הישרדות: סוף סוף זה קרה וליטל הודחה. אור דנון

הישרדות: סוף סוף זה קרה וליטל הודחה

ליטל החתולה עם אלף הנשמות, זאת שכל מועצת שבט נמצאת בסכנה אך מצליחה להינצל - הודחה מהמשחק והפעם בצורה סופית, וכל זה "תודות" לחברתה הטובה אלינה שבגדה בברית שלה, שוב. האם המהלך הזה היה חכם ונכון עבורה?

וואו, וואו, וואו, אני חייבת לספר לכם שבתום הפרק הלכתי לחלון לבדוק אם השמיים נפלו. באמת. לא האמנתי שהיום הזה יגיע, הייתי בטוחה שליטל איתנו עד הגמר. הבחורה כמו חתולה, תמיד נוחתת על הרגליים וניצלת מהדחה. אבל הנה (זהירות ספויילר) - היא הודחה. ועוד על ידי מי? חברתה הטובה - אלינה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מצד אחד אני שמחה שאלינה הלכה סוף סוף עם הלב שלה והתחברה לאנשים שעושים לה טוב, שיגרמו לה להרגיש שווה בין שויים. יותר נכון - אני מקווה כי למעשה אותם אנשים, חבורת ירדן-עידן, נכשלו במשימה הזאת מול בני. כשאלינה פתחה את הנושא מול חבריה לברית היא נתקלה בהלם מוחלטף אמירות קשות, הרמת קול ותקיפה מילולית. אפילו אילנה, מלכת הבקתה, אמרה להם באיזשהו שלב - "אולי פשוט תחבקו אותה וזהו?" והם לא עשו את זה. וזה בעיני מעיד על אופי של אנשים - במשחק ומחוצה לו. אנשים לא מבינים שבדרכי נועם, נחמדות ואהבה אפשר להשיג הכל. אני כמעט בטוחה שאם אסי (שבנינו רואים שהוא לא מת על ליטל) היה קם ומחבק את אלינה ואומר לה שהוא שומר עליה, יש מצב שבסופו של דבר היא הייתה ממשיכה איתם בברית ולא עושה מעשה קיצוני ומדיחה את אחת מהחברות הטובות שלה במשחק.

© מתוך הישרדות, רשת 13

מצד שני, אלינה כבר עשתה את זה לעדי ביטי בטענה שזה או אלינה או עדי והיא הייתה חייבת להגן על עצמה. וזה נכון, אבל הנה זה קורה שוב פעם. האם זה בגלל שאלינה לא נאמנה לבריתות שלה או שזה בגלל שהיא אף פעם לא מרגישה בהן בטוחה? בסופו של דבר, כל אחד רוצה להרגיש אהוב ושייך - על האי בהישרדות או בכלל בחיים עצמם. אדם שלא טוב לו בסביבה שלו - צריך לקום וללכת, לשנות סביבה וזה מה שאלינה עשתה. האם זה טוב לה כרגע? כן, האם זה טוב לה להמשך המשחק? לא בטוח. וחבל.

מי שעוד לא מרגיש בטוח בברית שלו הוא בני - בני חסר הקול במועצה, בני שהפסיד במשימת הדו קרב מול אילנה ולכן נשללה ממנו זכות ההצבעה. עכשיו - מצד אחד הוא צודק - זה לא כיף להיות לא מעודכן, מצד שני - אם אתה רוצה משהו, אל תשב בצד ותתקרבן, לך תשאל - אני בטוחה שיענו לך. אבל, בניגוד לאסי, ישראל, ליטל ואלה, כשעידן שמע את תחושותיו של בני  - הוא מיד התנצל והבטיח לו שזה לא יקרה עוד פעם וזו רבותיי, גדולה. ככה צריך להתנהג ובסופו של דבר זה הוכיח את עצמו, כי כשחברי הברית של בני ביקשו ממנו להוסיף משקל לליטל במשימת הדו קרב על שומרת הבקתה, הוא אומנם עשה פרצופים ובעיות (ולא כל כך מובן לי למה), אבל בסופו של דבר הוא התרצה ועשה את זה. הוא היה נאמן לברית שלו, בעוד שאליה - לא וסיבותיה כאמור, מובנות.

© מתוך הישרדות, רשת 13

מה המסקנה חברים? תהיו נחמדים לאנשים והם יהיו נחמדים אליכם בחזרה.

נ.ב: יהיה מעניין לראות עכשיו את הדינמיקה בין חבברי השבט אחרי שליטל הודחה מהמשחק. האם באמת יהיה עכשיו שקט או שעדיין יהיו כאלו שימצאו איפה לריב ולצעוק? מה שבטוח הוא שאני אתגעגע לביטויים ולסלנג שלה שתמיד נתן קצת צבע לפרק.

נ.ב 2: וואו, אילנה, וואו,כמה כוחות באישה אחת, כמה כח רצון, נחישות, כח פיזי. אני הולכת לתלות פוסטר של אילנה על הקיר מעל המיטה. יאללה ביי 

תגובות