הישרדות: לא משנה מה יקרה, מבחינתי ירדן ניצחה. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: לא משנה מה יקרה, מבחינתי ירדן ניצחה

הסוף מתקרב והמתמודדים מתחילים להבין שאין יותר בריתות, כל אחד עושה למען עצמו וכמובן שגם בני, שמתחיל שוב לזגזג ולהתהפך, העיקר כדי להישאר במשחק. אבל, לא משנה מה יקרה - ירדן הוכיחה לכולם שהיא המנצחת האמתית

הימים על האי הולכים ואוזלים, השורדים מריחים את הגמר (או אולי את האוכל שמחכה להם בסוף) וזה מתחיל לשגע אותם - אלה מחליטה להיפתח, לעידן אין בעיה להדיח את ירדן, רגב תוהה מדוע הוא מועמד להדחה כל מועצה מחדש ואילו בני? בני נשאר בני, זגזגן, כבד אווז, שעושה לנו, הצופים, התקפי לב כל פרק מחדש - די תבחר כבר ברית ותישאר איתה עד הסוף!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מועצת השבט מתקרבת וזה ה"קיו" של המתמודדים להתחיל שיחות אישיות ולבחוש בקלחת כדי לראות את מי מדיחים הפעם. רגב מנצל את הרגעים הבודדים לפני משימת החסינות האישית כדי לבדוק עם עידן וירדן מדוע השם שלו על הפתקים שלהם, ואני שואלת - למה? מה זאת השאלה הזאת? זה הזוי ומוזר. אתה רוצה להישאר במשחק? תציע אסטרטגיה או מהלך מטלטל כמו שורד אמיתי, אל תשאל למה לא אוהבים אותך.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז הגיע דואר האי שבישר לשורדים שהם הולכים לחבק משהו חשוב חזק, חשזק, חזק. כמובן שמיד כולם חשבו שהם הולכים לחבק את האהובים שלהם ופרצו בבכי מרוב געגועים. ואני התכווצתי על הספה כי כבר ידענו מהפרומואים שהם הולכים לחבק מוט ענקי מעץ ולא בן משפחה אהוב. אבל אם זה לא הספיק לכם כדי להתקווצ'ץ' בספה, אז גיא הוסיף עוד שמן למדורה והתחיל לשאול את השורדים למי הם הכי מתגעגעים ואת מי היו רוצים לחבק כאילו עוד רגע זה הולך לקרות. תוסיפו לזה את ה"דאחקה" שהוא הריץ על אלה הרעבה וצלחת החומוס והרי לכם מנחה מעצבן. חבל גיא, דווקא חיבבתי אותך מאוד עד לרגע זה.

נחזור למשימה - כולם עלו על המוט הענקי מעצי, נתלים עליו כמו קופים, מנסים להיאחז חזק כדי לא ליפול למים. כמובן שבני נפל ראשון אחרי כמה דקות בודדות. המתמודדים נפלו זה אחר זה ונשארו אחרונים ירדן ועידן - כשהם תלויים כבר קרוב לשלוש שעות על המוט. שניהם נלחמו ונאחזו בצורה מעוררת השראה, זה כבר לא עניין פיזי, אלא לגמרי עניין מנטלי, מחשבתי. לבסוף, אחרי יותר משלוש שעות ירדן ניצחה וזכתה בשרשרת החסינות.

© מתוך הישרדות, רשת 13

כמובן שבני לא חיכה רגע וכבר ביקש ממנה את השרשרת כדי להגן על עצמו, וכמובן שירדן סירבה - היא הרי לא התאמצה שלוש שעות רק כדי להגן על בני. אבל, המצב קצת יותר מסובך - כרגע יש ארבעה קולות לברית של ירדן, אם מחשיבים את בני, שלוש קולות לברית של אסי וקול אחד לבני בכד. אם בני יחבור לאסי כדי להציל את עצמו ואלה תשתמש בקלף ביטול החסינות - אנחנו נאלץ להיפרד מירדן וזה כל כך לא הוגן, במיוחד אחרי שהיא חיבקה את המוט ונלחמה למען השרשרת הזאת. 

מה שבטוח הוא שלא משנה אם ירדן תישאר או תודח - מבחינתי היא המלכה האמתית, מעוררת השראה ודוגמא לכל מי שצופה בה

תגובות