כוכבים עולים: השחקנים הצעירים שכדאי שתכירו. צילומי מסך מהסדרות ואינסטגרם

כוכבים עולים: השחקנים הצעירים שכדאי שתכירו

אמנם הוליווד כרגע בהפסקה, אבל כולם עדיין מחפשים את הדבר הגדול הבא. הכנו לכם רשימה של כל השחקנים הכי מבטיחים מתחת לגיל 18, שאנו בטוחים שתשמעו עליהם בעתיד

דור העתיד של כוכבי הוליווד כבר כאן! ואם אתם רוצים כבר לעקוב אחריהם מעכשיו, כשטרם מלאו להם 18  - זה בדיוק הזמן. הכירו את השמות המבטיחים של הוליווד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לולה פלנרי

אומנם היא רק בת 15, אבל כבר עכשיו יש ללולה פלנרי רזומה מרשים. תפקיד המשחק הראשון והמשמעותי שלה היה בסדרה "ציידי הצללים", שם היא שיחקה בתפקיד אורח בתור מלכת הסילים. נוסף על כך, היא גם שיחקה לצד ריס ווית'רספון בסרט "כולם חוזרים הביתה", וכיום היא מככבת בעונה השביעית של סדרת הטלוויזיה "ה-100". 

מקנה גרייס

כנראה שמקנה גרייס היא השחקנית הצעירה העסוקה ביותר בהוליווד. כבר בגיל 14, היא שיחקה ביותר סרטים שוברי קופות מהרבה שחקנים שמבוגרים ממנה בהרבה. היא הפציעה בהופעת האורח שלה בסדרה "עד עצם היום הזה" בתור אמה סנואו הצעירה, ועשתה זאת שוב בסרט "קפטן מארוול", בה שיחקה את קרול דנוורס הצעירה. אחד התפקידים המוכרים ביותר שלה הוא בסרט "חיבור פשוט", בו כיכבה לצידו של כריס אוונס (קפטן אמריקה). חובבי סרטי האימה שביניכם וודאי יזהו אותה מהסרט "אנאבל 3" ומסרט הטלוויזיה "הזרע הרע".

 

איאן ארמיטג'

מדובר בהחלט אחד השחקנים הצעירים המוכשרים ביותר. הוא מככב בסדרה "שלדון הצעיר", סדרת הספין אוף לסדרה הפופולרית "המפץ הגדול", בתפקיד הראשי. הוא משחק בצורה יפהפייה את שלדון, ילד חכם בצורה בלתי רגילה, אשר עובר ללמוד בתיכון. הוא מגלם את התפקיד שניתן לו בצורה נהדרת, טוב יותר בהרבה מכפי שהיו יכולים לעשות שחקנים המבוגרים ממנו. איאן משחק גם בסדרה "שקרים קטנים גדולים" לצד ניקול קידמן, שיילין וודלי ומריל סטריפ.

 

נואה ג'ופ

נואה ג'ופ בן ה-15 וודאי מוכר לכם מהסרט "פלא", בו הוא כיכב בתור ג'ייק וויל, חברו הטוב של אוגי. מאז, הוא הספיק לשחק בשני הסרטים של "מקום שקט", וגם בסרטי קומדיה כמו הסרט "הולמס & ווטסון", אך יש לו קשר מיוחד לישראל. הוא השתתף בתפקיד הראשי בסרט "ילד דבש" אשר בוים על ידי עלמה הראל, במאית ישראלית מוכרת ונחשבת מאוד, וזכה בפרס גילדת הזהב. לא רק זאת, הוא גם שיחק בסרט המועמד לפרס האוסקר "פורד נגד פרארי", ובסרט "סודות הפרברים".

 

אריס בייקר

אריס בייקר היא שחקנית בתחילת דרכה, אבל כבר עכשיו היא השתתפה במספר סדרות וסרטים בהם היא משכה את העין. היא משחקת כבר ארבע שנים בסדרה המקסימה "החיים עצמם", ושיחקה גם במספר פרקים בסדרה "קיי. סי. אנדרקאבר" של ערוץ דיסני. היא השתתפה לאחרונה גם בסדרה "אלכסה וקייטי", ואנו בטוחים שנשמע עליה רבות בעתיד.

 
תגובות