הישרדות: הטעויות של אלינה ואסי. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: הטעויות של אלינה ואסי

שני המתמודדים הבולטים בפרק של אתמול (ובכלל) הציגו שלל טעויות וחבל. אסי הציג וחיזק סטיגמות ואילו אלינה שוב נפלה בפח האסטרטגי

כל הרשת עפה על אסי בוזגלו ובצדק. מהשנייה הראשונה שאסי נחת על האי הוא חושב אסטרטגיה ואם על הדרך זה עוזר לשבט אז מה טוב איזה יופי עכשיו כולם צריכים להסכים עם זה. לעומתו, אלינה חושבת על האחר מהרגע שנחתה על האי בפיליפינים ופשוט מפספסת כל מהלך אסטרטגי טוב וחבל. אבל תכף נחזור לזה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קודם חייבים לדבר על הערת המלתחה של אסי וזה לגמרי הנושא הראוי לפתוח עמו את הטור, בכל זאת, אנחנו מציינים את חודש הגאווה. במהלך שיחה עם אלינה אמר אסי כיאין מקום לגברים גאים במלתחות של הכדורגל הישראלי. למה? כי שאר הגברים לא ירגישו בנח להתקלח אם אדם הנמשך אליהם. אני שואלת - סירייסלי? שמע אסי, אתה גבר נאה והכל נחמד אבל לא כולם חייבים להימשך אלייך. הנה אני פה עכשיו יושבת על עלה נחמד וירקרק בביצה שלי והאמת? לא נמשכת אליך (נבו חייימשלי לנצח. שרופה עליו).

© מתוך הישרדות, רשת 13

למה לא לתת לגטימציה לכדרוגלנים לצאת מהארון? למה? כי כולם שם מאצ'ואיסטים כמו שאמר אסי? מי שגיי לא יכול להיות גם מאצ'ו? הוא חייב להיות נשי ומפונפן? אסי ממשיך להחיות סטיגמות לא נכונות בטענה שזו דעתו. הוא רק שכח שאם זו דעתו, אין זה אומר שהיא גם מקודשת וגם מצדיקה כל אמירה ופעולה. להיפך!

אחרי שזה נאמר ולא ניתן לזה יותר במה כי זה פשוט מיותר, בואו נדבר אסטרטגיה. אלינה נשמה, את רוצה להדיח את אסי? ביטי איתך ואת רוצה ללכת לבקתה. לא יותר פשוט לגייס את בן הברית הנוסף שלך, דוד, כדי שיילך לבקתה? הרי גם כך היה תורו ואם רק היית מבקשת הוא היה מתעקש על כך ולברית שלכן היה פסל חסינות ביד. אבל לא! את תנסי לעשות זאת בעזרת מניפולציות של "לכולם מגיע". אוף אלינה, אוף. אני אוהבת אותך עד עמקי נשמתי אבל למה למה בטרחנות? זה לא עובד על כולם. למה לא באסטרטגיות? למה?

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגיות
תגובות