הישרדות: כמעט מהפך בשבט אנטינג אנטינג. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: כמעט מהפך בשבט אנטינג אנטינג

שבט אנטינג אנטינג הפסיד במשימת הפרס, לשבט קפרה זה נותן מנוחה מהדחה ולנו הצופים זה נותן קצת מנוחה מהמלכה אילנה - אבל במקומה מגיעים אסי הקיסר ואלה נסיכת החיוכים

אחרי משימת הפרס, הגיעה תורה של המשימה החשובה באמת - משימת החסינות. בין יכולות ההומור של רגב לבין יכולות ההבנה של ליטל, נפלו כל הפירות, אה סליחה הפרימיומים. לא ברור למה ליטל מרגישה צורך לזעוק את זעקתה כל חמש דקות, די, נשמה, לא תמיד צריך להיפגע מהכל. לפעמים אנשים סתם מדברים איתך. תנשמי.

עוד בערוץ הביבודר של פרוגי:

ואז שבט אנטינג אנטינג הפסיד כשבראשו ישראל שניסה לנווט את כדור ההרס הענקי ללא הצלחה. ולרגע אחד קטן בלבד זה היה נדמה שזו ההזדמנות של זהר לחזור למשחק ואיך התגעגענו אליו! אבל רגע לפני הדו קרב הגדולי, אסי הוכיח שוב שהוא אולי אסטרטג נהדר, אבל לא שולט במילים שנפלטות לו מפה. "למה אתם אומרים שאני המנהיג? זה לא נכון.... אני רק מנהל את הסט כמו שאני מנהל כל דבר אחר". אחחחח איזו נפילה כואבת זו הייתה, אפילו חברי שבט קפרה לא הצליחו להסתיר את הצחוק שלהם.

בוזגלו - אולי תחליט?
בוזגלו - אולי תחליט? © מתוך הישרדות, רשת 13

עכשיו שהכל מובן, מי מנהל את העניינים ומי נגד מי, זה הזמן לשאלות עמוקות על החיים: למה אילנה ונאווה היו צריכות להחזיק מקל נגד כיוון הרוח ופה יש משימה בסגנון אחר לגמרי? למה זהר לא בחר באלינה אלא דווקא בדוד? האם הניסיון הזה היה שווה לינה משותפת עם אילנה אביטל במשך שישה ימים? איך זה שזהר לא הצליח ואילנה עדיין איתנו כבר מיליון פרקים? כנראה שלעולם לא נדע.

אתמול אלה קיבלה הזדמנות להביא כבוד והצליחה - היא ניצחה בדו קרב. נסיכת החיוכים נחושה ורעבה להצליח מצד אחד, אבל מצד שלי מתלוננת שבחרו בה כי זה לא הוגן לבחור מישהו חלש. נראה שאלה לא מאמינה בעצמה וביכולות שלה ולכן היא הולכת שבי אחרי אסי וחבל כי אם היא קצת הייתה מאמינה בעצמה ובחוזק הנשי אולי היינו רואים ברית חזקה וטובה מכיוון בנות השבט. 

נסיכת החיוכים - אם רק היית מאמינה בעצמך
נסיכת החיוכים - אם רק היית מאמינה בעצמך © מתוך הישרדות, רשת 13
תגיות
תגובות