אמריקה סטייל: סדרות הנוער שאתם חייבים לראות. צילום מסך מ"13 סיבות"

אמריקה סטייל: סדרות הנוער שאתם חייבים לראות

מחפשים מה לראות אבל בא לכם סדרה מחו"ל? קבלו כמה סדרות אמריקאיות שאנחנו הכי ממליצים עליהן!

בישראל ישנן סדרות נוער פופולריות רבות ובכל שנה אנו זוכים לגל עצום יותר ויותר של סדרות נוער מקומיות שאסור לפספס, אך גם בארצות הברית יש כמה סדרות נוער שהן מאסט מבחינתנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זאב צעיר

לא הרבה יודעים אבל הסדרה מבוססת על סרט בעל אותו השם משנת 1985. הסדרה עוסקת בסקוט מק'ול, נער רגיל לגמרי עד שיום אחד הוא ננשך על ידי אדם זאב והופך בעצמו לאחד כזה. בתחילת הסדרה הוא מנסה להתמודד עם השינוי שעובר עליו ולהסתיר אותו מהסביבה בעזרת חברו סטיילס ובהמשך הוא נאלץ להילחם בכל מיני אויבים אשר מתחלפים לאורך שש עונות של הסדרה. כמובן שמופיעים יצורים בדיוניים נוספים כמו שדים, כימרות ובאנשי (אתם כבר תבינו).

© באדיבות yes

יומני הערפד

שמונה עונות של להיט, ומי שסללה את דרכה של "חצויה" הישראלית. בתחילת הסדרה, נערה בשם אלינה גילברט, עוברת יחד עם אחיה ג'רמי לעיירה הבידיונית בשם "מיסטיק פולס", לאחר מות הוריהם. במקום היא פוגשת צמד אחים (שמאוחר יותר היא מגלה שהם ערפדים) בשם דיימון וסטפן סלבטור. במהרה נוצר משולש רומנטי בין אלנה לבין צמד האחים אשר נמשך (פחות או יותר) לאורך כל עונות הסדרה. כמובן שגם פה אלינה וחבריה נאבקים בכל מיני נבלים וגם בסדרה זו יש יצורים בדיוניים נוספים, כדוגמת אנשי זאב ומכשפות.

© צילום מסך מהסדרה CW

ריברדייל

אי אפשר לעשות רשימה כזאת מבלי להזכיר את ריברדייל! לעומת שתי הסדרות הקודמות, הפעם מדובר בסדרה ריאליסטית אשר עוקבת אחר הרפתקאותיהם של חבורת נערים הגרים בעיירה הבדיונית ריברדייל. בתחילת העונה הראשונה, תלמיד מהתיכון של ריברדייל נמצא מת וחבריו מנסים לפענח איך זה קרה. בכל עונה של הסדרה יש תעלומה אחרת שהנערים מנסים לפתור, כל זאת כמובן בנוסף לדברים אחרים שמעניינים בני נוער כמו אהבות, דרמות ולימודים. לסדרה יש כבר ארבע עונות, כשהאחרונה הסתיימה ממש לא מזמן וכמובן שיהיה גם המשך.

© צילום: באדיבות Netflix

13 סיבות

הסדרה מבוססת על ספר בעל אותו השם. מדובר בעוד סדרת נוער ריאליסטית אשר בעונתה הראשונה מספרת על נערה בשם האנה בייקר, אשר מחליטה להתאבד - אך לא לפני שהיא מקליטה 13 קלטות שכל אחת מהם עוסקת באדם אחד, שלדבריה של האנה, מהווה כאחת הסיבות להתאבדותה. בייקר דואגת לכך שהקלטות ימסרו ל-13 הנערים הללו. אחד מהם הוא קליי ג'נסן, נער אשר הרגיש קרוב להאנה ולא הבין מה היה חטאו. קליי מנסה לפרסם את הקלטות ברבים, בעוד שאר האנשים המוזכרים שם מנסים לעצור בעדו, חשוב לציין כי בסדרה יש מראות קשים והיא לא מומלצת לילדים מתחת לגיל 14, כמו גם חלקים ממנה שונו בעקבות ביקורת על צפייה קשה. הסדרה המשיכה לעונות נוספת כאשר הרביעית והאחרונה (לתמיד) עלתה לאחרונה.

© צילום מסך מ"13 סיבות"

ציידי הצללים

היא אולי קצת פחות מוכרת מהסדרות הקודמות, אך היא יפה לא פחות מהם. "ציידי הצללים" מבוססת על סדרת הספרים 'בני הנפילים'. הסדרה מדברת על נערה בשם קליירי פיירצ'יילד, אשר יום אחד, בעקבות שרשרת מאורעות אימתיות, היא נחטפת והיא מגלה שהיא חלק מקבוצה מיוחדת של אנשים הנקראת ציידי הצללים. מטרתם של הקבוצה היא להגן על בני האנוש מפני שדים מרושעים המגיעים מיקומים מקבילים, נוסף על כך היא גם מגלה את קיומם של ערפדים אנשי זאב פיות ומכשפים. הסדרה עוקבת אחרי הרפתקאותיהם של קליירי וחבריה וניסיונם להציל את העולם מפני נבלים למיניהם ובקיצור - לא משעמם.

© צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות