כוח הצלה: הסדרות שעוסקות בהצלת חיים. אוהד רומנו, KIDZ, HOT ו-ABC

כוח הצלה: הסדרות שעוסקות בהצלת חיים

בתקופה בה לא מפסיקים לדבר על רפואה והצלת חיים, אין ספק שזה עשה לרובנו חשק לצפות בסדרות אשר עוסקות בנושא. מ"האנטומיה" ועד "התחנה" - קבלו את הנבחרת שלנו

 סדרות שעוסקות ברופאים ומצילי חיים הפכו לסוגי סדרות מצליחות ואהובות במיוחד. מתלבטים מה להשלים? הרכבנו את הטופ שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"האנטומיה של גריי"

מדובר בסדרה הכי מזוהה עם הנושא. "האנטומיה" מתרחשת בסיאטל שבארצות הברית, בבית החולים "סיאטל גרייס". לאורך כל עונות הסדרה ישנה את הדמות המרכזית, מרדית' גריי שהעלילה מתרחשת סביבה. מרדית' מתמחה בבית החולים עם חבריה ולאחר מכן הופכת למנתחת בכירה. במהלך הסדרה ישנם סיפורים רבים והרופאים מטפלים במקרים שונים, מקלים ועד קשים. בנוסף, אנו זוכים לקבל הצצה למחשבות, למורכבויות, לקשיים ולמחשבות של הרופאים והמתמחים. כמו כן, הביעו לא פעם ביקורת ומחאה בסדרה על המצבים הקשים והתנאים בהם עומדים בגבורה אנשי הרפואה.

© ABC באדיבות yes

"תאג"ד"

ממשיכים את הרשימה שלנו עם סדרה אהובה לא פחות, והיא "תאג"ד". הסדרה מתמקדת בחובשים של גדוד הצנחנים בצה"ל. לאורך כל הסדרה, אפשר לראות את חייהם של החיילים בבסיס, האהבות, הריבים והדברים המצחיקים שקורים להם במהלך השירות הצבאי. בנוסף, את האירועים שאליהם הם יוצאים להציל חיים של אחרים (בעונה הנוכחית גם בפצועים סורים) והטיפול בחיילים בגדוד אשר מבקשים עזרה מהתאג"ד.

© צילום: באדיבות yes

מתים לרגע

סטודנטים מצטיינים לרפואה שנמצאים בשלב ההתמחות שלהם, לא האמינו כי הם יוכלו להציל חיי אדם ולשנות את עולם הרפואה. בעקבות גילוי של פרויקט סודי הם לוקחים בו חלק וכך כל אחד מהם בעצם מקבל "כוחות" שונים. מחיזיון ועד קריאת מחשבות שבעזרתם הם מצליחים לרפא אנשים ולהיות רופאים טובים יותר!

© אוהד רומנו

"תחנה 19"

מדובר בסדרת ספין-אוף של "האנטומיה של גריי". "תחנה 19" מספרת את סיפורם של כבאיי וכבאיות בתחנת כיבוי אש שממוקמת בסיאטל. לאורך כל הסדרה הכבאיים והכבאיות מתמודדים עם לא מעט אירועים מסוכנים ומצליחים לעזור לאנשים ובנוסף להציל חיים!

 

"התחנה"

הסדרה המצליחה הביאה את עולם הרפואה לקהל הנוער "התחנה" (KIDZ ב-HOT) עוסקת בקורס במד"א, אותו עוברות הדמויות במהלך הסדרה ועוזרות להציל חיים במקרים שונים. במהלך העונות בסדרה הם יוצאים לאירועים, מטפלים וחוום מקרוב את הסיטואציות הקשות. כמובן שכל אלו מלוות גם ברגעים רומנטיים וסיבוכים שהם לא מעולם הרפואה. רק נציין שבעקבות הסדרה פורסם ששיעור ההתנדבות של נוער במד"א עלה משמעותית. כבוד!

© אור גפן
תגובות