הישרדות: האם אלינה תבגוד בכח הנשי?. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: האם אלינה תבגוד בכח הנשי?

אלינה נמצאת על המוקד וזה הביא אותה לרגעי חולשה ופחד על מקומה במשחק. היא התחילה להתקפל ולשוב אל הברית של אסי, ברית שהיא נלחמה בה בכל הכח. האם אלינה תבגוד בכח הנשי ובחברתה למשחק?

אחרי משימת החסינות הקבוצתית אלינה מבינה שהיא הבאה בתור. עד אתמול, אלינה הפגינה כח נשי וחוזק. היא עמדה על שלה, לא וויתרה כשהמשהו לא התאים לה ונלחמה עד הסוף על מקומה. כל זה השתנה בשנייה שהיא הבינה שהיא כנראה תהייה המודחת הבאה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה ברור שהמשחק על האי לא פשוט כלל - לא מבחינה פיזית ולא מבחינה נפשית. המשחק קשה ומביא את המתמודדים למצבי קיצון ולסערת רגשות אבל לא משנה כמה קשה, לא מוותרים על הכבוד. כי אם כבר לצאת מהמשחק - אז לצאת בראש מורם, בידיעה שעמדת על העקרונות שלך ולא וויתרת עד הסוף.

© מתוך הישרדות, רשת 13

מה שווה האג'נדה אם ברגע של קושי, חולשה ועמדת נחיתות מפרים אותה? והאמירה הזאת תקפה לכל אדם באשר הוא ולא רק לאלינה. איך אפשר להילחם למען החלש, לנסות להפיל ברית חזקה, להתנגד למנהיג שלא מוצא חן בעינייך ואז להתקפל? איך אפשר לרצות להפיל את אסי ומיד אחר כך להצטרף לברית שלו. וגם אם הצלחת להישאר במחק עוד כמה ימים, מה תהייה בהדחה הבאה? רוב הסיכויים שגם אז את תהיי על המוקד. האמת? אני מעט מאוכזבת מאלינה. התרגלנו לראות איזה חזקה ולוחמת ופתאוןם אתמול נחשפנו לדמות אחרת, מזגזגת שגם שוקלת לבגוד בחברים הטובים שלה כדי להישאר במשחק. לצאת בראש מורם זה עדיף. תראי את אילנה אביטל - איך היא משגעת את כולם דרך הבקתה - זאת נחישות אמתית. האם אלינה תחליט לבגוד או שהיא תבחר לצאת בראש מורם? את זה נדע רק במועצת השבט.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז הגיעה משימת החסינות האישית ובמקום להתמקד במה שחשוב באמת כולם מדברים על בוטוקס וחומצות ומפארים את זה. מה רע בקמטים? אנשים מרוויחים אותם ביושר. מה רע בלהתבגר? אנשים מתעצבים עם השנים, משתנים, אוספים חוכמת חיים - למה להסתיר את כל הטוב הזה? מי קבע שקמטים זה רע? איזה מסר התכנית הזאת מעבירה?

ואגב, אסי המאצ'ואיסט שמתגאה בהיותו גבר גברי, כדורגלן, שמתפדח מסיבובי אגן כי זה נשי או לא מוכר לא - מתגאה שהוא עבר טיפולי יופי וטיפולים קוסמטיים. איך זה בדיוק מסתדר עם הגבריות שלך? חשבתי ששיערות גוף זה גברי ומסוקס וגוף חלק זה נשי, הא אסי? כשאסי צריך לצאת מאזור הנוחות שלו - הסטיגמות צפות ועולות למעלה, אבל כזה נח לו - אז הכל בסדר... האם זה מוזר רק לי?

אבל בכל זאת בין לרלורי הבוטוקס, חברי שבט אנטינג אנטינג התחרו בניהם על שרשרת החסינות. עכשיו, נכון שהמשימות בהישרדות הן פיזיות ואין שום התחשבות בגיל, גובה, משקל או יכולות פיזיות. אבל בחייאת, משימה שלמה שבנויה רק על גובה? לא משנה כמה עדי תקפוץ, היא בחיים לא תגיע לגובה של רגב. בתור צפרדע קטנה, אני מרגישה מחוייבת להביא גם את קולם של הקטנים והנמוכים. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

מילה לסיום: דוד נשמה, אנחנו יודעים שאתה ישיר ואתה אומר את האמת, אבל לפעמים סייג לחוכמה שתיקה.

 

 

תגובות