הסדרות המצוירות שזכו לספין אוף . צילום מסך, באדיבות yes

הסדרות המצוירות שזכו לספין אוף

התאהבנו בהם בסדרות המצוירות המקוריות והם כל כך בלטו עד אשר קיבלו סדרה מצויירת משלהם • אספנו כמה מהדמויות המצוירות שקיבלו ספין אוף משלהם!

סדרות טלוויזיה מצוירות הן אהובות בכל גיל! (מי כמונו יודעים) הן מאפשרות ליוצרים לשחק עם סיפורים שצילום רגיל הם לא היו יכולים להגיע אליהם, מעולמות בידיוניים בהם בעלי חיים מנהלים חיים רגילים כמו בני אדם ועד פנטזיות של כוחות על שיש לכל אחד ואחת. לפעמים אנחנו זוכים להתחבר לדמויות מסוימות יותר ובתגובה - אנחנו מקבלים סדרת ספין אוף של הדמות הספציפית שמתרכזת בה. אספנו עבורכם כמה מסדרות הספין אוף המצוירות שהכי כדאי לכם לראות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האגדה של קורה

כולנו התאהבנו בילדותינו באנג מהסדרה המצוירת "אווטאר: כשף האוויר האחרון", הוא היה מלא בשמחה ורצון להפוך לאווטאר שכולם ציפו ממנו להיות. לאחר שהתכנית ששודרה בערוץ ניקלודיאון זכתה לאהדה רבה בכל העולם, העולם הקסום של ארבעת האומות חזרה אלינו סדרה חדשה מאותו העולם בשם "האגדה של קורה". לאחר שאנג מת התחילו חיפושים אחר האווטאר הבא, האדם היחיד שיכול לכשף בכל ארבעת היסודות. כך נמצאת קורה האווטאר החדשה משבט המים הדרומי שיוצאת למסע בכדי ללמוד כשפות אוויר. היא מגיעה לעיר הגדולה, ריפאבליק סיטי שם היא מתחילה את לימודיה אצל טנזן בנו של אנג. על הדרך היא מכירה חברים חדשים שמלווים אותה במסע הארוך שבו היא תלמד כיצד לכשף בכל היסודות, לעמוד כנגד אויבים חזקים ומסוכנים ומה היא אהבה אמיתית ועד כמה אין לה גבולות.

 

הפינגווינים ממדגסקר

אחרי שהם היו הסיבה ליותר מחצי מהצחוק שנשמע באולמות הקולנוע כשראינו את סדרת סרטי "מדגסקר" היה ברור ישר שהפינגווינים הם הכוכבים האמיתיים בסרטים. כך זכו הרביעייה: סקיפר, קובלסקי, ריקו ופרייבט לקבל סדרת ספין אוף שאף הפכה לסדרה הנצפית ביותר בערוץ ניקלודיאון אחרי "בובספוג מכנסמרובע". הסדרה עקבה אחר הרפתקאות שבהם נתקלו הפינגווינים בכל יום בגן החיות כשהם משתמשים ביכולות הפיקוד של סקיפר, יכולות המחשבה של קובלסקי, התמימות של פרייבט והקיבה הגדולה של ריקו. כך בסדרה הכרנו דמויות חדשות שלא ראינו בסרטים כמו מרלין הלוטרה, אך גם דמויות ישנות כמו המלך ג'וליאן ועוזריו מוריס ומורט. בעקבות הצלחת הסדרה קיבלו הפינגווינים סרט נוסף, "הפינגווינים ממדגסקר" שיצא לאקרנים בשנת 2014.

