רכילות בקטנה: בן זיני ממשיך הלאה וצ'ארלי בדרמת טיקטוק נוספת. עומר ברזילי, אינסטגרם

רכילות בקטנה: בן זיני ממשיך הלאה וצ'ארלי בדרמת טיקטוק נוספת

השבוע ב"רכילות בקטנה": גיורא חמיצר חושף את הסוף האחר של "השמיניה", כוכבי "חם, לוהט, רותח" מדברים על הפרידה ומוכנים לחתונה וגם: שלוש כוכבות טיקטוק בולטות נכנסות לדרמה חדשה באפליקציה

אם הייתם עסוקים בלפזר ספריי שלג מהעצמאות על כל הבית ולא הספקתם להתעדכן בכלה מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פלאש(בק) לילדות

גרנט גאסטין, המוכר גם כגיבור העל "הפלאש" (בארי אלן) בסדרת הטלוויזיה המצליחה, חשף השבוע בגילוי לב על כך שהוא מתמודד עם חרדות מאז שהוא היה בן חמש. "תמיד ידעתי שאני מתמודד עם חרדה, אך אף פעם לא ידעתי או גיליתי באיזו נקודה ומהי הסיבה שזה בכלל התחיל לקרות לי", סיפר בראיון והוסיף: "עברתי דרך ארוכה. הסרתי הרבה לחצים קטנים ממני. תמיד הייתי ממש קשה עם עצמי ואני עדיין. כיום אני מתמקד בלזהות זאת מוקדם ולטפל בזה".

תנו לדמי צ'אנס

לאחר שנרשמו מספר איחודים מרגשים במיוחד למיטב הסדרות האהובות עלינו, הגיע תורה של "תנו לסוני צ'אנס". במהלך האיחוד סיפרה כוכבת הסדרה, דמי לובאטו, כי הרגישה אומללה ועצבנית מכיוון שחשה שהיא עובדת יותר מדי. לאחר מכן המשיכה להיפתח בפני הצופים וגילתה שסבלה מהפרעות אכילה במהלך הצילומים. "הייתה לי הפרעת אכילה והייתי בתת משקל והכל היה קפוא", אמרה. טיפאני ת'ורנטון שגילמה את טוני בסדרה טענה שהטמפרטורות בחדר ההלבשה שלה תמיד היו כל כך חמות ולובאטו הסבירה שהחימום בחדר היה קשור להתמודדות שלה עם הפרעת האכילה. היא מוסיפה כי מרוב שהייתה עובדת הרבה, הייתה נפגשת עם אנשים במהלך ארוחת הצהריים שלה כשהיא מכוסה בשמיכות והחימום בחדר שלה בשמיים, ואנשים בתגובה היו שואלים אותה, מה לא בסדר איתה.

 

רצים קדימה

השחקן עמית רהב שאומנם החל את דרכו בסדרות הנוער, אך כבר הפך לכוכב בינלאומי בזכות "המורדת" של נטפליקס, מתחיל לקטוף את הפירות על החשיפה הגדולה גם בזמן הקורונה. רהב הצטלם לקולקציית הקיץ של "פקטורי 54" שכללה כמה מהמותגים הגדולים בעולם כמו: ז'יבנשי, דולצ'ה&גבאנה, בוס ונוספים. 

© סימון אלמלם

מורדת שולטת

עוד בענייני "המורדת", כוכבת הסדרה, השחקנית הישראלית שירה האס, זכתה בפרס נחשק במיוחד. האס הוכרזה כשחקנית הטובה ביותר של השנה בפסטיבל הסרטים טרייבקה. את הפרס קטפה הכוכבת על תפקידה בסרט עלילתי בשם "אסיה", סרט שזכה אף הוא בפסטיבל בתואר "סרט הקולנוע הזר הטוב ביותר". הסרט מספר את סיפורה של בחורה צעירה (האס) שגוססת, ואת מערכת היחסים המורכבת שלה עם אימה החד הורית, אחות רפואית מרוסיה שעלתה לישראל לפני מספר שנים. בנוסף, השבוע חשפה הכוכבת בת ה-24 את האודישן שלה ל"המורדת", מה שגרם לתגובות נלהבות במיוחד.

