הישרדות: כשהשור גנב לבני את הפוקוס. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: כשהשור גנב לבני את הפוקוס

כמה בני התפלל וקיווה לניצחון אחד קטן, והנה זה קרה סוף סוף. אבל לצערו זה קרה בפרק שמשלב גם משימת אוכל וישבן של שור וזה גנב לו את כל הפוקוס

כאילו אין קורונה, אבטלה קשה ובאופן כללי חוסר וודאות מוחלט, אבל מה שמעצבן אנשים זו משימת האוכל בהישרדות. עכשיו, שלא תבינו לא נכון - אני לא בעד אכילת איברים פנימיים או חלקי גוףך מוזרים של חיות שעד עכשיו ראיתי רק בנשיונל ג'אוגרפיק ולא בצלחת (ובכלל - איזה מזל שהם לא אכלו צפרדעים!). אבל, המשימה הזאת היא חלק מהישרדות, היא מופיעה בכל עונה של התכנית וכל פעם זה הופך ליותר ויותר דוחה. לא מבינה למה אתם מתפלאים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אבל כן, אולי עצם קיום המשימה לא מפתיע, אבל התיאורים, הקולות והעוויתות של המתמודדים המסכנים (טוב, רובם מסכנים. קוז'י פשוט הרגיש בעוד ארוחה משפחתית ממוצעת, משום מה...) גרמו לי אי נוחות מול המסך ואני מודה שבאיזשהו שלב עשיתי קצת "פסט מושן" כדי להקל על נפשי ועל בטני.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל מה שמעניין אותי זו לא דווקא משימת האוכל, אלא הדו קרב בין אילנה לבני (ואוי איך רציתי לכתוב כבר שהחור של השור גנב את ההצגה לבני. זהו, הוצאתי את זה מהמערכת, תודה, אפשר להמשיך). אחחח אילנה, אילנה, המלכה הבלתי מעורערת של הבקתה, שרדה שם לבד שלושה שבועות וזה היה נראה כאילו היא תהייה איתנו עד סוף העונה ואפילו קצת קיוויתי לראות אותה חוזרת לשבט. אבל אז מה קרה? בני ניצח את אילנה! טוב, לפחות לא נצטרך לשמוע יותר את גיא זוארץ אומר "אילנה אביקתל".

© מתוך הישרדות, רשת 13

חמוש בחולצת נצנצים של חגית ובוסט לאגו מכל החיזורים של אסי, בני עף על המשימה. אומנם זה התחיל צולע, אבל פתאום בני קיבל ביטחון ופרץ אנרגיה פשוט עף על המשימה. וזה היה מדהים לראות את זה. זה מדהים כי אדם שכל הזמן אומרים לו שהוא לוזר - יאמין שהוא לוזר. והנה הוא קיבל קצת אהבה וחיזוקים והווינר שבו יצא. ובאמת שבשביל רגעים כאלו אני אוהבת את הישרדות. האנדרדוג שמפתיע ומנצח, החלשלוש שפתאום מפתיע או האישה המבוגרת ששורדת שלושה שבועות בבקתה כנגד כל הסיכויים!   

תגובות