מחממת מנועים: גל גדות במגעים לחזור ל"מהיר ועצבני" . GettyImages

מחממת מנועים: גל גדות במגעים לחזור ל"מהיר ועצבני"

השחקנית הישראלית שנפרדה מסדרת סרטי האקשן-מירוצים "מהיר ועצבני" לפני שבע שנים נמצאת על-פי דיווחים במגעים לחזרה בתור דמותה ג'יזל ישר בסרט העשירי. וזה לא הכל, אם תחזור, גדות גם צפוייה לקבל סרט סולו משלה, והיא לא הדמות היחידה שתחזור מהמתים. כל הפרטים

"מהיר ועצבני" הפך במרוצת השנים לאחד מסדרות הסרטים הנערצות הפופולריות בעולם, ונחלה הצלחה גדולה גם בישראל בין היתר לאור השתתפותה של הנציגה שלנו מעבר לים - גל גדות. לאחר שנפרדנו מדמותה, ג'יזל ישר הישראלית, בסרט השישי מסמתן כעת שנזכה לראות את הוונדר-וומן שלנו מאחורי ההגה שוב בקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאתר We Got This Covered נודע ממקורות קרובים להפקה כי חברת ההפצה יוניברסל נמצאת בשיחות עם השחקנית גל גדות על חזרה אפשרית שלה לסרט העשירי בסדרת הסרטים בתור הדמות שלה - ג'יזל ישר. עוד נמסר אין מדובר בחזרה חד פעמית וכי גדות צפויה לחזור לסדרת הסרטים באופן קבוע, כך לפי הדיווח. 

ולא רק זה - ככל הנראה, סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" תסתיים אחרי סרט העשירי, וחברת ההפקה מעוניינת להחזיר ל"מהיר ועצבני" דמויות אהובות מהעבר. בהתחשב במעמדה של גדות, שהפכה לשחקנית מהשורה הראשונה בהוליווד עם פריצתה כ'וונדר-וומן', ההפקה עשויה לראות בה כמועמדת לסרט סולו משלה בסרטי 'מהיר ועצבני' אחרי שהסדרה המקורית מסתמנת להסתיים כאמור בסרט העשירי. השחקן ווין דיזל אף אישר לאחרונה כי הם אכן מתכננים סרט סולו בהובלתה של אישה, "יצרתי ספין-אוף בהובלתה של שחקנית וכבר התחלתי לעבוד על התסריט. נראה מה יהיה" אמר דיזל בריאיון לפני חודשיים.

תחזור לחבורה? גל גדות ב'מהיר ועצבני 6'
תחזור לחבורה? גל גדות ב'מהיר ועצבני 6' © צילום: באדיבות yes press

כזכור, גל גדות כיכבה בסרט הרביעי, החמישי והשישי של "מהיר ועצבני" בתור ג'יזל ישר, ישראלית מתל אביב שהצטרפה לחבורת נהגי המרוצים. היא מצאה את מותה בסוף הסרט השישי כאשר נפלה ממטוס ממריא והקריבה את עצמה למען בן זוגה, האן סיאול-הו, שמת מאוחר יותר גם כן. טרם ברור איך הם יחזירו את ג'יזל לחיים, אם בכלל, גולשים העלו תיאוריות שג'יזל לא מתה מהנפילה מהמטוס וייתכן כי שרדה ונשארה בחיים - אך כל זאת לא אושר על ידי מקור אמין. אגב, לאחרונה גם דווח כי האן גם הוא צפוי לחזור מהמתים ולהשתתף כבר בסרט התשיעי.

גל גדות בתור ג'יזל ישר ב"מהיר ועצבני"
גל גדות בתור ג'יזל ישר ב"מהיר ועצבני" © צילום: באדיבות yes press

אם גדות אכן תחזור, חזרתה תהיה רק בסרט העשירי שטרם פורסם התאריך שלו. הצילומים ל-"מהיר ועצבני 9" כבר הסתיימו והוא עתיד לצאת באפריל 2021 ובניגוד לסרטים הקודמים, דווין ג'ונסון (דה רוק) לא ישתתף בו בעקבות סרט הספין-אוף שלו ושל ג'ייסון סטיית'האם - "הובס ושואו" המהווה עלילת משנה לסרטי "מהיר ועצבני".

כך או כך, גדות צפויה לחזור ל"מהיר ועצבני" לצד וין דיזל, ג'ון סינה (שיגלם את אחיו של וין דיזל), מישל רוגרידז ונטלי עמנואל. 

 

תגובות