הדבר הבא?

השחקן האהוב, דילן ספארוס, כותב סדרת קומיקס חדשה ואפלה המבוססת על המיתולוגיה הנורדית שיפורסם ב"Heavy Metal". "זה סיפור עמוק ומשפחתי עבורי סיפר ל-SYFY WIRE ואף הוסיף ואמר שהוא לוקח את השראה לקומיקס מסיפורים שסביו וסבתו סיפרו לו ולאחיו התאום, קול, כשהיו ילד.

חם, לוהט, מתקרר ושוב רותח

מסתבר שלא הכל היה ורוד בין ה-זוג של הריאליטי "חם, לוהט, רותח" - פרנצ'סקה פארגו והארי ג'וסי. כשצילומי התוכנית הסתיימו הם ניסו לגרום לזה לעבוד גם במציאות. פארגו אף ביקרה את הארי באוסטרליה והוא ביקר אותה בקנדה - כך על פי תחנת הרדיו "CAPITAL FM". במהלך ראיון בתוכנית רדיו אחרת, חשפו השניים לראשונה כי הם לקחו הפסקה בזוגיות למשך מספר חודשים כי הם לא היו בשלים לכך, אך כעת הם חזרו בגדול. על הקאמבק סיפר ג'וסי כי: "החלטתי לסמס לפרנצ'סקה ולכתוב לה - 'היי! אני רוצה לעשות פייסטיים עם הכלב שלך ואני לא רוצה לראות אותך בפריים', אז עשיתי שיחת פייסטיים עם הכלב, אך היא לחלוטין הייתה שם". זה לא הכל - בראיון ב-"Entertainment Tonight", סיפרו השניים כי הם כבר שוקלים ברצינות אופציה של חתונה. "כבר איבדתי אותה פעם אחת, התאהבנו שוב ועכשיו אנחנו רוצים להתחתן", סיפר הארי והוסיף: "אבל נכון לעכשיו פשוט אנחנו מפנקים ומבינים זה את זו הרבה יותר. לכל אחד מאיתנו היו מערכות יחסים בהפסקה שלנו, אני אפילו אמרתי לאחרונה שיצאתי איתה - 'סליחה אבל אני עדיין מאוהב בטירוף באקסית שלי, אני כל כך מצטער אבל זה לא יקרה'".

שבע בום

השחקנית וכוכבת הנוער, נואל ברקוביץ' וכדורגלן מכבי תל אביב והנבחרת הלאומית, דור מיכה, נפרדו. השניים היו במערכת יחסים צמודה ופוטוגנית במשך שבע שנים והיו לקראת מעבר לדירה משותפת וחדשה - מה שלא יקרה. אך מי יודע? לפעמים מיד אחר כך מגיע קאמבק, תשאלו את החבר'ה מהאייטם הקודם.

© אינסטרם @nuelberkovich

לא נשארה אדישה

קיילי ג'נר לא נשארה אדישה לטוקבק עוקצני שהופנה נגדה באחת התמונות אותן פרסמה השבוע. "קיילי מותק, את חייבת להעביר ריענון על השיער הזה", כתבה הטוקבקיסטית לג'נר. בתגובה זו השיבה לה: "אני יודעת... זה היה יום ארוך".

מי יגיד לי מה אסור ומה מותר לי?

להקת "פורמולה" הייתה מבין האומנים היחידים שהופיעו בשטח בעצמאות האחרון, אך אל דאגה הכל התקיים על פי ההנחיות. חבורת הבנות הופיעה כשהן על משאית בתנועה תמידית בין השכונות בראש העין (והקהל כמובן במרפסות) וביצעו את מיטב מלהיטיהן. אנג'ל ברנס, חברת הלהקה, אף קיבלה אישור מיוחד לצאת מהטירונות להופעה ולחזור למחרת בבוקר.

