הבינג' השבועי: "חופים של סודות" תרתק אתכם. באדיבות Netflix

הבינג' השבועי: "חופים של סודות" תרתק אתכם

הסדרה "חופים של סודות" עלתה לנטפליקס באמצע אפריל האחרון וזכתה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם – אז על מה כולם מדברים? • קבלו את ההמלצה החמה שלנו!

"חופים של סודות", אשר עלתה באפריל האחרון לרשת הסטרימינג "נטפליקס", מספרת את סיפורם של ארבעה בני נוער – ג'ון בי, קיארה, ג'יי ג'יי ופופ, אשר גרים בצד העני של עיירה הנמצאת באי קטן. במהלך הסדרה החבורה עוברת מסע למציאת זהב בשווי 400 מיליון דולר, שאביו של ג'ון בי נהרג בזמן החיפוש אחריו. העלילה אומנם לא כל כך מקורית, וראינו הרבה סדרות עם אותו סיפור בערך, אבל הסדרה פשוט תרתק אתכם למסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר מהשם של הסדרה, יש המון ציפיות לסדרת מתח טובה, מלאה במסתורין וכזו שלא נוכל להפסיק לראות. הסדרה בהחלט עומדת בציפיות, ואפילו מתעלה עליהן. "חופים" מלאה באקשן, פעולה, הרפתקאות, פשע ומסתורין וגם לא מעט רומנטיקה – בדיוק מה שסדרה נוער טובה צריכה להיות! כל פרק נגמר במתח היסטרי שפשוט ירתק אתכם למסך, כך שלא תוכלו לעשות שום דבר מלבד לעבור לפרק הבא.

 

לסדרה יש רק עונה אחת עד כה, הכוללת עשרה פרקים (כל פרק נמשך כ–50 דקות). מדובר בהבינג' המושלם. בסדרות אחרות בהן יש פרקים של כמעט שעה לעלילה, יש נטייה להימרח ולשעמם, מה שיגרום לכם לרצות רק שהפרק יגמר כבר - זה ממש לא מה שקורה בסדרה הזאת. כבר בפרק הראשון העלילה מתחילה בפול גז, ובהמשך היא רק מגבירה ומגבירה. אפשר להגיד בפה מלא ש"חופים של סודות" בהחלט אחת סדרות הנוער הטובות ביותר שיש כיום בנטפליקס.

© Curtis Baker/Netflix

יש המון דיבורים לגבי עונה שנייה לסדרה, גם מהשחקנים, למרות שלא יצאה עדיין הודעה רשמית לגביה מנטפליקס. גם אם תהיה עונה שנייה - נראה שבעקבות הקורונה ייקח די הרבה זמן עד שהיא תעלה. אנחנו לגמרי כבר לא יכולים לחכות!

© באדיבות Netflix
תגובות