 

ג'וליאן המלך

ובהמשך ישיר: לא פחות ולא יותר המולך על כל יצור חי שעיניו רואות הוא לא ספק אחת הדמויות המצחיקות שגם כן הגיעו מסדרת הסרטים "מדגסקר". הוא נאיבי וטיפש מה שרק תורם לצחוק חזק יותר שיוצא מהפה לאורך כל הסרטים, כך שכשהוא הגיע בתפקיד אורח לסדרה של הפינגווינים הקהל התחנן לסדרה משלו. כך קיבל המלך ג'וליאן ספין אוף לספין אוף בסדרה משלו שעשלתה לשידור ב-2014 ורצה לתקופה של ארבע עונות. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאות של ג'וליאן ועוזריו מוריס ומורט שבהם הוא אוהב להתעלל. אליהם מצטרפת קלובר, דמות חדשה ותפקידה הוא מפקדת משמר "זנב הטבעת" השומרים של המלך ג'וליאן.

 

טימון ופומבה

צמד החמד המצחיק ביותר בסוואנות של אפריקה, טימון ופומבה, שנכנסו לחיינו לראשונה אי שם בסרט הראשון של "מלך האריות" ולאחר שהקהל התאהב בצמד הם קיבלו סדרת ספין אוף משלהם בשנת 95'. הסדרה עקבה אחרי הצמד בהרפתקאות בג'ונגל כשהם צדים את החרקים האהובים עליהם ומגלים מקומות חדשים שלא הכירו קודם. הם מוצאים את עצמם נקלעים לצרות עם רשעים שרוצים לתפוס ולעצור אותם אך השניים תמיד מוצאים דרך להתחמק מהבעיה.

 

ד"ש מבאסטר

אתת באסטר באקסטר, ה-BFF של "ארתור" אי אפשר היה לפספס, לכן לא פלא שדווקא הוא קיבל תוכנית ספין אוף משלו. התוכנית "ד"ש מבסטר" עוקבת אחר בסטר כשהוא נוסע עם אביו לטיול ברחבי כל העולם. הסדרה משלבת אנימציה ולייב אקשן כלומר באסטר מצוייר אך כל מה שהמצלמה שלו רואה הוא צילום אמיתי כך שנוצרת האשלייה שבאסטר נמצא בעולם האמיתי איתנו. לתוכנית יש צד חינוכי גדול, המטרה של התוכנית היתה ללמד ולהראות לילדים מקומות חדשים מסביב לעולם וללמד אותם על התרבות של אותו המקום. בארץ היא שודרה בהתאמה בערוץ לוגי.

המופע של הלוני טונס

המופע המחודש של הדמויות הישנות והאהובות של האחים וורנר מציג לנו אותן בשכונת פרברים בלוס אנג'לס בזמן המודרני. באגס באני ודאפי דאק גרים ביחד כשותפים וצריכים לסבול אחד את השני. השכנים שלהם הם כל שאר הדמויות המפורסמות כמו ספידי גונזלס, פורקי פיג, לולה באני, טינה רוסו, יוסמטי סם ועוד. בכל פרק יש סיפור אחר שבטוח ישעשע כל צופה בכל גיל. התוכנית בנויה ממספר קטעים, העלילה הראשית ואז מידי פעם פינות עם עלילה אחרת כמו לדוגמה מערכונים עם רוד ראנר וויל אי. קיוטי, הקיוטי שרודף אחריו ומנסה לאכול אותו.

 

טאז-מניה

השד הטסמני האהוב, טאז, שמקורו בסדרות ה"לוני טונס", קיבל גם הוא סדרת ספין אוף משלו בה סוף סוף אנחנו מקבלים הצצה אל החיים המסתוריים של היצור המוכר באי הבית שלו. בסדרה טאז יוצא להרפתקאות בטסמניה עם משפחתו וחבריו בהם הם מבלים בין היתר במלון טסמניה ושוברים את הקיר הרביעי ומדברים ישירות אל הקהל מה ששובר את המיתוס שטאז לא יכול לדבר. התוכנית מלאה בהומור ובדיחות צבעוניות שנשמרות ועובדות גם כיום.

 

כמובן שקיימים עוד לא מעט סדרות מצוירות שהן בעצם ספין אופים ואנחנו אומרים - כל עוד הדמויות האהובות, נקווה שזה לא ייפסק.

תגובות