הרגעים המרגשים של נאיה ריברה ב-"Glee". מתוך GLEE

הרגעים המרגשים של נאיה ריברה ב-"Glee"

טביעתה והכרזה רשמית על מותה של כוכבת הסדרה "Glee", נאיה ריברה, הותירה אותנו מופתעים במיוחד וגרמה לנו להיזכר במיטב הרגעים המרגשים שלה בדרמת הלהיט בכיכובה

קללה על הקאסט? השבוע הופתענו לגלות שאסונות שחקני "Glee" עדיין כאן וכוכבת הסדרה, נאיה ריברה שגילמה את סנטנה לופז, טבעה באגם בקליפורניה בשעה ששהתה שם עם בנה. ימים אחר טביעתה יצאה הודעה רשמית על מותה ומציאת גופה והותירה אותנו עם שברון לב. לזכרה, אספנו כמה מהרגעים המרגשים שלה בדרמת הנוער המצליחה. ללא ספק, נתגעגע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Bad Romance

הביצוע האגדי בפרק המחווה ליידי גאגא בשיר "bad romance" מהעונה הראשונה, שם לא היה אפשר לפספס שסנטנה כובשת את תשומת הלב של כולם ומראה שהיא חלק בלתי נפרד מהלהקה.

 

If I Die Young

בפרק הפרידה מהשחקן הראשי בקאסט, פין הדסון אותו קורי מונטית׳ (שמת ממנת יתר בטרם עת), רבירה שרה לזכרו  את "If I Die Young", שיר שמקבל אחרי מותה משמעות נוספת. בסוף הביצוע הכוכבת מתפרצת בבכי (לפי השערות של מעריצים בחו"ל ההתפרצות הרגשית שלה הייתה אמיתית וצולמה בטייק אחד). עצוב וכואב כפול.

 

I Kissed a Girl

לאחר שהסתירה מכולם את הזוגיות שלה עם בריטני, סנטנה מחליטה בעזרת חברי המקהלה לצאת מהארון בשיר הגירל פאוור של קטי פרי - "I Kissed a Girl".

 

החלטות

לאחר שיצאה מהארון בפני חבריה הטובים ובסצינה קורעת לב, החלק הקשה הגיע ולזה סנטנה לא ציפתה. סנטנה הגיעה לבית של סבתא שלה על מנת לספר לה על הזוגיות עם בריטני ועל יציאתה מהארון ולאחר עימות שקט ביניהן סבתא שלה מעיפה אותה מהבית. סנטנה אמרה לה: "אני נשארת אותה בחורה שהכרת, מה ההבדל?", והיא משיבה לה: "את עשית את ההחלטה שלך, עכשיו אני את שלי. עופי מהבית".

 

Girl On Fire

אחרי תחושות מעורבות של סנטנה על כך שהיא לא מוערכת ומרגישה שהיא לא מצליחה להגשים את עצמה, היא מחליטה לעבור לניו יורק (לעיר הגדולה) ולפרוץ שם בתור כוכבת ברודווי!

 
 
 

Rumor Has It / Someone Like You

סנטנה הרגישה כי היא לא מקבלת מספיק מקום בלהקה ולכן, יחד עם מרסדס ובריטני, הן מחליטות לעבור למקהלת הבנות חדשה ושם הן עושות חזרה ראשונה בפני חברי הלהקה. בסוף חוסר הביטחון עצמי של סנטנה יצא החוצה כשפין לחש משהו לרייצ'ל באוזן והיא חשבה שרמז על כך שזה היה ביצוע גרוע.

 
 

החתונה

הרגע המרגש בחברות בין סנטנה לבריטני. לאחר שהיו חברות במשך זמן רב כמעודדות בצ׳יריוס ולאחר המאבק שלהן בתיכון כשיצאו מהארון, הן התחתנו באירוע מרגש במיוחד בו לכולנו נזלו הדמעות.

 

 

 

 

תגובות