פחות: הזוגות מהסדרות שהיינו מעדיפים לשכוח. צילומי מסך מניקלודיאון וערוץ הילדים

פחות: הזוגות מהסדרות שהיינו מעדיפים לשכוח

מ"גאליס" ועד "חברים" - בסדרות רבות וטובות שכולנו אהבנו מלבד הזוגות האהובים והאייקונים תמיד יש מדי פעם איזה זוג שאנחנו עומדים ותוהים: למה לעזאזל הם ביחד?! אספנו עבורכם כמה מהם!

בסדרות רבות וטובות שבהם צפינו היו זוגות אהובים ובלתי נשכחים שכולנו אהבנו, אך יחד איתם היו גם את הזוגות האלה שלא היה לנו מושג איך בכלל חיברו ביניהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ואי ורייצ'ל - חברים

כל מי שצפה ב"חברים", בוודאי הופתע לראות את הזוגיות המפתיעה שהתפתחה בין ג'ואי לרייצ'ל בתחילת העונה העשירית. ג'ואי ורייצ'ל תמיד היו חברים טובים לאורך עונות הסדרה והעניין הוא שגם כך הם היו צריכים להישאר, אך מסיבה כלשהי יוצרי הסדרה החליטו להפוך אותם לזוג, למזלנו זוגיות זו לא נמשכה יותר ממספר פרקים כי אפילו ג'ואי ורייצ'ל בעצמם הבינו שהם לא נועדו להיות יותר מסתם חברים (סטגדיש).

 

דורי ודני - גאליס

מערכת יחסיהם של דני ויונתן ידעה עליות ומורדות לאורך שבע עונות הסדרה, מספר פעמים במהלך ההפסקות ביניהם הם ניהלו זוגיות עם אנשים אחרים. באחת מהפעמים המדוברות, דני ניהלה זוגיות עם לא אחר מאשר דורי - לאחר עונה שלמה בה היה מעוניין בה, אך היא העדיפה את יונתן. בהמשך דני אכן בחרה בדורי אך חזרה בה כשהוא  בגד בחבורה בסוף העונה והיא כמובן חזרה ליונתן. הזוגיות הצליחה להרים לנו גבה כי במהלך עונות הסדרה לא היה קשר מיוחד בין השניים הללו.

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים

יפתח וסופי - החממה

מאליאנה ל-לי בירן, גם הוא ניהל זוגיות טלוויזיונית פחות מוצלחת בסדרה המתחרה. הזוגיות של יפתח וסופי הייתה בין מערכות היחסים היותר מפתיעות ופתאומיות בסדרה, הסיבה היחידה שהם הפכו לזוג מלכתחילה היא כי סופי נישקה את יפתח במסיבה כדי לגרום לנטלי לקנא, לפני כן בכלל לא היה שום דבר בין יפתח לסופי וכל הזוגיות הזאת נראתה מאוד מאולצת ולא משכנעת, מה גם שסופי ויפתח בכלל לא מתאימים בתור זוג ובזמנו העדפנו לראות את נטלי ויפתח יחד - מה שלא קרה.

 

ארצ'י ובטי - ריברדייל

מי מכם אשר צפה בעונה האחרונה (בינתיים) של ריברדייל בוודאי חזה בזוגיות הקצרה והשמורה בסוד של ארצ'י ובטי, אפשר להגיד שבין שני אלה היה משהו עוד מהעונה הראשונה ואפילו לפני. למרות שהם היו חברי ילדות ובטי הייתה מאוהבת בו בילדותם,עדיין הופתענו כי בטי ניהלה זוגיות חזקה ויציבה עם ג'אגהד ואילו ארצ'י עם וורוניקה. ניתן היה לצפות שהם לא יבגדו בבני זוגם אחד עם השני, למזלנו מערכת היחסים הזאת, הסתיימה די מהר אך דבר זה מעורר את התהיה מה יקרה כשוורוניקה וג'אגהד יגלו על הבגידה בעונה הבאה...

© KATIE YU/netflix

דילן ורומי - האי

בעונתה השלישית של הסדרה "האי" ולאחר מותה (בפעם המי יודע כמה) של ליבי, חברתו של דילן, הוא פוגש את רומי. בהתחלה, מערכת היחסים שלהם לא רומנטית והוא בכלל מנהל זוגיות עם סופי, אבל לאחר שהוא וסופי נפרדים הוא ורומי מתקרבים (לרוע מזלו). בסוף מתברר שרומי היא הבת של קאיראן והיא בכלל שיתפה איתו פעולה מההתחלה והאי שברה לנו את הלב. עד כדי שממש היינו מעדיפים שזה לא יקרה!

© מתוך ערוץ היוטיוב של ערוץ הילדים
תגובות