הסדרות העל זמניות שתמיד כיף לראות. צילומי מסך מהסדרות

הסדרות העל זמניות שתמיד כיף לראות

מ"באפי" ועד "השמיניה" – בחרנו כמה מהסדרות הטובות והרלוונטיות ביותר שיצאו בעשורים הקודמים • קבלו אותן!

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חברים

למרות ששודרה רק עד שנת 2004, "חברים" היא עדיין אחת הסדרות הפופולריות ביותר בעולם. עם עדת מעריצים של מיליונים, הסדרה ממקמת את עצמה כאחת הסדרות הזכורות ביותר ומאלה ששרדו בקלות את מבחן הזמן. היא משודרת בטלוויזיה בעלות של מיליוני דולרים לשנה, וחברי הקאסט שלה הפכו כבר אז לשחקנים מוערצים ומבוקשים. "חברים" עוסקת בנושאים אוניברסליים כמו אהבה וחברות, דבר שגורם לה להיות אחת מהסדרות הרלוונטיות ביותר גם היום.

 

אחת שיודעת

"אחת שיודעת", שיצאה בשנת 2007, זכתה בשנה האחרונה לפופולריות מחודשת בזכות העלתה לנטפליקס. העלילה, המספרת על חבורת נערים עשירים ומה שביניהם, מתאימה לכל שנה. למרות שהן מתנהלות באופן כה שונה מאיתנו, גרות בקצה השני של העולם וחיות חיים שעליהם יכולנו רק לדמיין, קל מאוד להזדהות עם כל אחת ואחת מהדמויות שבסדרה, וזהו סוד הקסם האמיתי שלה.

 

השמיניה

ובמעבר חד, נעבור לאחת מסדרות הנוער הישראליות האהובות ביותר שאי פעם שודרו – "השמיניה". את הסדרה יצר גיורא חמיצר כבר ב-2005, והיא הפכה הצלחה מסחררת בין רגע. הסדרה זכתה בפרסים רבים כגון שני פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, וסדרת הדרמה הטובה ביותר בצרפת ובאיטליה. "השמיניה" היא אחת מסדרות הנוער הישראליות הזכורות ביותר, ותמיד כיף לצפות בה שוב.

 

באפי ציידת הערפדים

מעריצים רבים של "באפי" זוכרים אותה בזכות העלילה המרתקת, על נערה אמיצה בת 16 שנבחרה להילחם בערפדים ושדים בעזרת כוחותיה, אך רבים אחרים זוכרים אותה כאחת הסדרות הפמיניסטיות הראשונות ביותר. זו הייתה אחת הסדרות הראשונות בהן הציבו אישה חזקה ועצמאית בתפקיד הראשי, והיה לכך השפעה משמעותית על סדרות רבות אחרות שיצאו אחריה.

 

צער גידול בנות

במהלך שידורה בשנים 1987-1995, "צער גידול בנות" הייתה אחת מסדרות הקומדיה המוצלחות ביותר. בשנים האחרונות היא חזרה לתודעה בזכות סדרת ההמשך שלה, "צער גידול בנות – הדור הבא", ורבים גילו את הסדרה. זוהי הייתה סדרת הפריצה של שחקנים מפורסמים רבים כמו ג'ון סטאמוס, בוב סאגט והתאומות אולסן, שהתחילו לשחק בסדרה כשהיו בנות שנה בלבד. בין הבדיחות של שנות ה-90, מתגלה עלילה מקסימה שכל אחד ואחת יכול להתחבר אליה וליהנות. 

 

 


 

תגובות