונים

שבועיים בלבד לאחר שפורסם שקניה לקח את הילדים כדי לתת פסק זמן לקים, דיווחים חדשים טוענים כי הזוג הנשוי מתגורר בקצוות המנוגדים של ביתם. גורם מקורב חושף כי השניים רבים הרבה בשל המגיפה וזמן השהות בבית. הוא מוסיף "קים מתחילה להשתגע, מכיוון שהיא רגילה להיות בדרכים. זה גם הרבה זמן לבד עם הילדים בשבילה". הוא מוסיף וטוען כי היא מתוסכלת מקניה ומרגישה שהוא לא נושא מספיק באחריות המשפחתית שלו. השניים גרים בקצוות מנוגדים כדי לשמור על חיים נורמליים בבית. בינתיים קים ממשיכה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מתוקות ומשפחתיות ומשדרת עסקים כרגיל. מזכירים כי הכל כרגע בגדר שמועות ורק ימים יגידו מה יהיה בהמשך!

© צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

נפילתו של הכוכב?

בשנים האחרונות, צמד המנחים אסי עזר ורותם סלע הפכו לחלק בלתי נפרד מריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" (שכבר לא יחפש יותר את הנציג לאירוויזיון בעונות הבאות). כעת, על פי וואלה סלבס נודע כי השניים שוקלים לא להמשיך להנחות עונה נוספת של הכוכב הבא. כעת, בהפקת התוכנית לא יודעים מה יהיה בעקבות הקורונה וכרגע השניים עובדים על העונה החדשה של "נינג'ה ישראל".

© רונן אקרמן, קשת 12

איפה לאנה?!

אחד מהרווקים הבולטים בתכנית הריאליטי, "חם, רותח, לוהט!" , הארי ג'אוסי, נמצא היום בזוגיות פוטוגנית במיוחד עם פרנצ'סקה פרגו, אך מסתבר שהקשר הנוצץ ידע עליות ומורדות וכן, גם פרידה במשך כמה חודשים בין צילום התכנית לשידור שלה. על פי דיווח של הדיילי מייל האוסטרלי, הארי העביר את אותם חודשים במערכת יחסים עם מדיסון ויבורני, משתתפת נוספת בתכנית, שכזכור לצופים את התכנית סיימה ללא זוגיות.

© באדיבות Netflix
תגובות