© באדיבות יחסי ציבור

דרמת הטיקטוק החדשה

צ'ארלי דמילו, כוכבת הטיקטוק האהובה בעולם, העלתה השבוע לחשבון הטוויטר שלה מספר ציוצים כועסים במיוחד בתגובה לטוקבקים וסרטונים שהופנו נגד משקל הגוף שלה ברשתות החברתיות. "תפסיקו לדבר על הגוף שלי!", כתבה בזעם והוסיפה: "זה לא מקומכם לומר לי אם עליתי או ירדתי במשקל". היא המשיכה בפוסט נוסף וכתבה: "למה שלא נכבד אנשים ונבין שעלינו להיות נחמדים ולהרים לאחרים במקום להפיל אותם". היא חשפה כי ראתה את התגובות והסרטונים שהופנו נגדה וגם נגד שאר החברים שלה. דמילו סיימה באמירה: "זה אף פעם לא בסדר אבל אני מרגישה שאני חייבת לומר לכם את זה. אוהבת את כולכם אבל בבקשה, תפסיקו". נזכיר שדמיליו היא לא היחידה שנלחמת נגד התגובות הללו ולא מזמן גם כוכבת הטיקטוק, אליסון ריי, הביעה את דעתה בנושא במספר ציוצים בטוויטר וכתבה שהטוקבקים האלו גרמו לה להרגיש רע עם עצמה והם בהחלט לא במקום, אך למזלה היא מסתכלת על כך באופן חיובי וזה נותן לה מוטיבציה להגיע לגרסה הבריאה ביותר של עצמה והוסיפה: "זה מעציב אותי לראות שקוראים לי 'לוויתן' ואומרים 'היא שמנה עכשיו', ואני רק רוצה לעודד את כל מי ששומעים את הדברים כלפיהם. תאהבו את עצמכם! אם אתם בריאים ומאושרים, אל תקשיבו להערות פוגעות כאלה. אתם מושלמים".

צ'ארלי בקולנוע

כוכבת האפליקציה תגיע לראשונה אל מסכי הקולנוע (בתקווה שיהיו כאלה בקרוב) ותככב בסרט חדש. טוב, לא בדיוק היא אלא הקול שלה. דמיליו תדבב עכבר קטן בשם טינקר שעוזר לחתול בשם פליקס וכלב בשם באדי בהרפתקה בסרט "STARDOG AND TURBOCAT" על חיות שהן גיבורי על. 

 

פורשת או לא?

עוד בעולם הטיקטוק - כוכבת האפליקציה, מדיסון בר, הודיעה השבוע כי היא ככל הנראה תיקח הפסקה מהטיקטוק. זאת לאחר שהכוכבת ספגה לטענתה שלל תגובות שנאה ושליליות. הכוכבת העלתה סרטון השבוע עליו כתבה: "יש סיכוי שזה הסרטון האחרון שלי כאן. האנרגיה באפליקציה הזאת מרוקנת אותי", מדסיון הסבירה שזה לא רק על התגובות עליה אלא בכללי ברחבי האפליקציה: "נמאס לי לראות סרטונים של בחורות רוקדות בעמוד שלהם וכל התגובות מתעסקות בנראות, בהערות ובלעג על הגוף שלהן. זה ממש כואב לי. אני רוצה שאנשים יביניו כמה המילים שלהם יכולות להשפיע על אחרים. אני יודעת שזה לא יקרה, אבל אני יכולה לקוות. כמעט שבוע שהכוכבת לא העלתה סרטון חדש, אך היא כן עשתה לייב ודיברה על הסיטואציה: "פירשו שאקח הפסקה מטיקטוק, אך זה לא בדיוק נכון. התכוונתי שאני צריכה הפסקה מהפוסטים באפליקציה", אמרה וציינה שהיא לא הייתה בטוחה מה היא ניסתה לומר אך שהיא מרגישה שהטיקטוק הוא מקום מלא שנאה.

