הישרדות: בוקר טוב! הזיגזוג שלך חזר. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: בוקר טוב! הזיגזוג שלך חזר

אלינה מתעוררת לששבט מאוחד ופתאוןם היא מרשה לעצמה לשחרר את כל הרגשות שהדחיקה ועצרה - היא לא אוהבת ולא מתחברת לבני הברית שלה, יש לה פה הזדמנות לעשות מהלך ולחבור לעידן חביב (שמפיל את כל הנשים בקסמו). האם היא תעשה זאת ועל הדרך תבגוד בחברתה הטובה?

בוקר טוב! בוקר טוב לכל מתמודדי הישרדות ובמיוחד לאלינה ועידן. האיחוד הגיע, כולם יכולים לנשום קצת לרווחה, הם עברו עוד שלב, הם טיפה יותר קרובים לגמר ולמיליון. אבל מה? נדמה כאילו אלינה עצרה את האוויר והנשימה שלה לאורך כל הפרקים האחרונים במשחק - לא לנשום, לא לדבר, לא להתמרד - העיקר להינצל, העיקר להגיע לאיחוד. ואני מבינה אותה. הרי בהישרדות אתה צריך לעשות הכל בשביל, ובכן... בשביל לשרוד. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וזה מה שאלינה עשתה - היא סתמה את הפה חזק, בלעה את כל הרוק ביחד עם כל הרגשות והרצונות שלה, העיקר לא לעוף משבט "אנטינג אנטינג". אבל, בשנייה שהגיע האיחוד היא הרשתה לעצמה לנשום רגע לרווחה ולהבין מה טוב לה ומה לא. וזה לא בא סתם, הקש ששבר את גב האלינה היה מה ששבר למעשה את רוב הצופים של התכנית הזאת - עוד ריב מכוער, עוד קללות בחסות חבריה לשבט - ישראל וליטל. והאמת? הפעם - אין לי מושג אפילו על מה הם רבו. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

ישראל קלה קוקוסים על האש, ליטל כמו ילדה קטנה ורעבה עומדת מעל הסיר ומכריזה "זה שלי" (כי מי מאיתנו אף פעם לא הכריז מול כל שאר האחים שלו שהשניצל הזה הוא שלו או שאולי תפוח האדמה הקריספי הזה מיועד לבטן שלו - די נו, כולנו עושים את זה). ואז פץאום ישראל התהפך על ליטל, כאילו הוא רק חיכה לאיזה רגע כדי לריב איתה, או שאולי הוא רצה את חתיכת הקוקוס הזאת. אין באמת דרך לדעת. מה שבטוח הוא שהשניים לא יכולים לנהל פה איזשהו דיון רגוע, הם מגיעים מיד לטונים גבוהים ולשפה שהיא לא תמיד נעימה - ואז נפל לאלינה האסימון - אלו הפ בני הברית שלה! כשמולה יושב  עידן החביב הבהחלט חביב שכובש את כל הבנות (מה הסוד שלו???).

ועידן? בחכמתו התעורר סוף סוף על המשחק, הוא נמצא אחרון בדירוג החברתי והוא צריך לעשות מהלך כדי שהוא לא יילך הביתה. אז הוא מנסה לגייס את אלינה לברית שלו ובהתחלה היא נשבית בקסמו, אבל אחרי משימת החסינות והביקור בבקתה, הוא מעדכן אותה שהמועמדת שלהם להדחה היא ליטל ופה אלינה מתחילה להתחרט. כי לליטל היא מרגישה חיבור אמיתי וזה קשה לה. עדשיו - מצד אחד זה משחק וזה להיות או לחדול, מצד שני - את אומרת שאת לא מתחברת לסגנון ולשפה, ואיך לומר בעדינות - ליטל היא מלכת הסגנון והשפה... אז אני לא כל כך מבינה מה ההתלבטות... בכל מקרה את ההחלטה הגורלית של אלינה נזכה לראות רק במועצת השבט.

© מתוך הישרדות, רשת 13

נ.ב - אילנה בחרה בבני לדו קרב ומהרגע הראשון כל חברי השבט עמדו וצחקו על בני. ואני שואלת - למה? הוא הגיע לאיחוד, מה שאחרים לא הצליחו לעשות, הוא מנסה ומשתדל (לעמים יותר וללפעמים פחות), למה להוריד בן אדם? למה לצחוק עליו מול כולם ועוד באמצע משימה? לא מספיקות לנו הטסטות של אלה איילון, עכשיו אנחנו מקבלים את רעשי הרקע הגועליים האלו גם בזמן משימה? לא יפה, לא יאה, לא מכובד. זה מכעיס אותי מאוד, אבל לפחות בני יודע להתמודד עם ההפסד שלו בהומור - וזה מעיד על אופיו האמיתי. בני הוא ממש לא לוזר - רשמי לך זאת בגדול, אלה מתוקה. אני מקווה שיום חד בני ינצח אותך במשהו, במשימה, בדו קרב, בקמפיין - במשהו.

 

תגובות