רכילות בקטנה: ג'ואי קינג מדברת על היחסים עם ג'ייקוב אלרודי. Gettyimages.IL/Rachel Murray

רכילות בקטנה: ג'ואי קינג מדברת על היחסים עם ג'ייקוב אלרודי

השבוע ב"רכילות בקטנה": אחרי הפרידה מליזה - זאת העבודה החדשה של סמולקין, הזמרת שעובדת על תוכנית טלוויזיה חדשה וכוכבת היוטיוב שנשדדה

הייתם עסוקים בהסכם עם איחוד האמירויות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גדלה לנו מהר!

אחת מהזמרות האהובות והצעירות בישראל - אגם בוחבוט, התייצבה השבוע בלשכת הגיוס בבאר שבע לצו הראשון שלה. זהו צעד משמעותי בחיה של בוחבוט שנראה כי רק אתמול ראינו אותה לראשונה באודישן ל"בית ספר למוזיקה". כזכור - זהו השלב הראשוני שלה בהתמיינות לצה"ל ואנחנו מאחלים לה בהצלחה!

© צילום פרטי

מתחילה את הדרך

מי שכבר החלה את דרכה רשמית בצבא ההגנה לישראל היא נערת ישראל, טלי קרסנופולסקי, אשר התגייסה השבוע כספורטאית פעילה לטירונות במחנה 80. טלי היא טניסאית מצטיינת המדורגת במקום השלישי בארץ לגילה.

© צילום פרטי

חלום רע

אחרי שפרצה מגפת הקורונה, נדמה לפעמים כי הכי בטוח להישאר בבית כדי לא להסתכן. אבל, אירוע מצער שקרה השבוע ליוטיוברית מפורסמת מוכיח דווקא אחרת. כוכבת הביוטי, ניקי טוטוריאלס, חשפה השבוע באינסטגרם כי היא ובן זוגה נשדדו בביתם תחת איומי אקדח. טוטוריאלס הדגישה כי מבחינה פיזית שניהם בריאים ושלמים, אך מבחינה מנטלית קשה לה והיא מרגישה כאילו הסיוט הגדול שלה התגשם. לכן, אל תצפו ממנה לסרטון ביוטי בימים הקרובים כי היא מתכוונת לקחת הפסקה קצרצרה.

הסתיו-חורף כבר כאן

השבוע התקבצו כל הפרזנטורים הפוטוגנים של חברת האופנה רנואר: עדן פינס, יעל שלביה, ברק שמיר, דפן ברקאי והרכש החדש - דניאל ליטמן, לצלם את קמפיין סתיו-חורף 2021. החבורה לא הרחיקה יותר מדי והסתפקה בנוף של העיר יפו.

© סער נווה, באדיבות רנואר

באה לעזרת חברה

לאחר שהוציאה יחד עם מייגן דה סטלון את הלהיט החדש שלהן, "wap", שזכה לתגובות נוקבות נגד ההשתתפות של קיילי ג'נר בקליפ - קארדי בי שוברת שתיקה. בעקבות הופעתה של ג'נר בקליפ, צופים רבים הרימו גבה ולא היססו לתקוף את שתי הראפריות על כך שצירפו אותה לשיר שעוסק בנשים שחורות וחלקם אף באו בהאשמות נגד ג'נר שלטענתם מנצלת את התרבות השחורה. כאמור, בתחילת השבוע, החליטה קארדי בי לצאת להגנתה של ג'נר בסדרת ציוצים שהעלתה לטוויטר ומחקה לאחר זמן קצר. לדבריה של הראפרית בחירתה לשתף את ג'נר בקליפ נעשתה מההתקרבות של השניים בתקופה האחרונה וכהוקרת תודה על כל העזרה והיחס האוהב שהיא ואימה (כריס ג'נר) העניקו לה ולמשפחתה. בנוסף סיפרה כי בעלה של קארדי ואב ביתה של קיילי חברים מאוד טובים.

 

שלוש שנים ודי

יש שיגדירו את תקופת הקורונה כמעין צומת דרכים לזוגות רבים בביצה. היו מי שמערכת היחסים שלהם התחזקה בעקבות השינויים הדרמטיים בסביבה והיו שהחליטו להפריד כוחות ולהיפרד. השבוע נחשף זוג נוסף ומפתיע במיוחד שהחליט שזה נגמר. אחרי שלוש שנים של זוגיות פוטוגנית, החליטו השחקן עומר דרור והדוגמנית מיכל פרס, להפריד כוחות ולצאת לדרך חדשה. למי ששכחו, זו לא הפעם הראשונה שהזוג מודיע על פרידה שכן, כבר לפני שנתיים לקחו השניים פסק זמן, אך שבו אחרי תקופת זמן לא ארוכה במיוחד להתגורר ביחד.

