הישרדות: אלינה עושה את הבלתי יאמן ואסי נחלש. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: אלינה עושה את הבלתי יאמן ואסי נחלש

הברית של אסי הולכת ומתפרקת ואם זה לא מספיק אז הוא גם הפסיד בעצמו, בכבודו ובשייח'תו לאלינה בדו קרב בבקתה, כך שגם אין מסר לאלה וגם הנמסיס שלו במשחק חוזרת למחנה. אבל, אנחנו לא דואגים לאסי ויודעים שהוא יצליח לפלס את דרכו למעלה בכל מחיר

אחרי מועצת השבט שבסופה רגב הודח, כל אחד חושר למחנה בהרגשה אחרת - אלה וישראל מפוצלים מאסי והקרע בגלל פתק ביטול החסינות הולך ומתעמק; בני חוזר מחוזק מאי פעם ונראה שהוא יותר לא יזגזג או יתהפך כמו כבד אווז ואילו ירדן נחושה לקרב אליה את אלה ועל הדרך להחזיר כמובן גם את אלינה למשחק. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ואז הגיע הויכוח הרגיל על מי יילך לבקתה להתחרות מול אלינה. ירדן רצתה שבני יילך, כי בני חלש ולאלינה יש סיכוי לנצח אותו. בסוף, בעזרת פליטת פה מטופשת של בני, נבחר אסי - אויבה המושבע והנמסיס של אלינה במשחק הזה, כדי ללכת לבקתה ולהתחרות בדו קרב הגורלי.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל הפעם במקום משימת אוכל, החבר'ה בהישרדות אירגנו משימת כח, איזון ובעיקר ריכוז. נו, כל הדברים שאלינה טובה בהם ואסי, כנראה פחות. כמה זה אירוני ומצחיק שאסי נלחם ללכת לבקתה, זחוח ובטוח בעצמו ובסוף חזר אחרי הפסד גורלי ולא רק שהוא לא הביא לאלה מסר מהבית, הוא גם החזיר את אלינה למשחק - ירדן לא הייתה יכולה לקוות לטוב יותר מזה ומסתבר שפליטת הפה של בני, דווקא הועילה הפעם ולא עשתה נזק לחברי הברית שלו.

אז כרגע ברית השועלים מונה שלושה חברים (אם עדיין מחשיבים את אלה) ואילו ירדן וחבריה הם ארבעה, עכשיו שאלינה חזרה. אבל, אל תדאגו לשייח' כי יש לו את ישראל שנאמן לו (רק חבל שהוא עצמו לא יודע שאסי מתכנן נגדו מהלכים) וכמובן שיהיה לו כח גדול, כפי שכולנו ראינו בפרומואים, אז אנחנו לא דואגים לו. נדמה שאסי יצליח להישאר על האי עוד קצת... 

© מתוך הישרדות, רשת 13

 נ.ב: אם אסי יוכל להפסיק לדבר על עצמו בגוף שלישי, אנחנו כל כך נשמח. די, חלאס עם השטות הזאת, זה מעצבן!

תגובות