חדשות הקולנוע: תמונות חדשות מהסט של "אווטאר 2". צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: תמונות חדשות מהסט של "אווטאר 2"

ג'ארד לטו קוטף תפקיד בסרט ביוגרפי מסקרן, טריילר לסרט "חולית" עם טימותי שאלמה צפוי להגיע בקרוב, ותמונות חדשות מהסרט המצופה "אווטאר 2" נחשפות. כל מה קרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוברט פטינסון שיקר בשביל תפקיד

רוברט פטינסון, המוכר יותר מהעבודה שלו בסדרת הסרטים "דמדומים" בתור החתיך הראשי (אמנם יש כאלו שיתווכחו אם זה הוא או טיילור לאוטנר, אבל לא נכנס לזה). הייתם מצפים שברגע שנבחר בתחילת השנה לשחק את אחד מגבורי העל המוכרים ביותר, באטמן, פטינסון ירוץ ויספר לכולם. אך ההפך הוא הנכון, במהלך העבודה על הסרט "טנט" בו מככב, פטינסון היה לחוץ לצאת לאודישן של איש העטלף והיה צריך להמציא תירוץ להשתחרר מוקדם מהסט לאחד והיחיד, הבמאי של סרטי "באטמן" הנחשבים לטובים ביותר (לא החדשים), כריסטופר נולן שביים את "טנט". פטינסון סיפר כי "אמרתי לו שיש לי אירוע משפחתי דחוף, וישר כשאמרתי שיש לי 'אירוע משפחתי' הוא אמר 'אתה הולך לאודישן של באטמן נכון?'. המסקנה: אל תעבדו על מי ש"יצר" את הגיבור שאותו אתם הולכים לשחק.

רוברט פטינסון
רוברט פטינסון © צילום: באדיבות yes

הטריילר מתקרב

סוף סוף המועד מתקרב וכבר ממש אפשר להרגיש את החול בקצות האצבעות ולהכין את הפופקורן, כי הטריילר של "חולית" כבר מעבר לפינה. כאמור הסרט שמבוסס על סדרת הספרים של פרנק הרברט, צפוי לשחרר את הטריילר בקרוב כך שעתיד להגיע אלינו עוד לפני ספטמבר. את השמועה אישר האחד והיחיד טימותי שלאמה (שמשחק בסרט), שבזמנו הפנוי ענה על כמה שאלות של מעריצים בטוויטר בינהם על מתי יצא הטריילר. כמו כן כוכבת נוספת שאומנם תפקידה בסרט קטן, אבל לדעתנו אין גדולה ממנה, הלא היא זנדאיה - סיפרה כי היא כבר ראתה את הטריילר והתקשרה מיד לטימותי להודיע לו עד כמה היא מאושרת ומופתעת מהתוצר הסופי.

© צילום מסך מטוויטר

תמונות חדשות מהסט של "אווטאר 2"

הלהיט שכבש את העולם ואת הקופות, "אווטאר", חוזר בסרט המשך מצופה ביותר. עד כה שותפו מעט תמונות מהסט, שהציגו חלקים שונים מהסט המרהיב של הסרט בעל ההפקה המטורפת, ועכשיו הגיעו אלינו תמונות חדשות ומדהימות לא פחות. הסרט מכוון לשחרור ב-6 לדצמבר 2022, והוא צפוי להתרחש בעיקר מתחת למים בכוכב פנדורה, אבל כן יהיו לו כמה אלמנטים ודמויות אנושיות. תראו בעצמכם:

נטפליקס משקשקת

אמנם חברת 'דיסני' חדשה בעולם שירותי הסטרימינג, אך נראה כי הדבר אינו מפריע לענקית הקולנוע להיכנס למים העמוקים ולהציג את הלהיט החדש שלה, העיבוד הקולנועי החדש למחזמר "המילטון". על פי נתונים שנמסרו מפאנל  הצופים של אתר "7Park Data" שפורסמו בין היתר גם על ידי אתר "screenrant" בארצות הברית, "המילטון" היה המצליח ביותר מבין כל שירותי הסטרימינג המוצעים כיום בחודש יולי האחרון. לכן, 'דיסני פלוס' הופכת להיות יריבה רצינית ל'נטפליקס', בעיקר בזכות המותג הקולנועי רב השנים. דבר שמאיים על 'נטפליקס', לאור העובדה שסרטים נוספים ועתירי תקציב יגיעו גם הם 'לדיסני פלוס'.

