פרסום ראשון: קווין רובין יככב בסדרה עם עומר חזן. מתוך אינסטגרם @kevinrubin120

פרסום ראשון: קווין רובין יככב בסדרה עם עומר חזן

קווין רובין ממשיך לקטוף הישגים ולפרוגי נודע כי הוא לוהק לסדרת הנוער החדשה והמסקרנת שם יככב לצד עומר חזן ושירלי לוי

השחקן והיוטיובר, קווין רובין, לא נח לרגע. בשנה האחרונה כיכב בסרט "פול גז" ויוביל את סרט הספין אוף (שצילומיו הופסקו בשל הקורונה ויחזרו בשבוע הבא), כיכב בסדרות "משפחה בהנפקה", "אחשלירוח" ו"התחנה" וכמובן על במת הפסטיגל האחרון. כעת, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, יצטרף הכוכב לראשונה בתפקיד קבוע בסדרת נוער חדשה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי רובין מצטרף לסדרת הנוער המוזיקלית "זיגי" (טין ניק ב-HOT) שתחל את צילומיה בסוף החודש הקרוב. רובין יככב לצד שמות שחשפנו כאן לראשונה כמו עומר חזן ושירלי לוי שאף הנחו איתו את "הבידודית" באותו הערוץ. 

 

זיגי תעקוב אחר דורי ארזי (אותו יגלם שחקן חדש בשם אמיתי הרמן), נער בן 16, אשר נולד עם מחלת עור שגורמת לכל מי שרואה אותו להיבהל במקרה הטוב וללעוג ולהציק לו במקרה הרע. כשמשפחתו עוברת לישוב חדש, הוא ואחותו התאומה תמוז נאבקים על מקומם בחברה החדשה. בעוד שתמוז מצליחה למצוא בקלות חברים חדשים ולהשתלב במופע הגדול, דורי, שגם הוא חולם על קריירה מוזיקלית, נאלץ להסתיר את פניו אפילו כשהוא יוצא מהבית לאכול המבורגר. לאט לאט הוא מצליח למצוא את החבורה שלו ואפילו אהבה ראשונה וביחד הם ממציאים את "זיגי" - כוכב מוזיקה המסתתר מאחורי מסיכה מסתורית וכובש את עולם המוזיקה. כמה זמן יצליח להסתיר את זהותו האמיתית? האם מעריציו יקבלו אותו גם כשיגלו איך הוא נראה באמת? סיפור על אומץ, על להיות שונה ועל המחיר של הגשמת החלומות.

© רפי דלויה
תגובות