חוזר על עצמו: השקרים הכי נפוצים בסדרות. מתוך גאליס, ערוץ הילדים

חוזר על עצמו: השקרים הכי נפוצים בסדרות

"יהיה בסדר", "לא ניפרד אף פעם" - קבלו את השקרים הכי נפוצים בסדרות טלוויזיה ובסרטים האהובים • מהו השקר שאתם הכי שונאים?

בכל תכנית טלוויזיה או סרט שתראו, תמיד תהיה את הדמות שתגיד את המשפט הכי שכיח על המסך, כזה שהסאבטקסט שלו כבר יגלה לכם מה יקרה: אם זה "יהיה בסדר" שמאחוריו מסתתר משהו לא בסדר והכול הולך להתפקשש ועד הבטחה לזוג שלא ייפרד, אך מוצא את עצמו מהר מאוד מפריד כוחות. אספנו לכם כמה משפטים מעולם הטלוויזיה והקולנוע שדמויות אומרות ובעצם מה שקורה זה ההפך המוחלט!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אין לי מושג על מה את/ה מדבר/ת

בכל סדרה ובכל סרט, יהיה את השלב שבה "מגלים" מה דמות מסויימת עוללה - אבל היא מצידה מעמידה פני תמימה. בכל פעם שדמות אומרת "אין לי מושג על מה את/ה מדבר/ת", אנחנו יכולים לדעת בבירור שאותה דמות יודעת בדיוק על מה מדובר, ומטייחת את זה בצורה מחשידה ביותר וסופר לא אמינה. אבל עלינו, הצופים אי אפשר לעבוד.

 

מה יכול להיות לא בסדר?

אז תרשו לנו להגיד לכן, דמויות יקרות - חוק מרפי! הכול יכול להיות לא בסדר. בכל פעם שתגידו את המשפט הזה, התוכנית בעלת מיליון השלבים שלכם תיפגע, ופה גם תכנית ב', ד', או ת' לא יעזרו. כשאתם פותחים את עין הרע במשפט מלא הביטחון הזה, עין הרע חוזרת אליכם, וכל התוכנית תתפקשש. שלא תגידו שלא הזהרנו...

 

אני יכול/ה להסביר

אצל כל זוג אגדי השלב הזה מגיע: צד אחד עושה משהו שנראה מאוד רע, הצד השני נפגע, והצד הראשון "יכול/ה להסביר". אז כן, בוודאי שאתם יכולים להסביר, אבל תחסכו את זה מאיתנו - אתם תסבירו בצורה הכי גרועה שיש, כי אין מה לעשות, עשיתם משהו רע. פשוט תתנצלו. תתנשקו ותשלימו. בלי הסברים.

 

זה חד פעמי

ושוב מדובר כאן במשפט שגור מאוד אצל זוגות: בנשיקה הראשונה, ההתכחשות לאהבה שלהם בדרך כלל, אחד מהצדדים אומר "זה חד פעמי". ואז, אחרי חצי עונה, בום- זה הפאוור קאפל של הסדרה. קצת מוזר, נכון? עוד אחד מהביטויים שאפשר לראות בסדרות וסרטים שלגמרי מספרים לנו מה יקרה בהמשך. 

 

יהיה בסדר

אז תנו לנו לספר לכם, גיבורים אהובים - שום דבר לא יהיה בסדר! כשאומרים את זה אפשר פשוט לדעת: יהיה עוד סיבוך בעלילה, בוודאי שלא שקט ושלווה. "יהיה בסדר" הוא אחד מאותם משפטים שאפשר לדעת בשנייה מה יקרה: בדיוק ההיפך. 

זאת רק שריטה

בכל פעם שמישהו אומר את זה, אפשר להבין שהוא כרגע ברגעיו האחרונים וכנראה זיהום קטלני תוקף אותו באותו רגע. זו וודאי לא רק שריטה, אחרת למה אתם כל כך מתאמצים להסתיר את זה? אז אפשר כבר להספיד את אותה דמות מיד אחרי שהיא אומרת את המשפט הזה, ורק לקוות לטוב. כי זה מאוד רחוק מ"רק שריטה".

 

לעולם לא ניפרד

תיהנו מהרגעים האחרונים שלכם, זוג יקר, כי מיד אחרי אמירת המילים האלו -"לעולם לא ניפרד", כנראה שיפרידו ביניכם מאוד מהר, תיאלצו לנשק אחד את השניה לשלום ולהמשיך להילחם על הביחד, כי כמו חוק מרפי נוסף - המשפט הזה מספר לנו מהשנייה הראשונה שכנראה בקרוב ממש תיאלצו להיפרד, בטראגיות, בקושי רב או בעצב. 

 
תגיות
תגובות