© צילום מסך מאינסטגרם

טוב כמו גן עדן

אחרי שעבר חלף לו כבר רוב החופש הגדול, ואחרי תקופה ארוכה של שהות בבית בצל הקורונה, נראה כי ראינו כבר את כל הסדרות שנוצרו אי פעם! כעת, אתם יכולים להודות יותר מתמיד על קיומה של הזמרת ליזו בעולם, כי השבוע התבשרנו בבשורה משמחת במיוחד לאוהבי טלוויזיה בכלל ולאוהבי ליזו בפרט. כפי שדווח ב-"דדליין", הכוכבת חתמה על חוזה עם אולפני אמזון, ויחד הם יצרו סדרה משותפת. טרם נמסרו פרטים מדויקים על תוכן התוכנית, אבל ליזו כבר מסרה כי מבחינתה זהו חלום שמתגשם.

© צילום מסך מאינסטגרם @

מתכוננים ללימודים

הזמרת והשחקנית אן B, הרקדנית שיינה היידי, הטיקטוקרית בייבי ג'ואל, הטיקטוקר ניתאי דהרי והזמר אוראל דהרי נבחרו להוביל את הקמפיין של המותג YOLO לקראת החזרה ללימודים.

© באדיבות יחסי ציבור

דרך חדשה

אחרי הפרידה מליזה ביך, סמולקין התחדש בעבודה חדשה ומפתיעה לגמרי. הכירו - מעכשיו זה אלכס סמולקין - יועץ נדל"ן לדירות בעיר הולדתו באר שבע. סמולקין כבר פתח דף פייסבוק לעסק ונדמה שהוא הולך להיכנס לתחום בכל הכוח.

© צילום פרטי

משתפות פעולה

תוציאו מהר את היומנים כי יש לנו בשורה שאתם ממש לא רוצים לפספס! השבוע פרסמה הזמרת המצליחה סלינה גומז כי שיר חדש שנוצר בשילוב פעולה מסקרן במיוחד עם להקת הבנות הקוריאנית "בלאקפינק" יצא בקרוב מאוד. התאריך המיועד הוא ה-28 באוגוסט, אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל כבר התחלנו לספור את השניות עד ליציאתו.

לטובת הדמות

כוכבת "דוכן הנשיקות", ג'ואי קינג, חשפה בראיון ל-"cosmopolitan" את התחושות האמיתיות בלצלם עם האקס - ג'ייקוב אלורדי. "אף אחד לא חשב לעצמו, טוב זה יהיה קל, בגלל שזה לא היה קל", סיפרה קינג. "אני בטוחה שאנשים הבחינו בכל תנועה ובכל פרט, ואתם יודעים מה? תנו להם. אבל בסופו של יום זה היה מדהים לשחק את אל אוונס שוב". עוד הוסיפה בנושא שיש לה עוד הרבה להגיד אבל הדרך הכי טובה לומר את זה לדבריה היא שאל אוונס זקוקה לנואה פלין שלה ואם זה מה שצריך כדי להשלים את הסיפור של הדמות שהיא כל כך אוהבת ומעריכה, היא תעשה כל מה שצריך.

© Marcos Cruz/Netflix

ואם זה לא הספיק, נראה כי זוג האקסים לא מפסיקים לייצר כותרות. לאחר שמחקה את הציוץ בו טענה שג'ייקוב כן ראה את "דוכן הנשיקות 2", מעריצים רבים ניסו להבין מה גרם לג'ואי לחזור אחר צעדיה. ג'ואי סיפרה כי הסיבה למחיקה הייתה ששני חשבונות טוויטר ביקשו ממנה להסיר אותו, אבל זה לא נבע מחרטה. בנוסף סיפרה כי קיבלה מאלורדי אישור לפרסם את הציוץ וסיפרה גם כי יש לו חוש הומור טוב לגביו.

עוד על ג'ייקוב

במהלך התקופה האחרונה הסתובבו שמועות רבות לזוגיות החדשה של זנדיאה וג'ייקוב אלורדי, אך לאחרונה נראה כי הנושא הוסט מאור הזרקורים. אחת הסיבות לכך שלא קיבלנו יותר מדי מידע על מערכת יחסים מג'ייקוב וזנדאיה לאחרונה, היא ככל הנראה מכיוון שהצמד נמצא כרגע בהסגר בצדדים נפרדים לחלוטין של העולם. בזמן שהם אמורים היו לצלם יחד את העונה שנייה של "אופוריה" יחד ברגע זה, וירוס הקורונה שינה את התכניות ודחה את הצילומים. על פי נתוני GQ אוסטרליה ג'ייקוב נמצא כרגע בבריסביין הנמצאת באוסטרליה עם הוריו. זנדאיה, בינתיים סיימה לאחרונה לצלם את הסרט החדש שלה - "מלקולם ומארי", והיא בדיוק קנתה בית בלוס אנג'לס, כך שנראה שהיא תסתובב בינתיים בחוף המערבי הרחק מאלורדי.

© gettyimages_IL/Frazer Harrison

 

תגובות