קסום במיוחד

המנטליסט הצעיר, נבו אבוטבול, בן ה-15, הופיע ביום העצמאות האחרון למול קהל של בני נוער מהקהילה היהודית מכל רחבי ארצות הברית (דרך דרך IAC - Israeli American Council). ההופעה הייתה כמובן בשפה האנגלית והתקיימה בשעות המאוחרות של הלילה, בשל הבדלי השעות בין המדינות. כמובן שהכל נעשה באופן וירטואלי, בהתאם להנחיות התקופה.

© באדיבות שרית&לורנס

שיעור היסטוריה

כוכב הנוער העולה, השחקן אברהם ארנסון ("פלמח", "אחותי קפצה כיתה"), עשה את מה שהכוכבים הגדולים בחו"ל עושים בימים אלו - והצטרף לשיעורי זום של תלמידים בבתי הספר השונים בהפתעה באמצע שיעור שהועבר על הפלמ"ח. התלמידים המופתעים התרגשו במיוחד מהכוכב ויש לנו תחושה שהם ירצו יותר להקשיב בשיעורי היסטוריה מעכשיו.

עולם אחר

גיורא חמיצר ממשיך לשמח אותנו בתקופה הזאת, ואחרי שהמשיך את "החממה" במיוחד לקורונה,, לאחרונה החל לחשוף טקסטים של פרקים בולטים מהסדרות האהובות שלו. השבוע הוא חשף בין היתר את פרק הסיום של העונה השלישית של "השמיניה", בה חברי הצוות נאלצו למחוק את זיכרונם. על פי הטקסט התגלה כי צולמו שני סופיים אפשריים עם איה, ניני ואדם. על פי הגרסה השנייה, ככל הנראה לא נמחק לשלושה הזיכרון כיוון שהביטו זה בזו בזמן שחזרו לבית הספר במבט של סוד שרק הם יודעים. כידוע הסוף הנבחר הוא האופציה הראשונה, בה באמת נמחק להם הזיכרון. רק נזכיר כי גם ב"החממה" צולם סוף אחר - ובו אלה לי נהרגה במהלך הטיסה עם המעבורת, אך אופציה זו נשללה כדי לא לגרום טראומה לצופים.

© אינסטגרם

חגיגה כפולה

הבשורה המפתיעה של השבוע הייתה ההכרזה על ההריון של ג'יג'י חדיד עם בן הזוג זאיין מאליק. השניים מצפים לתינוקת בכורה שעתידה להגיח אל העולם בחודש ספטמבר הקרוב. בדיעבד התברר שחגיגות ה-25 של חדיד היו למעשה מסיבת חשיפת מין העובר (טרנד שנהוג בעיקר מסביב לעולם) ובה חדיד ומאליק גילם כי מדובר בבת. עוד התברר בדיעבד כי בלה חדיד, האחות הקטנה, ניסתה לרמוז על הסקופ כבר אז כשעשתה סטורי ורדרד, כתבה חוגגים לילדה והדגישה את המילה 'גירל' בגדול. הגולשים באותו הזמן חשבו כי היא מתכוונת לחדיד, אך כאמור, מדובר בעובר. 

© צילום מאינסטגרם

פרידת היוטיוב

הפרידה הדרמטית של בן וטיי ממשיכה להכות גלים, אמש (ה') זיני כבר התנשק בפריים טיים עם אורנה בנאי, אבל ההפתעה האמיתית שגרמה לנו להבין שיש פרידה קשה יותר בין השניים היא העובדה שהערוץ המשותף שלהם ביוטיוב הפך לערוץ של בן לבדו, כלומר פירוק גם של הצמד מהוולוגים ומקריירה מוזיקלית משותפת. כזכור השניים זכו בתואר "הרכב השנה במוזיקה" לשנת 2019, תואר אותו העניקו להם גולשי פרוגי.

© ערוץ היוטיוב של בן זיני
תגובות