 

יותר מסרט גיבורים

במשך חמש השנים האחרונות, סרט הסולו של "הפלאש" נעצר מבחינה התפתחותית באולפני "האחים וורנר". כעת, נודע כי כוכב הסרט עזרא מילר שיתף פעולה עם גראנט מוריסון בכדי ליצור תסריט חדש לסרט. בראיון למגזין אמר מוריסון כי "הפלאש" שהם מתכננים נועד להיות שונה מסרטי גיבורי על רגילים, אלא דומה יותר לטרילוגיית סרטי "בחזרה לעתיד" בתוכנו. לצערנו, הסיכויים כרגע לא נראים טובים לכל מי שמרוצה מהרעיון, כי מסתבר ש-"האחים וורנר" דחו את התסריט ולקחו את כריסטינה הדסון (ציפורי הטרף) לכתוב את התסריט מהתחלה.

הפלאש (ליגת הצדק)
הפלאש (ליגת הצדק) © צילום: באדיבות גלובוס מקס

המוטנטים מגיעים

אחרי הרבה עיכובים וחששות שלעולם לא נראה אותו על המסך, הסרט "המוטנטים החדשים" מודיע כי הוא לא מתכוון לסגת בקרוב. פוסטר חדש שוחרר לסרט 'מארוול' המדובר, יחד עם תאריך השחרור שלו, ה-28 לאוגוסט, וכרגע לא נראה כאילו זה מתכוון להשתנות. הפוסטר רק מחזק את הנכונות של 'דיסני' להוציא את הסרט הזה לאוויר, תראו בעצמכם:

ג'ארד לטו בתפקיד החלומות

השחקן ג'ארד לטו שיחק בלא מעט סרטים נחשבים, גם כאלו שדרשו ממנו שינוי פיזי קיצוני -הפעם השחקן יזכה לגלם את תפקיד האמן המפורסם אנדי וורהל בסרט ביוגרפי מתקרב. אנדי וורהל היה אחד האמנים הגדולים ביותר בזמנו, והיה חלוץ אומנות מסוג ה-"פופ ארט". בעבר גילמו את דמותו של וורהל לא מעט שחקנים בכמה פלטפורמות שונות, ועכשיו מצופה סרט ביוגרפי שלם על האמן בכיכובו של לטו. לא יכולים לחכות!

 

כריס המסוורת'

כריס המסוורת', המוכר לאחרונה בעיקר מתפקידו בסרטים של 'מארוול', חגג השבוע (ב-11 לאוגוסט) את יום הולדתו ה-37! לשחקן שמגלם את האל הנורדי ת'ור, יש עוד היסטוריה ארוכה של תפקידים בנוסף על כך - החל מ"מכסחות השדים", "גברים בשחור: אינטרנשונל", "שלגייה והצייד", "סטארטרק", "ראש" ועוד. אין ספק שהקריירה שלו עוד בשיא, ואנחנו מחכים לראות במה הוא יככב להבא. המון מזל טוב!

כריס המסוורת' בדמותו של ת'ור
כריס המסוורת' בדמותו של ת'ור © צילום: באדיבות yes

אנה קנדריק

יום הולדת שמח לאנה קנדריק! שחגגה ב-9 באוגוסט את יום הולדתה ה-35. השחקנית גילמה הרבה תפקידים אהובים שחלקם כללו גם את הכשרון המוזיקלי שלה, כמו "פיץ' פרפקט", סדרת סרטי "דמדומים", דיבוב בסרט "טרולים" לצד ג'סטין טימברלייק וגם תפקיד מרכזי בסרט המוזיקלי "אל תור היער".

תגובות